Blottning

oskar4seasons

Ny medlem
Kön
Man
Hej! Den här tråden riktar sig till män som gillar att visa upp sig för andra män... Hur gör ni? Var gör ni det? Rakad kuk eller orakad? Händer det någonsin att ni får "posetiv respons", dvs runkhjälp eller dylikt?

Berätta om alla era runk- och blottningseskapader!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Du har kommit precis rätt!! Kolla in under Killar söker kontakt eller MSN-cam osv. Det brukar inte vara så svårt att få cam-kompisar.... sedan är det bara att åka... / I
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
Här några tips om du besöker sommarens nakenbad.
Det säkraste tecknet på att någon är intresserad är ögonen (ibland + ett 'hej'). Tittar han dig i ögonen? Ser blicken frågande ut? Kanske en blick ihop med ett hastigt pillande på kuken. Riktar han blicken mot din kuk? Den mer garvade brukar ha lite uppsvälld kuk, men fortfarande slak och kanske tar några runktag medan han tittar dig i ögonen.

Det finns många killar som älskar att suga av. Dom brukar se angelägna ut, och kanske frågar dig om de får.......

Sedan finns det en oskriven lag att man skiljs åt tyst och diskret och frågar inte vem den andre är (om han inte vill säga det). Vi som är bi- och smygisar (gifta) uppskattar det.

Lycka till och berätta gärna hur det går för dig (f'låt) i sommar!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Här några tips om du besöker sommarens nakenbad.
Det säkraste tecknet på att någon är intresserad är ögonen (ibland + ett 'hej'). Tittar han dig i ögonen? Ser blicken frågande ut? Kanske en blick ihop med ett hastigt pillande på kuken. Riktar han blicken mot din kuk? Den mer garvade brukar ha lite uppsvälld kuk, men fortfarande slak och kanske tar några runktag medan han tittar dig i ögonen.

Det finns många killar som älskar att suga av. Dom brukar se angelägna ut, och kanske frågar dig om de får.......

Sedan finns det en oskriven lag att man skiljs åt tyst och diskret och frågar inte vem den andre är (om han inte vill säga det). Vi som är bi- och smygisar (gifta) uppskattar det.

Lycka till och berätta gärna hur det går för dig (f'låt) i sommar!

Som om det var klippt ur Magdalena Ribbings böcker om vstt och etikett. Var inte alls spydigt menat utan med tacksamhet för att flera skall veta jur mn bär sej åt..... / I
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Jag håller med Skogis. Jag brukar sola naken uppe på berget vid Brunnsviken i Stockholm. Om någon stannar till och kikar brukar jag smeka kuken. Ibland går den som kikar bara vidare, ibland stannar någon och kikar medan jag runkar. Så småningom brukar någon komma fram och hjälpa till. Ibland blir det bara lite gemensamt runkande eller helt enkelt så att den som kommit fram bara runkar mig. Ibland händer dest mer. Jag har blivt knullad flera gånger där. Jag brukar också vandra runt ibland och kika, ibland helt naken , ibland lite påklädd. Om man nu bara vill sola kan man göra det också.
 

Skogis

Medlem
Kön
Man
När du möter någon som är intresserad kan det vara så olika vad ha vill göra, som Ernest också erfarit. Det finns alla varianter, här några:
han bara tittar på medan du runkar
han runkar medan du tittar på
enkelt runkmöte, var och en kör själv
avrunkning, en eller båda
du blir avsugen
knulla
bara prata lite
bara kramas
kyssas

Det viktiga är att båda är nöjda när ni skiljs åt, och man gör inget mot den andres vilja!
 

cumhotshot

Medlem
Kön
Man
Jag håller med Skogis. Jag brukar sola naken uppe på berget vid Brunnsviken i Stockholm. Om någon stannar till och kikar brukar jag smeka kuken. Ibland går den som kikar bara vidare, ibland stannar någon och kikar medan jag runkar. Så småningom brukar någon komma fram och hjälpa till. Ibland blir det bara lite gemensamt runkande eller helt enkelt så att den som kommit fram bara runkar mig. Ibland händer dest mer. Jag har blivt knullad flera gånger där. Jag brukar också vandra runt ibland och kika, ibland helt naken , ibland lite påklädd. Om man nu bara vill sola kan man göra det också.

Hur kommer man till Brunnsviken med bil.......:p
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag blotter mig ofta på offentlig duschar och på stranden går in i duschen för alltid stånd när jag är bland andra killar börjar runk/tvätta min kuk ser någon kille titta på mig och ibland får dom med stå kuk tittar jag på deras kukar medan jag runkar sprutar snabbt härligt att blotta sin kuk
 

Martinkiss

Välbekant medlem
Kön
Man
Eller på en vanlig strand går om kring tills jag ser en bra plats står där och försöker få uppmärksamhet och då klär jag av mig naken står med julen blottad sen sår jag ju stånd och blir jätte kåt dra lite o kuken medan dom tittar på mig det är ingen som brukar säga något dom bara tittar på och det gör mig super kåt lägger mig ner och fortsätter att funka tills jag sprutar
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är 100% Strait. Men jävligt upphetsande läsning.
Nästan så man undrar...,,...

Enligt min uppfattning har detta inget med homosexualitet att göra - nästan alla män är någon gång i vuxen ålder nyfikna på sin egen dragning till det egna könet..... Lite för få vågar ge efter och testa med andra killar - det är sjukt najs och har inget med sexuell prägling att göra!
Slappna av och visa upp kuken för andra - lekstunder lär du inte ångra!!
 

vikan

Ny medlem
Kön
Man
För den som inte är rädd att åka lite..
Ta en tur till Storsand vid Norrfällsviken. det ligger i V-norrland Höga kusten och där finns
ett nakenbad. Mycket händer där, och det är fri parkering och där går det att
vara med en husbil eller husvagn.
Sommaren planeras med grillkväll på stranden och sedan.... mmmmm
Mera info och planering?
skriv till friendship@speedmail.se
 
C

Cris

Gäst
En klasskompis tjej som ville se mig runka. Självklart klart ställde man upp. Sprutade såå skönt. Vart så kåt när hon tittade nyfiket på min hårda kuk som jag till en början sakta runkade. Båda 14 år och oskulder.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Är 100% Strait. Men jävligt upphetsande läsning.
Nästan så man undrar...,,...
Jag var trots att jag runkade och sög med en kompis vid ett par tillfällen i tonåren sett mig som 100% Hetero, men har med största möjliga intresse för andras kukar lämnat det facket eller vad ni vill kalla det. Känns så spännande att få greppa och leka med en
annan killes kuk och runka den tills det sprutar. Men nej, jag springer inte omkring och blottar mig, men ska nog åka till Björndammen någon dag inom snar framtid för där lär det handla väldigt mycket om blottning och öppet sex även om det kallas nakenbad. Många annonserar på BC när dom ska dit och vad dom vill ska ske.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar gå omkring naken i köket med ljuset tänt och inga gardiner fördragna. Det borde alltså synas bra utifrån och det gör mig kåt att tänka på att någon får se min nakna kuk och rumpa. Vanligen är det tyvärr väl ingen som tittar.

Jag runkar dock inte vid sådana här tillfällen. Inte för att jag inte vill men det finns ju lagar. Så onani får det bli i sovrummet som är skyddat för insyn.

Senast i går såg jag någon som stod och tittade upp mot min lägenhet. Det blev en extra krydda till kvällsrunken och lite skönare ejakulation.
 
Toppen