Bästa onaniminnet (för stunden)

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Alla har vi väl många bra minnen från våra onanistunder, men vissa minns man kanske mer än andra. Kan bero på situationen, satsmängden eller nåt annat. Och de kan ju variera över tid. Dela med er av det ni minns bäst för stunden.

Själv minns jag ett från början av min runkkarriär.
Jag var ensam hemma och hade lyckats komma över en porrfilm. Jag satte in den i video och satte mig till ro i fåtöljen, iklädd kalsonger och morgonrock.
Av någon anledning plockade jag inte ut kuken utan klämde på den genom tyget. Efter cirka en kvart kände jag att det började pirra i kuken och innan jag hann reagera började sperman pumpas ut genom kalsongerna.
Det var första gången jag inte sprutade i papper eller på toaletten. En helt grym känsla, som jag inte lyckats framkalla nån mer gång.
Minns också att jag inte visste vad jag skulle göra med mina rejält våta kalsonger.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag hade blivit inbjuden att träna gruppträning på ett annat gym av en polare
när man är ett nytt ansikte på ett sånt ställe får man extra service & uppmärksamhet

jag fick en värd som hjälpte mig att hitta & titta runt
sen visade sig att denna "Hård Subban" (Snott ur American Psycho) skulle träna samma pass som mig & hon sprang in precis innan passet skulle börja
-får jag stå här framför dig? fick jag som fråga
-Absolut, alltid trevligt! var mitt svar

hon stod framför mig i helt pass av många rumpövningar & så, hennes välformade rumpa & vackra kropp var så nära att jag känna doften av henne...
hennes gymbrallor/tajta löpbyxor skvallrade om att de var tunna & att hon var troslös

jag hade en underbar runkstund till det minnet & en massa sjuka fantasier efter det passet....

så dj***vla kåt
 
R

ryter

Gäst
På ett av mina gamla jobb hade vi tillgång till gym/bastu på jobbet.

Efter ett träningspass med en mkt vacker tjejkompis från jobbet så vart det bastu.

Efter att suttit nakna i värmen bra länge så kommer diskutionen oundvikligen i på sex/onani. ;)

Efter en stund börjar hon beklaga sig över hur varmt det är och lägger sig tillrätta på en av dom lägre bänkarna för att komma undan den värsta värmen.

Vid det här laget så har snacket gått ganska långt, favorit ställningar, platser mm har avhandlats när hon plötsligt sakta börjar smeka sig själv helt ogenerat.

Där sitter jag med rätt ordentligt stånd o vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
:oops:
Hon tittar bara på mig o ser säkert vadför tankar som går genom mitt huvud och ler samtidgt som hon smeker sig allt ivrigare.

Hon frågar om jag gillar det jag ser och om jag är lika kåt som hon.
Jag lyckas bara stamma fram ett "ehh joo.."
Vid det här laget är jag så sjukt upphetsad att det inte går att låta bli kuken. Sätter mig tillrätta på bänken så att hon riktigt ska se o börjar runka med ett ordentligt tag runt skaftet.

Där sitter vi på en varsin bänk o kåtar upp varandra med stön o smeknigar tills vi båda kommer i en varsin helt grym orgasm.



Båda var efteråt överens om att det var en engång grej som bara hände.
Men ändå så vart det att det knullades o snuskades så fort vi kom åt efter detta.
:D


Detta är ett litet minne som dyker upp rätt ofta under runkstunderna
:D
Klart bland det spontanaste jag vart med om.
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
I går kväll kom jag att tänka på första gången jag sprutade på mig själv. Hade onanerat i ett halvår innan jag ville ta sprutandet vidare från de enkla spruten i papper till något mer.

Så i samband med att jag skulle duscha en dag såg jag möjligheten. Eftersom jag inte ville vara i duschrummet för länge utan att vattnet var på, började jag med att skölja av golvet med varmt vatten.

Under tiden runkade jag upp kuken. Efter ett par minuter la jag mig ner och började runka, varm och blöt. Efter nån minut kände jag att satsen var på väg och jag spände mig i båge och spruten började komma. Det första träffade bröstet, det andra kinden och läpparna, det tredje hakan. Sen avtog kraften och resten samlades i en pöl på magen.

Nu för tiden är det inte ofta jag känner för att spruta mig i ansiktet, när spruten väl är på väg ut.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hopzan fick mig att drömma om en dröm om en vacker kvinna som går omkring endast iklädd sexiga läckra underkläder

jag smygkikade genom stora speglar där hon går omkring i lägenheten som är läckert inredd i art deco
hon satte sig & smekte sig framför en stor spegel, kanske vet hon att jag ser henne njuta eller så gör hon inte det..

jag borde skriva en novell på ämnet
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Hopzan fick mig att drömma om en dröm om en vacker kvinna som går omkring endast iklädd sexiga läckra underkläder

jag smygkikade genom stora speglar där hon går omkring i lägenheten som är läckert inredd i art deco
hon satte sig & smekte sig framför en stor spegel, kanske vet hon att jag ser henne njuta eller så gör hon inte det..

jag borde skriva en novell på ämnet


Jag tycker absolut att du skall skriva en novell. Då lovar jag att jag sätter mig framför en spegel och smeker mig...;)

Många sköna stunder har det blivit i forumdelen Noveller. Men mitt bästa onaniminne har jag från en Ålandskryssning. Jag delade hytt med 3 andra tjejer och jag tror att de sov. Men om de inte sov så vet de vad jag gjorde...:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hopzan fick mig att drömma om en dröm om en vacker kvinna som går omkring endast iklädd sexiga läckra underkläder

jag smygkikade genom stora speglar där hon går omkring i lägenheten som är läckert inredd i art deco
hon satte sig & smekte sig framför en stor spegel, kanske vet hon att jag ser henne njuta eller så gör hon inte det..

jag borde skriva en novell på ämnet


Jag tycker absolut att du skall skriva en novell. Då lovar jag att jag sätter mig framför en spegel och smeker mig...;)

Många sköna stunder har det blivit i forumdelen Noveller. Men mitt bästa onaniminne har jag från en Ålandskryssning. Jag delade hytt med 3 andra tjejer och jag tror att de sov. Men om de inte sov så vet de vad jag gjorde...:p

bara tanken på dig endast i läckra underkläder gör det svårt att koncentrera mig på att skriva...:p

synd är att man inte var i den hytten...
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Hopzan fick mig att drömma om en dröm om en vacker kvinna som går omkring endast iklädd sexiga läckra underkläder

jag smygkikade genom stora speglar där hon går omkring i lägenheten som är läckert inredd i art deco
hon satte sig & smekte sig framför en stor spegel, kanske vet hon att jag ser henne njuta eller så gör hon inte det..

jag borde skriva en novell på ämnet


Jag tycker absolut att du skall skriva en novell. Då lovar jag att jag sätter mig framför en spegel och smeker mig...;)

Många sköna stunder har det blivit i forumdelen Noveller. Men mitt bästa onaniminne har jag från en Ålandskryssning. Jag delade hytt med 3 andra tjejer och jag tror att de sov. Men om de inte sov så vet de vad jag gjorde...:p

bara tanken på dig endast i läckra underkläder gör det svårt att koncentrera mig på att skriva...:p

synd är att man inte var i den hytten...

Om du hade varit i hytten tror jag att det blivit annat än onani;)
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Mitt bästa runkminne är ifrån gymnasietiden. På en av de där eget val lektionerna så hade jag valt drama. Så jag var med och gjorde en pjäs med lite annat folk.
Jag ansvara för ljussättningen. Så jag satt längst bak vid ett ljusbord medan läraren och typ 20 andra elever höll på framme vid scenen.

Jag drar ner gylfen och plockar fram den och sitter och runkar med kuken ute igenom hela pjäsen. Grymt nice. :D
 

Alfahanen

Ny medlem
Kön
Man
Inte helt enkelt att välja just en som sagt men för min del så vill jag minnas att det var när första satsen sprutade helt oväntat, innan bultade ollonet bara...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Svårt att säga men håller med AlfaHanen att i början var upplevelserna som störst:

16 år, lägerskola på Öland, hög hastig andning, röda örsnibbar och kinder, hörde snacket att kärngänget hade "haft lekar" i går kväll, hängde runt dom hela dagen, åkte sätet bakom eller framför i bussen.

Var ute i korridoren på vandrarhemmet hela kvällen, sökte kontakt, ställde frågor, var i närheten.

Några fattade, det fanns planer, tre killar skulle "leka" i kväll igen, två skulle inte vara med.

Helt plötsligt står jag där i rummet, dörren låses, toarullen kommer fram, tanken svindlar och det snurrar till i huvudet, lite lätt hetsig stämning, ingen är blyg mer än jag, jeansen knäpps upp och man ser kallingarna; Nils L, som alla vet har "gubbakuk" har ptv och vad stor den ser ut...., Thomas Ö som är djärvast och mest framåt plockar fram sin kuk direkt och låter den stå ut i luften 14 lång och 14 runt om, Bengt I är ledaren, kortväxt kille med 12 cm och 10 runt om men super-ettrig och pådrivande. Har kuken rakt upp - ser bäst ut i jeansen....
Och så jag, ingen fokuserar på mej, har våt fläck till höger i kallingarna, tar fram mina 13 cm + 13 runt om och försöker göra den längre - för att få lite uppmärksamhet.

Alla spända och nervösa, ingen struktur, turordning eller kommentarer, alla drar i sina kukar och verkar sköta sitt....

Handlar på instinkt, ingen tanke, släpper taget om kuken, vänder mej om åt Bengt, nervositeten gör att ståndet är bara 85%, ollonet halvblottat.

Då händer det, Bengt tar tag i min kuk och känner på den, de andra tittar ofokuserat på och jag känner ilningar blixtsnabbt i benen och upp i ryggen, allt blod till kuken och örsnibbarna, kanonstånd, flimmrar till för ögonen, sprutar två halvdana plättar 1 meter ut på trasmattan mellan Nils och Thomas ben, generade fniss, droppar tränger fram ur kukhuvudet, känns himmelskt, tala om 0 - 100 på 2 sekunder, Bengt släpper kuken och fokuserar på sin egen, vill egentligen att han skall fortsätta lite till.

De andra sprutar, ingen börjer sej åt mitt håll......

Försöker prata med de andra om det underr det kommande året, vill ha repeat, inget gensvar, ingen vill gå djupare in i samtalet.....


Första gången är nästan den bästa - även om teknik och kunskap har förfinats.
Oops, blev ju nästan en novell... :oops:

/ I
 

Duel

Medlem
Kön
Man
Hade plockat upp en tjej som liftade, efter ett tag så föreslog hon att vi skulle åka hem till henne. Eftersom jag då var oskuld så kändes det inte rätt att förlora oskulden på det sättet. Men det slutade med att vi kysstes och hånglade lite lätt innan vi skiljdes åt.

Efter detta åkte jag iväg en bit och parkerade och gav den enögde byxormen en omgång som ledde till en vild sprutkaskad.
 

patrik_ua35

Ny medlem
Kön
Man
I ett solarium som fanns i en simhall med både killar och tjejer utanför. Solade naken och kuken reste sej omgående, vägrade såklart att lägga sej. Blev till att dra en skön runk med en massa folk utanför, satsen sprutade rakt upp i solhimlen. Blev tll att torka ordentligt, undrar vad den läckra damen som skulle sola efter tänkte?
 

ernie

Ny medlem
Kön
Man
Klart man har många härliga runkminnen. Ett av de finaste hände för flera år sedan i samban med att jag träffat en tjej och vi körde ut på en högt belägen äng och började smekas allt häftigare. När jag ville dra ner hennes jeans tvekade hon o sa att det var opassligt, dvs hon hade mens. Själv hade jag blivit så tänd så jag tog fram kuken somvar hård son en stång o frågade vad gör jag nu....
Hon log o svarade att hon kunde hjälpa mej, men hennes teknik var mysig men inte tillräcklig. Tog över själv men frågade om hon verkligen ville se. Hon nickade o svarade att honaldrig sett en kuk spruta sperman och att hon gärna ville se när den kom. Samtidigt som jag ökade takten smekte hon o kysste mej , kastade hela tiden blickar på min kuk o snart kom en kaskad. Med ett finger tog hon på ollonets mynning och sen smakade på en droppe av livets viktigaste vätska... Jag njöt o hon var tacksam för vad hon fått se. Flera år senare övertalade jag henne att vi skulle onanera tillsammans. Det var skönt men känslan från första gången var oslagbar...
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Om vi ska tala om ensamonani: Jag onanerade i en fjällsjö för några år sedan. Kallt så att man kunde domna och jag hade inte tänkt stanna i sjön alls, men hur det nu var så gjorde jag det i alla fall. Jag hackade tänder och smekte mig om vartannat och sprutade sedan hårt och länge. Jag tycker att det är rätt häftigt att se när man kommer under vattnet.

Efteråt klev jag upp och fick ägna en lång stund åt att bli varm igen.

Fantastiskt!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag minns också tydligt första gången jag fick orgasm. Jag var kanske 13 och hade övat länge. Hade läst att onani är när man utforskar sig själv genom smekningar i en KP-tidning i skolan. Och gud vad jag utforskande och smekte överallt och väntade på att något skulle hända. Visst var det ofta skönt men jag hade aldrig fått orgasm. Jag minns att jag sov över hos min pappas särbo och jag vaknade till mitt i natten. Kunde inte somna om så jag började smeka och jag var nog kissnödig så jag låg och knep lite samtidigt. Kanske var det det som var tricket för jag kom så himla skönt och bara låg och skakade en lång stund.
 
Toppen