Dogging

Snafft

Medlem
Kön
Man
Tja!

Dogging har man läst om nu t o m i kvällspressen! Förekommer detta och i så fall var??? :) Jag vill gärna gå och se på ;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Tja!

Dogging har man läst om nu t o m i kvällspressen! Förekommer detta och i så fall var??? :) Jag vill gärna gå och se på ;)


i sommras skedde det lite här och var;) på badställen runt om i stockholm bla. du kanske får vänta in värmen..hehe
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Det låter ju som något för mig som inte gillar att ligga och slöa på stranden. Var finns dessa bad som kan stilla min rastlöshet?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu har jag missat något igen... Vad är dogging:sleep:


man har sex som hundarna gör..offentligt;)


Vilka badstränder har du besökt då[:0]

haha vad tror du om mig???;)
man kan ju tor at du tycker jag är sextokig eller så[}:)]:p:p

Du skrev ju att dogging var något som förekom på badstränder i Stockholm, i somras...

Då vill jag självklart veta vilka badstränder du har besökt, så att jag också kan gå dit:p;)

Puss o kram från en sextokig;):cool::love:
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
kan inte vi alla samlas på sommaren för lite dogging :D hehe
nån får ta och berätta vart man kan besöka om man vill kolla på eller vara med[}:)]
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det förekommer överallt men jag tror oddsen att du ska kunna gå ut och hitta på dogging bara så där är väldigt små... Senast jag doggade så var det på en väldigt kall parkbänk
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
På dessa ställen doggas det:

Här doggas det i Sverige

Kvarntorp, Alaborgssjön, Örebro.

Hagöns nudistbad, Halmstad.

Skatås parkering, Göteborg.

Älgö nakenbad, Saltsjöbaden.

Ulvsjön, Nackareservatet, Stockholm.

Pildammsparken, Malmö.

Rastplasten mellan Svedala och Sturup på E65.
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag och tjejen har provat
Dogging en del

Tjejen älskar det .
Bestämmer en plats där vi är och tjejen brukar ofta vara naken och ligga och vänta på människorna så mysigt att se en man komma gående och börja klä av sig och tar fram kuken och tjejen särar och stönar högt oftast och säger hårdare ofta tjejen älskar när nån okänd person ta av sig och lägga sig och knulla henne
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Dogging har jag varit sugen på att testa, men det har inte blivit av. Kanske någon gång... Skulle gärna titta på också om man hittar det någonstans.
 
Toppen