Bi kompis ?

Diskussion i 'Hjälp inom sex och samlevnad' startad av Pelleper, 10 april 2017.

1. Pelleper

Pelleper Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    152
    Kön:
    Man
    Jag är bisexuell och det är som alla vet lite besvärligt att hitta någon som vill eller törs dela detta intresse om man bor som jag på landsbygden.
    Det är mycket fördomar och tabun som måste övervinnas naturligtvis.
    Men nu har jag träffat en kille som är jättetrevlig, rolig och verkar gilla mig som arbetskamrat (för vi jobbar en del tillsammans) som vän och en som man jan vara förtrolig med. Han pratar knulla, kukstorlekar kvinnor, men även lite skojsamt att knulla med män. Det gjorde mig lite nyfiken naturligtvis.
    Härom dan satt vi mitt i mot varandra och snackade, jag hade på mig ett par knöliga, otighta jeans på mig och då kan det bildas en liten knöl i tyget mitt på gylfen om man sitter ner, jag tog tag i det tygväcket och liksom klämde på det, då såg jag hur hans blick direkt åkte ner på mitt skrev och hur han hade svårt att slita blicken därifrån medans vi pratade ... jag vet inte ... men ska jag pröva att gå längre och se om han är på eller är det risk att en kanon- vänskap går åt helvete ... eller ska jag bara avvakta ??? Jag är gift och har han är sambo med en jätte vacker kvinna ... nån som vill tycka nått så vore det kul.

2. Mats_Urbera

Mats_Urbera Medlem

Mottagna gillanden:
    56
    Kön:
    Man
    Risken finns att en kanonvänskap skiter sig. Risken finns också att du missar något riktigt kul och bra. Min förslag är att gå försiktigt fram. Ses över några öl och snacka mer. Närma dig ämnet och känn han på pulsen. Skulle det bli några spännande aktiviteter så prata igenom gränser och riktlinjer så att ni båda vet förutsättningarna.

S110, Kalle67, Indulgence och 1 annan gillar detta.
  3. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.699
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    Hmmm
    Finns en risk för otrohet...
    Tänk på konsekvenserna
    Är du beredd att stå med dem när verkligen hinner ifatt dig?

4. Pelleper

Pelleper Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    152
    Kön:
    Man

5. Pelleper

Pelleper Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    152
    Kön:
    Man
    Det vet jag ....
    Men om ..,, jag ändå får för att vara lite otrogen så tänker jag använda all min intelligens och smarta skicklighet så det bara ska likna två vänner som umgås på ett vanligt grabbigt sätt

Kalle67, Indulgence och Ståndaktig gillar detta.
  6. Doc H

Doc H Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    5.699
    Kön:
    Man
    Från:
    Nordvästra Skåne
    Kvittar hur smart och intelligent du är
    Otrohet är fortfarande ingen god idé
    Var kompisar inte kk!

Ståndaktig, Xerton och Pelleper gillar detta.
  7. Xerton

Xerton Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    155
    Kön:
    Man
    Precis. Otrogenhet är inget att leka med. Funkar bra i fantasin, men där ska den stanna.
    Det är en väldigt ful sak

Ståndaktig gillar detta.
  8. Jimmy_JR

Jimmy_JR Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    193
    Kön:
    Man
    Från:
    Södra Vätterbyggden
    Jag har, på det tuffa sättet, lätt mig att det inte är en god idé att" lira på bortaplan"...
    Fantasier är underbara när de just ÄR fantasier...
    Även om du bestämmer dig för att spela denna bortamatch, är risken stor att det blir lite grann som att kissa i byxorna....
    Skönt när det sker, men jäkligt obehagligt efteråt...

Provapa1974 och Kalle67 gillar detta.
  9. OnanNord

OnanNord Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    148
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrlänning
    Kan inte heller rekommendera bortaplan, har iofs bara varit i "motståndarlaget", dvs varit den hemlige kompisen i just den här situationen men var ingen bekväm match att befinna sig i som den tillfällige "inhopparen" heller.

Till mitt försvar ska sägas att han till en början hävdat att det var ok med henne, och att det ändå slutade lyckligt med ett oavgjort resultat:)....när jag fick veta sanningen bröt jag sedan kontraktet.

Jimmy_JR och Kalle67 gillar detta.
  10. James T Kirk

James T Kirk Ny medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Vad vill du få ut av er relation då? Är det en fix idé som eggar att vara smyg-bi eller ska planen sättas till verket?
    Först måste man ha nånstans att vara på, sen bjuder man hem denne dit. Jag rekommenderar en lagom dos alkohol för att släppa hämningarna.
    Jag hade nog försökt få till en trekant med han, dig och din fru först. Bonka på frugan båda två och se om han blir kåt på dig och vill ha mer

hama och Indulgence gillar detta.
  11. LindaEP

LindaEP Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    3.226
    Kön:
    Kvinna
    Är det här något du skulle kunna prata med frun om. Om du får med henne på resan blir det ju inte otrohet. Kanske ni kan göra resan tillsammans. Tänk om även hon har bisexuella fantasier. Trekant har föreslagits ovan. Varför inte en fyrkant med något swingers-par?

Fast om detta inte är någon möjlighet så tänk dig djävligt noga för innan du är otrogen. Är en tillfällig killsexträff verkligen värd att offra fru och familj för?

SnakeSlisken, Provapa1974, Doc H och 1 annan gillar detta.