En massa porr säljes *Rensar i garderoben*

lkölkälkä

Ny medlem
Kön
Man
Säljer en drös porrtidningar som köptes för nåt år sen på ett ställe med begagnade böcker och tidningar. Dessa har mest legat i garderoben sedan dess, och samtliga är i mycket gott skick, inga fläckar eller andra oanständigheter, i nyskick helt enkelt.

Det rör sig om DAX Privat, Aktuellt Rapport, Cats etc., årgång ca 1998-2004. Hade tänkt mig 25 kr/st, 5 st för 100 kr. Kan ordna bilder på begäran att skicka via e-mail.
 

lkölkälkä

Ny medlem
Kön
Man
Har även en del VHS och DVD, vissa kan vara slutsålda sedan tidigare, men jag tror att jag har de flesta som står nedan i "lagret".


DVD - 30 kr/st
Srpske Debitantkinje (debutanter från Balkan)
Au-Pair Teenys + bakomfilm (tysk hardcore)
Svensk Amatör 2 (hemmafilmer av kvalité)
Sex na Ex (ytterligare kärlek från Balkan)
Cock Smokers: Special Edition (amerikansk deep throat etc.)
Sperma Shakers 1 (tysk)
Sperma Shakers 3 (tysk)
Handjob Hunnies 1
Tugjobs Vol. 2
Ridskolan + bakomfilm (original dvd!)


VHS - 20 kr/st
Den osynliga mannens sexäventyr (Regi Mike Beck)
Harry S. Morgan: Mlade i voljene (gonzo från Tyskland)
Kanal Anal 4 (Franskt)
Sluts of Scandinavia 5 (morgondagens stjärnskott)
Goddaughters (Ron Jeremy som Gudfadern!)
Den nakna sanningen (Hollywood-porr)
Sex Highlights (samlingsvideo)
Sexigt Saxat (samlingsvideo)
Fatal Orchid (Jean-Pierre Armand)
Svensk Premiär (Aya Nielsen, Eva m.fl.)
Censur Video (samlingsvideo)
Private presenterar... (samlingsvideo)
Pikant (samlingsvideo)
Dirty Tricks (äkta klassiker med handling och allt)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
På hela onanera.se har vi hög tolerans... UTOM för:
* Barnporr och bilder på minderåriga.
* Trakasserier och mobbing av andra.
* Horor med prislistor och
"Till salu"[/size=4]
 

lkölkälkä

Ny medlem
Kön
Man
Ok, får väl kränga det någon annanstans. Alltid är det en massa omotiverade regler, snart får jag väl stå på gatan och sälja grejerna eftersom det inte går att sälja det någonstans via nätet lustigt nog så stort som nätet är.. Så varför har NI valt "säljes" -förbud. Är det porr så hör det väl lite till sajtens koncept? Säljer inte min själ direkt..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ok, får väl kränga det någon annanstans. Alltid är det en massa omotiverade regler, snart får jag väl stå på gatan och sälja grejerna eftersom det inte går att sälja det någonstans via nätet lustigt nog så stort som nätet är.. Så varför har NI valt "säljes" -förbud. Är det porr så hör det väl lite till sajtens koncept? Säljer inte min själ direkt..

Du har varit registrerad som medlem sedan 2 år tillbaka! Va fan är du ute efter nu?

Du säljer inte din själ, men onas...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är inte moderator i detta underforum så jag kan inte låsa eller ta bort tråden.

Snubben har varit medlem i två och har skrivit två inlägg och inte läst reglerna, skulle tro att tråden och användaren försvinner när ansvarig mod får tid att angripa problemet[/size=3]
 

lkölkälkä

Ny medlem
Kön
Man
Vad är detta med att jag varit medlem i två år?? Jag blev medlem för några månader sen och har inte riktigt tagit mig tiden att sitta här. Ni måste ha nåt fel på systemet, inte har jag varit medlem i två år iaf..
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Vad är detta med att jag varit medlem i två år?? Jag blev medlem för några månader sen och har inte riktigt tagit mig tiden att sitta här. Ni måste ha nåt fel på systemet, inte har jag varit medlem i två år iaf..

Skit samma hur länge du varit medlem, du har i alla falla inte fattat att du ska läsa reglerna innan du börjar spamma.
 

Superkingen

Medlem
Kön
Man
Vad är detta med att jag varit medlem i två år?? Jag blev medlem för några månader sen och har inte riktigt tagit mig tiden att sitta här. Ni måste ha nåt fel på systemet, inte har jag varit medlem i två år iaf..


VEM FÖRSÖKER DU LURA :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
SUCK [}:)]
 

lkölkälkä

Ny medlem
Kön
Man
Allt är visst en stor jävla konspiration för dig?

Jag har visst blivit medlem för bara nån månad sen, och det var först omöjligt att överhuvudtaget logga in. Så småningom insåg jag att nån här hade döpt om mig till "lkölkälkä" istället för mitt valda namn, vilket var nite_owl om jag inte minns fel. Och nu när jag tittar efter så står det att jag varit medlem sedan 2006 eller nåt.

Om nån kan svara på vad mitt konto råkat ut för så låt mig veta.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Säljer en drös porrtidningar som köptes för nåt år sen på ett ställe med begagnade böcker och tidningar. Dessa har mest legat i garderoben sedan dess, och samtliga är i mycket gott skick, inga fläckar eller andra oanständigheter, i nyskick helt enkelt.

Det rör sig om DAX Privat, Aktuellt Rapport, Cats etc., årgång ca 1998-2004. Hade tänkt mig 25 kr/st, 5 st för 100 kr. Kan ordna bilder på begäran att skicka via e-mail.
Har du tidningarna kvar?
 
Toppen