Fejkprofiler förekommer :O

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Någon klok person har sagt "verkar det för bra för att vara sant är det troligtvis för bra för att vara sant".
Det gäller här också. När det kommer en ny "tjej" till forumet beter sig halva gänget som nykära 14-åringar.

Låt "tjejen" visa lite vad hon går för först innan ni friar till "henne". En lite hint är att om tjejen inte kan skriva meddelanden här på onanera.se utan endast via en sida där man måste registrera sig "gratis" med kreditkort kan det tänkas vara fejk.

Man kan även söka med bild på google (ja även andra söktjänster). Om bilder får 23048956 träffar och det på 90 procent av länkarna står att det är Ludmila från Kazakstan, kan man ana att det inte är Emelie från Hökarängen.

Det är mycket ovanligt att svenska tjejer (som inte är i porrbranschen) lägger upp bilder på ansiktet och sin nakna kropp (än mindre exponerade kön) helt öppet på ett forum som detta.

Vi moderater kan se varifrån användaren har registrerat sig, Vi kan även ta bort spammare som ni inte skrivit till. När ni har "legitimerat" fejkprofilen genom att skriva hur snygg "hon" är måste admin ingripa och hen är bara en... Vi moderater är fler och skulle kunna hålla forumet ännu friare från spam och fejk om fler medlemmar tänkte lite...
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Tackar Challe, som vanligt är ni Moderater snabbare än mig. Jag tror jag har haft 3 profiler i Onna under många år. Har under många år haft konton här, har dockon tappat förtroende på grund av alla operationer jag har gått igenom dom senaste 11 åren. Dock vill jag säga att Onanera.se skall leva för evigt. Bättre sight för att att visa att sexuella människor kan dela med sig av oss finns inte. Men något som är bättre är att yngre kvinnor och och män anser att onnani är ett underbart sätt att lära sig att njuta av sig själva. En människans kropp är varm och underbar, låt oss njuta :)
 
Last edited:

Kajsa79

Medlem
Kön
Kvinna
Självklart har jag en fejkprofil ;) Men det betyder inte att jag ljuger om vem jag är! Den kille som inte har en fejkprofil kan ju räcka upp handen här!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har aldrig varit här med mitt eget namn, men jag har alltid respekterat människor med vänlighet. Skillnaden med att ha ett annat konto är om du vill hålla ditt verkligen liv dolt eller vill förstöra. Troll förstör, alla andra vill bara ha ett lugnt liv.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har aldrig varit här med mitt eget namn, men jag har alltid respekterat människor med vänlighet. Skillnaden med att ha ett annat konto är om du vill hålla ditt verkligen liv dolt eller vill förstöra. Troll förstör, alla andra vill bara ha ett lugnt liv.
Jag tror inte att många är här under sitt eget namn. Det är inte det jag menar med fejkprofiler. Det jag menar är några olika saker:
  • Tjejer som inte är tjejer utan killar.
  • Folk som försöker lura andra att registrera sig på betalsajter för att de skall tjäna pengar på det.
  • De som enbart är här för att förstöra forumet. Inte så många nu längre tack vare bra medlemmar som rapporterar.
  • Sådana oavsett kön eller läggning som leker med andras känslor. Man får flirta, chatta, ha sex, what ever. Det blir fel först när man spelar en roll med enda syfte att skada.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon vi kan out'a??
I dessa fall känner jag ingen grund att vara fin i kanten.

Jag vet med säkerhet åtminstone en medlem här som utger sig för att vara tjej utan att han är det. Men jag vet inte om jag vill "outa" honom. Kanske bättre att var och en får upptäcka det själv.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag vet med säkerhet åtminstone en medlem här som utger sig för att vara tjej utan att han är det. Men jag vet inte om jag vill "outa" honom. Kanske bättre att var och en får upptäcka det själv.
Tycker att du kan låta honom vara. Många här vill bli lurade och sväljer exakt allt. Min mening med att "varna" för det är just att varna. Så länge ingen gör något som skadar någon annan får de hållas.
 
Toppen