Blir galen, hugger snart av tuttarna!!..

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag har svårt att visa mej för min kille, mycket pg av hur min kropp har blivigt o se ut..
Jag har 75 D rätt normalstora pattar med andra ord, killen förklarar dock idag för mej att jag har små tuttar, han har förut förklarat att han bara gillar stora, och att små är när man är planka :eek:
Dessutom har jag milijontals med gamla bristningar på tuttarna, dom är inte hängiga direkt "kan inte göra pentestet, då pennan inte sitter kvar:D" ändå förklarar han att jag har häng tuttar och att han inte gillar häng tuttar..

KONSTIGT ATT JAG INTE VILL VISA MEJ??

Blir snart galen på detta... :unsure:
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hej!
Skippa snubben, låt honom inte psyka dej att göra någon operation
du själv inte vill göra, äkta tuttar är bäst, lovar vi är en hel del
som föredrar äkta framför silikon.
75 D låter rätt så trevligt tycker jag, skulle gärna luta mitt huvud mot dem.
Stå på dig smisken!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vilken jä-la gris till grabb! IQ mums-mums och EQ fiskmås? :cool:

Det e inget fel på dina tuttar. Så där säger han bara för att ge dig ett litet tjuvnyp. Sånt e ju vanligt - att man smågrälar och ger varandra små tjuvnyp - men det är *ovanligt* korkat av honom att ge sig på tuttarna. Det e ju lika känsligt för många tjejer som kuken är för oss killar.

Håller helt med bluesman, låt honom inte psyka dig. Jag föredrar äkta framför silikon, äkta tuttar är bäst. Så nu har du två anhängare, bluesman o jag, som lutar oss mot, suger o njuter av dina härliga tuttar. :)

Stå på dig!
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag har svårt att visa mej för min kille, mycket pg av hur min kropp har blivigt o se ut..
Jag har 75 D rätt normalstora pattar med andra ord, killen förklarar dock idag för mej att jag har små tuttar, han har förut förklarat att han bara gillar stora, och att små är när man är planka :eek:
Dessutom har jag milijontals med gamla bristningar på tuttarna, dom är inte hängiga direkt "kan inte göra pentestet, då pennan inte sitter kvar:D" ändå förklarar han att jag har häng tuttar och att han inte gillar häng tuttar..

KONSTIGT ATT JAG INTE VILL VISA MEJ??

Blir snart galen på detta... :unsure:

Äh, släng killen i väggen, verbalt.. eller ignorera allahanda antastningar om dina bröst.
När jag var i mitten av tonåren, diskuterade jag & mina 3 vänner storlek på bröst. Jag har alltid haft små & dom hade stora, men de var avundsjuka på mig, eftersom de hade besvär under gymnastik , med kläder etc.
På tal om bristningar- de berättar ju bara att man hängt med ett tag, lite patina liksom. jag har massor, eftersom jag burit 5 barn & ammat alla dessa i långa perioder. De bleknar ner efter några år, då har man vant sig. Var stolt över dina bröst, de har säkert rätt propotioner till resten av din kropp. :)
 

Sthms_tjejen84

Ny medlem
Kön
Man
Ja. Skit i att han säger så. Vad har han för rätt att säga så om dej egentligen?

Själv har jag alltid haft små, 75 B och är glad att ha små. ("inte i vägen"):)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
no offense, men jag skulle säga åt honom att dra åt helvete. Alternativt på peka att hans kuk är liten och att jag bara gillar extremt stora (mest för att komma åt hans ego, i självaverket bryr jag mig inte om det)

Mycket bra svar... är han så fixerad på hur ett par SKA se ut så är han nog lika ego med sin kuk, oj vad lätt hon kulle kunna vara minst lika elak.

men men dumpa honom sen, du förtjänar bättre
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Det låter som att din kille inte respekterar, högaktar och älskar dig "på riktigt". Om han gjorde det så skulle han inte bry sig om ditt yttre på det sättet.

Hitta en annan kille som kan behandla dig med respekt för hur du faktiskt ser ut.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Efter 12 år är de förmodligen lite förändrade. Förmodligen även nu fina. Och känsliga. Och är du en förnuftig tjej har du redan dumpat honom och i bästa fall ersatt honom med någon som tycker om dig precis som du är. Du kan inte älska en halv människa. Gå all-in, det kan gå åt skogen, det kan bli jättebra. Men vill du jävlas med den karl som tydligen tycker att dina tuttar behöver opereras, så be honom gå till doktorn och operera bort förhuden. Få killar går med på det (jag gjorde det).
 
Toppen