Angående att visa sig nakna.

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Är det bara jag, men som jag uppfattar det så visar sig fler och fler männisor sig nakna. Vilket jag tycker är unerbart :)

Jag önskar er allt väl, gör värden till en sexuell bättre värld.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det var/är ju en av grejerna med Cityswingers1 i Köpenhamn, man kom dit, klädde av sig och hängde omkring naken. Bubbelbad, bastu, kvinnor, porrbio och visst, ibland hände mycket mer - men också skönt att bara vara naken och relaxa med andra! Faktiskt helt nöjd också efter de besök där inget mer hände än möjligen en stilla runk...
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det var/är ju en av grejerna med Cityswingers1 i Köpenhamn, man kom dit, klädde av sig och hängde omkring naken. Bubbelbad, bastu, kvinnor, porrbio och visst, ibland hände mycket mer - men också skönt att bara vara naken och relaxa med andra! Faktiskt helt nöjd också efter de besök där inget mer hände än möjligen en stilla runk...
Och nu är gränsen till Danmark lite öppnare igen….
 

Nudieman

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att köra bil naken och stanna vid lite rastplatser och dra en piss och en runk. Sedan är det jäkligt uppkåtande att gå på stan i bara shorts. Superskön känsla att gå bland folk lättklädd. Blir ofta att jag måste gå in på en toa och dra lite i snablen innan jag fortsätter min vandring.
 
T

Tophat

Gäst
Jag och min sambo är alltid nakna när vi är hemma, och jag är aktiv naken när jag går på porrbio och min sambo har bara en tunn klänning på och ingenting under när vi går på porrbio.
Och så fort vi har sex på porrbiografer så åker klänningen av!!!!!!
Och det är härligtoch vi får många som tittar på och en del män smeker henne när vi har sex och det finns även män som får vara med oss och ha sex!!!!!!
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo är alltid nakna när vi är hemma, och jag är aktiv naken när jag går på porrbio och min sambo har bara en tunn klänning på och ingenting under när vi går på porrbio.
Och så fort vi har sex på porrbiografer så åker klänningen av!!!!!!
Och det är härligtoch vi får många som tittar på och en del män smeker henne när vi har sex och det finns även män som får vara med oss och ha sex!!!!!!
Det låter grymt härligt......
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är alltid naken hemma, en kvinna som bor mittemot gör lika dant har sett henne onanera. Jag brukar göra samma sak tror hon upptäck mig en gång skickade hon en slängkyss till mig.
Jag hade sprutat två gånger det kanske tände henne. Hon har även en dotter som är lika naken som mamman. Lite för ung men jag har sett hennes bröst växa, tror hon onanera också men hon drar ner rullgardinen, aldrig sett någon man där.
 
K

KjellKåt

Gäst
Jag är naturist så naket för mig känns naturligt, kändes lite jobbigt i början för har en lite slapp kuk. Tyckte alla tittade på den.
Nu var det även svårt att hålla den slak för var i den åldern när den bara ville stå.

Rekommenderar besöka någon naturist camping, där träffar man likasinnade som inte gillar kläder. Eller ett allmänt nakenbad, är ni i Stockholm besök gärna Ågesta nakenbad en lördag varm sommardag, där är alla typer, åldrar, kön och vad man kan tänka sig nakna. Kan vara problem med plats för ryms nog bara några hundra där. Lämna bilen hemma.
 
D

Danskan

Gäst
Ibland när jag är kåt en sen kväll klär jag mig nakan, och går ner trapparne til gatan med stand. Så jäkla sexigt att känna nakenheten, att det är "fel". Och at alla kan se mig, går hele vägen rundt huset och up igen. Får en exkstrem hård orgasm ätterpå.

En gång mötte jag två unga killer, som skrattade en del mens dom så mig gå och runka kukan.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är uppvuxen med nakenhet och det är som du säger helt underbart! Jag älskar det också! :)
På vilket vis är du uppvuxen med det? Gick dina föräldrar omkring nakna också, så att det blev det naturliga i ditt hem?
När jag var barn var det stor skämmighet att visa sig naken....
 
Toppen