Bastun

G

Guest

Gäst
Jag var väl i 14-årsåldern och var på ett hotell med mamma, pappa och en polare. Kompisen och jag var nere på hotellets gym där det även fanns en bastu. Och som det var i den åldern så runkade man så fort man fick tillfälle, polarn drog en i duschen och jag gick in i bastun som naturligtvis inte var varm. Efter ca 10 minuterså slits bastudörren upp och det var pappa som sa att vi skulle äta om en halvtimme. Han undrade naturligtvis vad jag gjorde där i en kall bastu...:oops:
 

SOLO

Medlem
Kan inte begripa varför så många har sexuella erfarenheter just från en bastu. Denna var ju förvisso kall. Men dessutom är dom ganska obekväma.
 
G

Guest

Gäst
Kan inte begripa varför så många har sexuella erfarenheter just från en bastu. Denna var ju förvisso kall. Men dessutom är dom ganska obekväma.
Men är man 14 år och bara har en sak i huvudet så finns det inga dåliga ställen...
 

SOLO

Medlem
Det är förvisso sant. Själv satt man ju på en sjukhustoalett (avdelning för åldringar dessutom) och "viftade med käppen" på den tiden. :eek:
 

passi

Ny medlem
Kön
Man
Jag va 19 år och låg i sängen,kolla p-rulle och runkade som en galning,precis när jag sprutar kommer min moster in i mitt rum.. hon bara stirra och gick ut igen...mycket pinssamt
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Jag har en knäpp idé att när jag har bytt arbetsplats så måste jag "runka in" de toaletter som finns och gärna också kontoret om det är möjligt.

t

Onanivän sökes!! ICQ 56550584 eller teca1971@hotmail.com
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by teca1971

Jag har en knäpp idé att när jag har bytt arbetsplats så måste jag "runka in" de toaletter som finns och gärna också kontoret om det är möjligt.

Vilken fix idé... :D

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
3 olika pinsamma situationer som hande for mig under livets lopp vad det galler onani ... forsta var nar jag var 15, da morsan kom pa mig i detta tillstand, inget cool alls, tog dod pa staken direkt ju ! andra gangen kom kort efter det, da en kusin till mig (kille pa 12 ar, jag var val 16 da)kom pa mig nar jag holl pa att runka naken pa sangen i mitt rum pa sommarstugan ... han hade inte borjat annu, sa han fick sin livs-laxa den dagen vad det gallde onani :) ... tredje situation var da en polare o jag drog till grekland over vinterlovet och sov i samma hotellrum o delade sang tom ... han kom tillbaka plotsligt och ovantat fran frimarkes-kop nere i hotell-lobbyn och klev snabbt in i vart hotellrum for att hitta mig liggande och runkande pa var sang ... "dont let me spoil a good thing" sa han till mig skamtande pa engelska, och jag fick lov att forsatta faktiskt, med honom tittande pa hela tiden, hamtade papper at mig tom efter jag hade sprutat satsen min ... now that is a good friend :)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Rätt upphetsande tanke faktiskt det där med polarn på rummet. Fast det hade nog kännts bättre om han hade runkat han med :).

Masturbation for Salvation
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
det är lite lustigt att killar (i allmänhet) ska mäta precis allting i sex och könssorgan. Att om man kan visa sina erignerade könsorgan och kan prata om sex med varandra att man skulle vara bättre kompisar för det vet jag inte om jag håller med om. även om det till viss del är så såklart, men inte helt o hållet.

We drift deeper... Life goes on...
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Jo, sant. Men det är förutsatt att man kan prata om det också så att det inte blir nån spänning efteråt. Killars bögnoja är nog den ultimata vänskapsraseraren...

Sen tycker jag att det där sällan känns ömsesidigt. Dom som jag skulle kunna tänka mig att "fördjupa" vänskapen med verkar inte alls dela samma nyfikenhet. Sen kan man känna igen vissa beteenden från andra killar som man själv inte alls är nyfikna på så att säga... Konstigt det där...

We drift deeper... Life goes on...
 

Viild

Ny medlem
Kön
Man
:oops: va hemme me heelt själv trodde jag.. hehe
ja log i min säng o smakte ner längs låren.. skiit sköönt när finrarna gled ner i fittan.. liger o smeker skiiit skönt
heelt plötsligt rycks dörren upp av min lillasyster..:oops:
hehe gaanska pinit!

En glad tjej som gör dt på egen hand ;)
 

Occy

Medlem
Kön
Man
hur gammal är din lilla syster?
fattade hon vad du höll på med?




Some play hard to get , I play hard to want
 

vkngsxgd8

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Kom ihag en annan gang, da jag satt pa bastun i simhallen dar jag bodde i Sverige, blev kat och runkade snabbt ut en skon o rejal utlosning, och precis sekunder efter sista spruten, som mestadels landade pa magen/brostkorgen min, sa kom det in en aldre man och satte sig ner, men tack o lov sa markte han ingenting, och jag satt med benen uppdragna och vantade lite tills sperman smaltade ihop med svetten, och staken slaknade sig, och da klev jag diskret ut for att duscha av det hela ... pinsamt nog, men valdigt upphetsande samtidigt pa nagot satt !
 

rakad

Ny medlem
Kön
Man
Har en liten fix idé att runka på så många olika ställen som möjligt. På en kompis toa mitt i natten t.ex.. [^]
 

Optimus_prime

Ny medlem
Kön
Man
När jag en gång i tiden delade rum med farsans frus son, så erkände han att han brukade kolla när jag runkade..
Men inte hindrade det mig. :D
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag brukade bada bastu med. Familje jag och vi är vana med att se varandra nakna och en gång så jag stånd i bastun och jag ser att mamma tittar på kuken och säger att det hände alla jag gick ut ur bastun och hör min syster säga till mig sytt vad stor den är och hon går in igen och jag kommer i med stånd igen och mamma säger att jag får onanera ochsr om det Går över så jag börjar runks och har inget att se på så mamma vänder håll och visar hela sig fitta för mig och jag runka och mamma smekt sig lite och ser mig runka till hennes fitta. Jag jag frågar om syrran vill visa lite och hon särar och vilken söt fitta hon har och min syster ser mig runka åt henne så hon börjar pulla sig och stöna högt jag börjar spruta rakt ut och över systers fitta och ser sperma rinna på musen och hon torkar bort det
 
Toppen