Dildo/vibrator som inte låter som en jordbävning?

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har ett par "vanliga" dildosar - minns tyvärr inte deras namn, samt en fingervibrator och gemensamt för dem är att de LÅTER så förbannat att jag oftast tappar koncentrationen och istället för att njuta av hur de vibrerar så irriterar jag mig på hur mycket de låter.

Vad har du för sort och hur illa låter den? Tips tack!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
43 visningar - och INGEN som har ett tips? Finns det bara jordbävningsvibbar..:(
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag har ett vibratorägg som jag dock ej vet var den kommer ifrån men kanske kan få reda på det av min gubbe då det är han som inhandlat denna ljuvliga sak till mig för några år sedan.

Den är ganska tyst och steglös.
 

JOHN BLACK

Aktiv medlem
Kön
Man
min fru har en som heter epic pink(klitorisvibruator)
är det någon här som har testat denna?
ge gärna betyg om den isåfall
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Har tyvärr samma problem med mina så jag kan inte komma med några "tysta tips", men tar gärna emot! Dock verkar de tysta inte finnas i överflöd direkt! :(
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Ny besvikelse!

Jag köpte ett par vibrerande ägg som enligt hemsidan skulle vara ljudlösa. Döm om min förvåning när de inte bara vibrerade så högljutt att det lätt hördes utanför rummet, utan även "slog emot" varandra inuti mig så att de rent av skramlade!?

Samtidigt köpte jag en variant på en delfin och såg fram emot dess lilla näbb. Jag tillhör inte dem som har problem med att få orgasm, men innan jag var där hade jag fått vibrationsskador i handen, så pass att jag faktiskt skakade och inte kunde klara av att skriva på tangentbordet....

Jag inser att det låter komiskt i förstone - men *härmar Sverker* ska det verkligen vara så? Jag mailade försäljaren och ville reklamera, men de påstod att det var min alldeles individuella upplevelse och att ingen hade klagat tidigare och att jag därför inte fick reklamera. Så nu har jag lagt ut ännu mer pengar på oanvändbara leksaker...:(
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ny besvikelse!

Jag köpte ett par vibrerande ägg som enligt hemsidan skulle vara ljudlösa. Döm om min förvåning när de inte bara vibrerade så högljutt att det lätt hördes utanför rummet, utan även "slog emot" varandra inuti mig så att de rent av skramlade!?

Samtidigt köpte jag en variant på en delfin och såg fram emot dess lilla näbb. Jag tillhör inte dem som har problem med att få orgasm, men innan jag var där hade jag fått vibrationsskador i handen, så pass att jag faktiskt skakade och inte kunde klara av att skriva på tangentbordet....

Jag inser att det låter komiskt i förstone - men *härmar Sverker* ska det verkligen vara så? Jag mailade försäljaren och ville reklamera, men de påstod att det var min alldeles individuella upplevelse och att ingen hade klagat tidigare och att jag därför inte fick reklamera. Så nu har jag lagt ut ännu mer pengar på oanvändbara leksaker...:(

Förlåt om jag skrattar inför tanken på att anmäla säljaren till Plus:cool:
Undrar hur många som skulle våga?
Seriöst kan man ju undra om det är det de räknar med när de behandlar sina kunder som du beskriver?

Kanske vore en idé att starta en egen liten "Plus-tråd" på forumet där vi kan varna varandra för oseriösa säljare?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
[Förlåt om jag skrattar inför tanken på att anmäla säljaren till Plus:cool:
Undrar hur många som skulle våga?
Seriöst kan man ju undra om det är det de räknar med när de behandlar sina kunder som du beskriver?

Kanske vore en idé att starta en egen liten "Plus-tråd" på forumet där vi kan varna varandra för oseriösa säljare?

Jag tror banne mig att jag skulle våga! Är de så pass rumsrena att de numera kan säljas på Apoteket så varför inte? Faktum är ju att det spenderas mer och mer pengar/år på just sexleksaker och de är sällan särsklit billiga heller och precis som med alla andra varor bör väl konsumenterna få prisvärda varor som håller måttet?

Tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån jag köpte mina ägg och delfinen - av naturliga skäl sparade jag ju varken följesedel eller förpackning :oops:, min första dildo köpte jag i en butik som numera är nedlagd så tyvärr har jag inga "varningar" att komma med - men tycker att det är ett bra förslag med en Plustråd!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror faktiskt att en kvalité koll av sexleksaker skulle höja hela industrin. Det finns så mycket skit där ute att det inte är roligt. Vi har just börjat leta lite leksaker och inser att det är skit svårt utan att ha någon vettig kvalité koll. Tittar runt på bloggar och annat som recenserar saker. Så kanske en recensiontråd och en Plus! tråd vore något att ha?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Tror faktiskt att en kvalité koll av sexleksaker skulle höja hela industrin. Det finns så mycket skit där ute att det inte är roligt. Vi har just börjat leta lite leksaker och inser att det är skit svårt utan att ha någon vettig kvalité koll. Tittar runt på bloggar och annat som recenserar saker. Så kanske en recensiontråd och en Plus! tråd vore något att ha?

Håller med fullständigt! Om vi kan få bort "snuskopervo"stämpeln på alla oss som använder sexleksaker/hjälpmedel så skulle kvaliteten höjas och ffa så skulle det bli betydligt rumsrenare.

Jag är klart för en rescensionstråd, det skulle ju underlätta betydligt om man slapp leta runt i andra forumtrådar med mer eller mindre relevanta rubriker. Ett tips till mod? *ber snällt*;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror faktiskt att en kvalité koll av sexleksaker skulle höja hela industrin. Det finns så mycket skit där ute att det inte är roligt. Vi har just börjat leta lite leksaker och inser att det är skit svårt utan att ha någon vettig kvalité koll. Tittar runt på bloggar och annat som recenserar saker. Så kanske en recensiontråd och en Plus! tråd vore något att ha?

Håller med fullständigt! Om vi kan få bort "snuskopervo"stämpeln på alla oss som använder sexleksaker/hjälpmedel så skulle kvaliteten höjas och ffa så skulle det bli betydligt rumsrenare.

Jag är klart för en rescensionstråd, det skulle ju underlätta betydligt om man slapp leta runt i andra forumtrådar med mer eller mindre relevanta rubriker. Ett tips till mod? *ber snällt*;)

Håller helt med, och det är ett ännu mer stigmata för killar. Ni tjejer har ju fått er leksaksanvändning som en bekräftelse på sexualitet. Vi killar är "tragiska" om vi äger en "lösfitta". Dock glömmer ju folk att det finns många som använder leksaker tillsammans med sin partner. Finns så mycket kul där ute, men det är så svårt att veta vad man får om man köper något.

Vi har nu beställt en vibrerande ring, en liten mini-bullet-vibrator och lite roligt glidmedel. Kan ge en recension när vi hunnit testa :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har en "Magic Wand", och det är nog raka motsatsen till en tyst vibrator för den låter ungefär som en liten personbil... :D

Men tjejerna gillar den.

Jag håller med, det borde finnas tysta vibbar -- ingen som vet?

P.S: Styggingen...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Vi har nu beställt en vibrerande ring, en liten mini-bullet-vibrator och lite roligt glidmedel. Kan ge en recension när vi hunnit testa :)

Kan man få en liten rescension nu kanske?;)

Jag håller med, det borde finnas tysta vibbar -- ingen som vet?

Jag drömmer just nu om vibrerande ägg som är så pass tysta att jag skulle våga ha dem igång när jag är ute bland folk....:p de jag har är långt ifrån diskreta och riktigt så modig är jag inte - vil ju inte att folk ska tro att min pacemaker är på väg att hoppa ut liksom :D
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan man få en liten rescension nu kanske?;)

Vi köpte ett smaksatt glidmedel, och det kanske inte är så mycket att säga om. Kul för oralsex, men även kul att leka med på kroppen. Smakade lite syntetiskt kanske, men kul grej för förspel. Kan rekomendera!

Mini-bullet-vibratorn var också bra för förspel, och fungerade även drägligt på mig (killen). Dessvärre lät den lite grann för mycket, men med täcke på så var det inte så farligt. Fru tyckte den var skit bra i alla fall, hon har lagt rabarber på den och i dagsläget vet jag inte vart den är (antagligen i hennes handväska) :p Var bra att använda under själva knullandet också, antigen av mig eller om hon själv ville leka.

Ringen, kan säga så här; Det är en sak som ALLA par borde införskaffa. Helt fantastisk sak. Trodde inte direkt den skulle ge mig någon njutning förutom då hårdare kuk, men det är otroligt skönt när den vibrerar. Kan nog inte komma med den själv, men får helt sjuka orgasmer när den är på. Nu var det en engångsring så själva vibratorn håller väl bara runt 1 h effektiv tid. Men då kostade den 29 kr, vi funderar dock på att skaffa en sådan som är uppladningsbar. Så bra är den faktiskt!
 
Toppen