Fråga till både tjejer och killar!

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Vad tycker ni tjejer om att ha sex när ni har "tjejveckan"?
Är det blä eller kanske extra underbart?

Och ni killar vad tycker ni?avstår ni helst den där veckan eller de kvittar kanske för er?

/nyfiken
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Det beror lite på det hur mycket det blöder,är det jättemycket avstår man väl,men är det på sluttapen eller inte är så mycket tycker jag att det är bara att döna på,finns ju handuk att lägga under och en tvättmaskin,är man kåt båda två och inte kan hålla tillbaka så vad är då lite blod att bekymra sig för.
 
G

Guest

Gäst
Avstår helst. Tjejerna brukar föredra det också tycker jag. Mitt förra ex och jag undvek penetrering just då men tro inte vi kunde hålla oss från snusk:oops:. Vi hånglade massa och gav mig massa oralt å underbara avsugningar. Mysigt oxå och slicka hennes bröst på mornarna i sängen. Finns mycket annat än bara knullandet :oops:
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Vad tycker ni tjejer om att ha sex när ni har "tjejveckan"?
Är det blä eller kanske extra underbart?

Och ni killar vad tycker ni?avstår ni helst den där veckan eller de kvittar kanske för er?

/nyfiken


Absolut inget hinder för mig. Ibland kan det även var aen extra krydda. det är ofta så att tjejen kan vara mer sugen under dessa perioder..och det brukar ju inte heller vara annat än positivt :)
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Min tjej blir öm därinne när vi har sex under "röda perioden" så vi brukar hålla oss och vänta ut perioden, det blir skönt när kyskheten är över! Annars tar vi det i 2:an. ;)
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
visst har det hänt nångång att man haft sex under den perioden, men oftast är jag på lite "nere"humör & vill gärna vara ifred från sex alls. iaf när jag blöder som allra värst. Sen är det häftigt att "komma igång" igen, hormonhalterna brukar stiga fram till ägglossing. Jag gillar topparna & dalarna som jag som kvinna blir utsatt för att min kropp.
Tyvärr har det hänt ibland att hormonerna inte klickat i läge som dom ska & då hamnar jag liksom i "vacum " med lusten. Brukar hända nångång om året, efter stressig period eller så.
Så mitt svar är nej, jag tycker inte om sex under min period.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
klart det här hänt att jag har haft sex då jag har mens.
min förra pojkvän vil rejält pilsk hela tiden, och varken han eller jag brydde oss om jag hade ens eller inte.
jag upplever att sex är skönare om jag har mens, fast jag vet inte om jag inbillar mig eller inte.
 

placebo

Medlem
Kön
Man
oj, gjorde ett litet fel.
skönare kanske det inte blir, men jag kommer lättare och har mer sexlust än vanligt, och då är det ganska gött att bli knullad!
 

prinzessan

Medlem
Ålder
40
Kön
Kvinna
Jag kanske ska svara själv oxå vad jag tycker.
De första två dagarna har jag ganska ont och då brukar de hjälpa med sex,min kille har inget emot de så han ställer gärna upp.;) de sista dagarna blöder jag knappt någonting alls och använder tampong så de blir precis som vanligt för oss,även oralsex för båda två.
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Beror ju på hur kraftiga blödningar tjejen har. Jag har haft sex med ett ex när hon hade mens. Det var ok för både henne och mig så då var det bara att köra. ;)
 

kåt toffe

Ny medlem
Kön
Man
tycker inte det är ngt hinder sålänge det inte"forsar ut" är nog mer ni tjejer som ser det som problem, vet tjejkompisar som blir extra kåta under perioden, så fritt fram enligt mig.
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Sex under lingonveckan är helt ok för mig. Blir dessutom extra kåt då och det vill inte säga lite ;)
Fast första dagarna avstår jag gärna, är lite öm då.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har aldrig varit något hinder. Finns ju tvättmaskin... och tvål och vatten o så.
Om man dessutom som jag inte är främmande för att leka med allehanda kroppsvätskor :p så är det ju faktiskt inte något att bråka om.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Har inga problem med det egentligen, men min sambo är ganska känslig under den perioden så vi avstår de första dagarna. Men menssex är inget som tänder mig extra....

Intrerssant att ni tar upp ämnet dock!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag avstår helst in-och-ut-sex undertiden jag har mens, har oftast en sån jäkla mensvärk och är inte på humör för nånting alls. Men däremot vid ägglossning......my GOD! Då kan ingenting stoppa mig! Sist jag "droppade ägg" satte jag mig i bilen och körde ca 15 mil mitt i natten, hem till min kille, för att få härlig kuk ;) Kan inte ens klia mig själv på armen under ägglossning utan att rysa av kåthet och vilja ha min killes händer, mun och kropp över hela mig!
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
röd vecka är då ingen anledning att inte ha sex,, tjejerna är oftast kåtare och vad gör lite mäns,, ja ok att det kanske inte blir nå slickning då^^
 
Toppen