bs triangel

winga77

Ny medlem
Kön
Man
Bs Triangel

Vi träffades henne hos mig den där kvällen..Irene och Jag hade varit hemma och gjort i ordning först…Du ringde på dörren och klev in…Vi satt och snackade lite först…I vardagsrummet…Jag sätter på en porr film medans vi går ut först du sen Jag och duschar…Sist går Irene ut..Vi Hon har suttit och läppjat på ett glas vin och tittat på filmen medans vi tvättade och oljade in kukarna noggrant..Sen går hon ut vi sitter i morgonrockar och på soffan..Och väntar..Fingrar lite på varandras kukar under morgon rockarna och känner hur kåtheten börjar komma..Så kommer hon in i morgon rock och stayups…Nu reser vi oss och går in i sovrummet ..Alla vet vad som ska ske..Jag har i förväg ställt upp en kamera på stativ om vi vill ha bilder…Dildo och glidmedel på nattuksbordet…
Vi sätter oss på sängkanten alla tre…Irene i mitten…Vi börjar smeka henne från var sitt håll…
Snart tar vi av oss helt, men hon behåller stayupsen på…Svarta..ser jättesexigt ut..Hennes stora bröst får en omgång av oss bägge..Hon får tag i våra kukar och runkar lätt…Nu sjunker du ner mellan hennes lår och börjar slicka…Hon lägger sig baklänges..och njuter..Jag kan inte låta bli att känna lite på din kuk och sen låter Jag den glida in i munnen..Jag suger dig och känner hur du sväller…
Sen ändrar vi ställning så att Irene ställer sig med stjärten i vädret och Jag kör in kuken i henne bakifrån…Du ligger under och slickar runt ..Hon suger dig nu med djupa sköna sug…Innan det går för oss så reser hon si och Jag åker ur henne..Hon sätter sig över dig och börjar rida på din stenhårda kuk..Då ställer Jag mig bakom och håller fram brösten till din mun..Du suger på vårtorna vilt..Jag lirkar först in ett finger i anus och smörjer upp med glidmedel rejält..Sen då ni hittat rytmen trycker Jag sakta in den..Nu är vi i henne bägge två.Vad skönt ..Nu känner Jag dig genom väggen…Hon rider och stönar vilt..Kukarna åker in och ut..Så när vi är nära att det går drar vi ut och runkar av oss i hennes mun…Sperman sprutar vilt..Kommer överallt vi var ju så kåta….Sen efter vila och dusch så..börjar vi igen..Nu är det vi som ska visa vad vi kan när hon kör med dildon…
 
Toppen