Fler som blir kåta av kuk men är hetero?

Diskussion i 'Manlig onani' startad av piggis, 28 mars 2011.

1. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    hej, jag är kille och blir jättekåt av killar! jag kollar alltid på bögporr och kan tycka killar är snygga men aldrig tänka mig att bli tillsammans med en kille. jag har för tillfället en flickvän som jag älskar väldigt mycket men ändå tänder jag på killar.
    jag är inte direkt orolig över min sexualitet utan tar allt som det kommer.
    men är det någon mer som känner som jag?

Ollonälskaren, S110, Larsa-nr1 och 2 andra gillar detta.
  2. anders73

anders73 Medlem

Mottagna gillanden:
    13
    Kön:
    Man
    Jag känner samma sak men klarar inte av killar som penetrerar varann eller kysser varann (jag är absolut inte homofob, folk får göra vad de vill - men just jag tänder inte på det). Själv älskar jag att se män som sprutar, ensamma eller tillsammans! :oops:

3 personer gillar detta.
  3. Grisham2

Grisham2 Medlem

Mottagna gillanden:
    42
    Kön:
    Man
    håller med, kukar är upphetsande, men resten av den manliga kroppen är för mig ointressant

Hardasnoppen, Flubbe, Larsa-nr1 och 4 andra gillar detta.
  4. runkfantom

runkfantom Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.172
    Kön:
    Man
    Jag gillar också att se bilder på kukar antingen de står eller är slaka. Gärna också om de runkas. Samt kukar som sprutar sperma eller har sperma på sig. Gärna många kukar på samma bild. Och gärna i närbild där man bara ser själva kuken och pungen. En och annan välsvarvad killrumpa kan också få mig kåt.

Detta fast jag räknar mig som hetero (detta även om jag runkade tillsammans med andra killar i tonåren).

5. gmannen

gmannen Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Kön:
    Man
    Om man tänker på att vi killar har en jävligt lustfylld relation till vår styva kuk är det ju inte så konstigt att vi är betingade på att bli kåta när vi ser en annans?

Styv kuk = positiv njutning och kåthet. :)

Tror inte att det behöver ha så mycket med homosexualitet att göra.

6. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    jag tror på din teori där gmannen! :D :D

men runkade du bara med killar eller runkade ni varandra, runkfantom? :)

men när jag tänker efter så undrar jag lite, kan man vara bisexuell utan att vilja ha ett förhållande med en kille?
    grejjen är att jag gärna skulle vilja suga/bli avsugen eller runka/bli runkad eller t.o.m. kanske ha sex efter ett tag, men inte kyssas eller hångla med en kille. det kanske låter konstigt men jag tänder faktiskt bara på det sexuella och inte det andra.

S110 gillar detta.
  7. runkfantom

Mottagna gillanden:
    1.172
    Kön:
    Man
    Jag också. Om man ser en snygg kuk så vill man nog gärna att det vore ens egen.

Det var mest av vi runkade oss själva och jämförde storleken på kuken, på ollonet och inte minst mängd och längd på sprutet. Men visst hände det att vi kände på varandras kukar också, och någon gång också att det då gick för den vars kuk man runkade. Men det var aldrig meningen.

Jag tycker nog att man för att vara bisexuell skall kunna bli kär i en person av samma kön också. Det räcker inte med att man trivs med att ha sex ihop. Oftast är ju då också en tonårsföreteelse.

När jag onanerar fantiserar jag gärna om att jag har sex med andra killar men jag tror inte jag skulle vilja ha det i verkliga livet. De killar jag fantiserar om är heller inte några bekanta utan påhittade killar med jättestora eller pyttesmå kukar och som kan spruta hur mycket och ofta som helst.

8. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    Det var mest av vi runkade oss själva och jämförde storleken på kuken, på ollonet och inte minst mängd och längd på sprutet. Men visst hände det att vi kände på varandras kukar också, och någon gång också att det då gick för den vars kuk man runkade. Men det var aldrig meningen.

va härligt! det skulle jag inte ha något emot att själv uppeleva. jag har runkat ihop med kompisar men aldrig rört vid någon annans, men det vore riktigt härligt!

----------------------------------------------------------------------------------------------

där håller jag nog också med dig. det har ju gått en del diskussioner om detta men jag tror nog ändå som dig att man måste vara kär i en kille för att kunna vara bög eller bisexuell. jag anser mig inte själv som direkt en bisexuell men blir väldigt kåt på killar!:p

9. Falconb

Falconb Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    987
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Håller med Anders, gillar att se kukar spruta, men är inte instresserad av killar.

F

10. higo

higo Medlem

Mottagna gillanden:
    17
    Kön:
    Man
    Jag är helt ointresserad av killar, förutom kuken då. Jag gillar att se sprutande kukar, och att runka och suga kuk, ogillar analsex och har ingen som helst lust att hångla med en kille. Bögporr tänder jag knappast på, men bisexporr med både killar och tjejer är jäkligt upphetsande. :p :oops:

11. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    men doven, kan du inte berätt nån liten historia om när du sugit kuk eller liknande, efersom jag tog ditt inlägg som att du har gjort det :p
    jag tror inte det bara är jag som vill höra ;)

S110 gillar detta.
  12. hurrdurr

hurrdurr Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Jag tänder helt sjukt mycket av tanken att få suga av en fin kuk. Har provat kolla på bögporr det är inget jag tänder på. Just gay-sex är inget jag tänder på, inte hångel heller. Kan däremot kolla på filmer där killar runkar av varandra och tända på det.

Jag skulle inte kunna se mig själv i en relation med en kille, skulle inte se mig själv ha sex med en, eller bli knullad av en. Däremot att suga av eller bli avsugen är nått jag gärna skulle vilja prova.

Vet inte direkt om jag kan kalla mig straight när jag känner så, bisexuel kanske? Jag föredrar att inte kalla det nått, utan det är så det bara är, liksom ingen big deal direkt.

13. runkaren908

runkaren908 Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Kön:
    Man
    jag är helt hetero men kukar är bara för bra! kan suga på dom hur mycket som helst och kolla och gosa me dom, ha anal sex etc. men vara tillsammans med en kille ALDRIG!

14. Krås kuk

Krås kuk Ny medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Visst jag tänder på kilar som runka det rätt upphetsade och en bättre är det om det är en kille som runkar i en skjorta och spruta ned en. Men jag klassificera mig som hetero. :oops:

15. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    jag tror det är väldigt många som känner som dig (inklusive mig själv) och som klassar sig som hetero, och jag förstår inte varför så många gör en så stor grej av att vara intresserad av killar men kalla sig hetero. oftast är det ju bara sexuellt och inte kärlek man snackar om.:)

S110 gillar detta.
  16. runkfantom

Mottagna gillanden:
    1.172
    Kön:
    Man
    Det är ju så att om en kille går ut och säger att man är homosexuell eller bisexuell så väntar ju sig andra killar som är det att han skall ställa upp på sex med dem, inte att han bara vill se dem visa och runka kuken. En kille är hetero enligt min mening om han bara kan tänka sig ha sex med tjejer.

Det finns bögar som gillar att titta på bilder på fittor så det är inget konstigt att det finns många hetero killar som gillar att titta på bilder av kukar.

17. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    precis, så jag fattar inte varför det är så fel att tycka om kukar. t.ex. en av mina kompisar bara hatar bögar och många andra verkar ha en bild av bögar som något dåligt liksom, men jag tror i själva verket att de själva har samma tankar som många andra på den här sidan. men det är ganska tragiskt att det är så för det gör ju att det blir mindre grupprunnk bl.a. :p

18. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    979
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Är gift med en kvinna gillar att kolla på kukar och snacka med andra killar när vi leker med dom; i cammen eller irl även om det är lite svårt att få till....

Snackar på Fritt Forum samtidigt.... grymt uppkåtande :oops::p

Killar som penetrerar varandra säger mej ingenting och jag har ingen större lust att prova det.

Kollar gärna på bisex- eller gay-light porr med lite yngre modeller (25-35år) med fräscha, hela och rena kroppar... :p

Ser inte min sexuella identitet som ett problem och är heller inte tveksam kring den. Att runka ihop med en/flera annan killar betraktar jag inte som otrohet - utan som lek.
    Har funderat på om det är en rationalisering inför mej själv - men jag tror nog inte det!!

Hur förhåller ni andra Er till dessa frågor - kunde vara kul att veta.

/ I

19. gmannen

gmannen Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Kön:
    Man
    Precis som du så har jag inget problem med min sexuella identitet. Jag är hetero, men tycker att det är upphetsande med grupprunk, snygga kukar o s v.
    Om det är att betrakta som otrohet att runka med en annan kille är nog en individuell bedömning. Kanske kan du fråga din partner i allmäna termer vad hon tycker?

20. piggis

piggis Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Man
    jag anser inte att man är otrogen om man runkar ihop med en annan man/kille på cam. däremot att suga av o.s.v. irl är över gränsen men inte i cam, anser jag.

vad tycker ni?