Föräldrars porrtidningar.

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade turen att ha ganska frigjorda föräldrar så när jag var i 13-årsåldern (runt 1970) tyckte min mor att det var min fars uppgift att prata om sex med sonen. Han var av den praktiska och okomplicerade sorten så han visade mig lådan där han hade sina porrtidningar och sade till mig att det var fritt fram att titta i dem så mycket och ofta som jag ville (och det ville jag naturligtvis). Gissa om jag runkade när jag var ensam hemma (ibland fick jag sällskap av grannens pojke och vi tittade då i tidningarna och runkade tillsammans, härliga tider).

Vän av ordning kanske tycker att det är min fars fel att jag nu tillbringar så mycket tid med porr men själv tyckte jag att det var rena drömmen att bläddra i alla de tidningar som han hade samlat ihop och känner mig inte alls porrberoende. ;)

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag hade turen att ha ganska frigjorda föräldrar så när jag var i 13-årsåldern (runt 1970) tyckte min mor att det var min fars uppgift att prata om sex med sonen. Han var av den praktiska och okomplicerade sorten så han visade mig lådan där han hade sina porrtidningar och sade till mig att det var fritt fram att titta i dem så mycket och ofta som jag ville (och det ville jag naturligtvis). Gissa om jag runkade när jag var ensam hemma (ibland fick jag sällskap av grannens pojke och vi tittade då i tidningarna och runkade tillsammans, härliga tider).

Vän av ordning kanske tycker att det är min fars fel att jag nu tillbringar så mycket tid med porr men själv tyckte jag att det var rena drömmen att bläddra i alla de tidningar som han hade samlat ihop och känner mig inte alls porrberoende. ;)
Frågade din mamma eller pappa om du tyckte att det var skönt att titta?Du råkade aldrig kladda

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Frågade din mamma eller pappa om du tyckte att det var skönt att titta?Du råkade aldrig kladda
Nej, när jag väl fått tillåtelse att titta i tidningarna så pratade de aldrig om det. Inga frågor eller andra kommentarer.

Jag var försiktig och lyckades undvika kladd även när grannpojken var med.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Nej, när jag väl fått tillåtelse att titta i tidningarna så pratade de aldrig om det. Inga frågor eller andra kommentarer.

Jag var försiktig och lyckades undvika kladd även när grannpojken var med.
Det låter ändå inderbart.Att ha tillgång till fina tidningar.Visste föräldrarna att du och grannpojken kollade ihop?

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Vart hade ni lådan med tidningar?Varför kunde du inte runka när förldrarna var hemma?På ditt rum...Ja ,frustrerande utan onani.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tog du med några tidningar på rummet,när föräldrarna var hemma?Eller tittade du öppeti vardagsrummet....Vart kollade din pappa?Köpte mamma tidningar till honom?

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Tog du med några tidningar på rummet,när föräldrarna var hemma?Eller tittade du öppeti vardagsrummet....Vart kollade din pappa?Köpte mamma tidningar till honom?
Många frågor. Det hände nog att jag hade en eller annan tidning på rummet. Min far kollade inte i tidningarna när jag var där så jag vet inte var han befann sig när han tittade i dem men jag är övertygad om att han köpte tidningarna själv.

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vart hade ni lådan med tidningar?Varför kunde du inte runka när förldrarna var hemma?På ditt rum...Ja ,frustrerande utan onani.
Jag är uppvuxen i ett mycket sexliberalt hem. Vi var naturister och var med på träffar runt om i landet, Danmark och Tyskland. Pappa har sparade filmer där mamma deltar i ett par lågbudget sex filmer, dessa visade han mig och min syster vid ett par tillfällen.

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är uppvuxen i ett mycket sexliberalt hem. Vi var naturister och var med på träffar runt om i landet, Danmark och Tyskland. Pappa har sparade filmer där mamma deltar i ett par lågbudget sex filmer, dessa visade han mig och min syster vid ett par tillfällen.
Låter väldigt trevligt och öppet :). Visst var mina föräldrar nakna en del också men ficka aldrig se dem kåta (utom när jag smygtittade lite på dem när de knullade).
Jag runkade massor men blev nog aldrig påkommen. Inget vi pratade om i alla fall.

Tyvärr inga porrtidningar heller. Men det fanns en bok om Kama Sutra I bokhyllan som det runkades en hel del till

Pierre 69

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hemma hos mamma först ensamstående sen med en ny man var det väldigt öppet naket , nakenbad även sex och fick se mycket ...
Runkade mycket till hennes/deras privat bilder men dåligt med tidningar/film
Något som bev annat när jag blev lite äldre runt 15-16år och mamma blev ilag med en ny man
Då låg tidningar och videos framme
Och dom träffade andra par
Hemma hos pappa var det lite annolunda, grövre porrmagasin men då fick man smyga mer
Även om dom nog hade koll på vad jag gjorde...

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns inte att mina föräldrar hade porrtidningar,farsan var rätt pryd medans morsan såg man rätt ofta naken.Hade däremot en kompis,hans föräldrar hade både porrtidningar och svartvita superåtta filmer som vi tittade på.Blev en hel del runkade tillsammans med kompisarna när vi var hos den killen.Minns att jag blev kåt när jag såg hans mamma,tanken att hon tittade på porr fick fantasin att flöda.Hittade hennes trosor i deras badrum,ni kan bara tänka er hur hormonerna rusade.

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Minns inte att mina föräldrar hade porrtidningar,farsan var rätt pryd medans morsan såg man rätt ofta naken.Hade däremot en kompis,hans föräldrar hade både porrtidningar och svartvita superåtta filmer som vi tittade på.Blev en hel del runkade tillsammans med kompisarna när vi var hos den killen.Minns att jag blev kåt när jag såg hans mamma,tanken att hon tittade på porr fick fantasin att flöda.Hittade hennes trosor i deras badrum,ni kan bara tänka er hur hormonerna rusade.
Der låter ju härligt.En mamma som tittade på porr.Då vet man ju att hon är kåt ofta.Runkade ni bara själva,eller åt varandra..?Vart sprutade ni sperman ...

Toppen