fråga till er tjejer

Diskussion i 'Hjälp inom sex och samlevnad' startad av 21cmKUK, 6 februari 2017.

1. 21cmKUK

21cmKUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.112
    Kön:
    Man
    Från:
    Värmland
    om ni går ut för att träffa någon kille vad ser ni efter då?

Känns som om det bara är 6pack och supertränad vara superrik som gäller....

Vi som inte har detta går vi bort i första sållningen?

Jag kan säga att det känns verkligen så. jag har inget 6pack är inte supertränad inte superrik.... för övrigt så är jag heller inte superfet.... det enda som är för stort är väl magen men den jobbar jag på, allt annat tycker jag duger.....

Duger inte vanliga män utan ovanstående

Separerade för ett tag sedan men det var inte pga hur jag ser ut utan av helt andra orsaker.

Vågar att visa mig på bild dock något blöt under tävling

bild.jpg

Kalle67 gillar detta.
  2. Sixtynineharder

Sixtynineharder Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    106
    Kön:
    Man
    Svenska kvinnor är världsberömda för sin skönhet !
    Jag hade tyckt det varit bättre om de var världsberömda för sin lust !
    Av naturliga skäl är det INTE så !

3. Boobsgirl

Boobsgirl Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.257
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Linköping
    Nu är jag i ett stadigt, längre förhållande, men när jag är singel och går ut, ratar jag 6-packen och dom "kalendersnygga" killarna. Hellre nåt innanför pannbenet och kunskapen att använda kuken till annat än bara in-o-ut. Min erfarenhet säger att de snygga killarna och de med stor kuk inte har den kunskapen. Får säkert några på mig om det, men det är som jag sa min erfarenhet :)

Kan ju säga att min sambo är rätt tjock med stor mage, väldigt lite hår på huvudet, ganska vanlig kille. Men gud vad snygg och sexig han är i mina ögon - för han har det där lilla extra. Teknik och hastighet istället för storlek, prioriterar multipla orgasmer för mig innan sin egen, etc - passar mig utmärkt!

storrunkan, rupoti, Doc H och 9 andra gillar detta.
  4. Viettpar

Viettpar Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.826
    Från:
    Landet, Värmland
    Jag är en skitkräsen tjej, kollar först ansiktet mm.. gillar inte killar med skägg och mustasch, inte heller piercingar och tatueringar, nästa steg blir att kolla om killen har ett stort hjärta och en hjärna, jag gillar inte påstridiga och bestämmande killar, gillar inte heller stora och grova kukar, så nästa steg blir att kolla att killen har en liten och smala kuk. ;)

Jeppe-87, Purj0, riddarwest och 1 annan gillar detta.
  5. Purj0

Purj0 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    918
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Det där är inte ofta man hör från en tjej. Åtminstone på ett forum som detta. Vanligtvis är det ju större ju bättre som gäller för kvinnor. Något man lätt kan se när man läser kontaktannonser t.ex.

6. Lena78

Lena78 Medlem

Mottagna gillanden:
    52
    Kön:
    Kvinna
    På krogen är nog fel ställe att hitta någon av kvalité. Det mesta handlar om yta på krogen och min erfarenhet är att ju mer tid någon lägger på sin yta, desto sämre insida.

Rätt partner brukar oftast dyka upp när man som minst anar det.

hoki75, kåskåöm90, hallonbröst och 3 andra gillar detta.
  7. 21cmKUK

21cmKUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.112
    Kön:
    Man
    Från:
    Värmland
    Där jag bor går inte tjejerna på din linje utan det skall vara 6-packen och dom "kalendersnygga" killarna samt miljonär

8. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Det där sista stämmer in på hur det funkar för mig. Är som när man nästan get upp som någon helt plötsligt dyker upp från ingenstans. :)

9. Lena78

Lena78 Medlem

Mottagna gillanden:
    52
    Kön:
    Kvinna
    Så var det för mig med. Jag träffade min man på mitt nya arbete och hade nästan gett upp hoppet om att hitta "Mr. Right". Att inleda en relation med en arbetskamrat var något jag aldrig hade kunnat tänka mig tidigare.

Vi hade hejat på varann i förbifarten då och då och jag hade inga tankar alls om honom. Men en dag blev det bara så att vi hamnade bredvid varandra och började prata lite smått. Det räckte för mig, och i efterhand har jag fått veta att han kände exakt samma sak vid det mötet.

Det var första gången i mitt liv som jag hade sänkt mina krav på vilket arbete som skulle passa mig rent ekonomiskt, och utgick istället från vilket arbete jag skulle må bra av. Där någonstans tror jag också att man har störst chans att finna den man söker. Så fort jag ändrade på allt i mitt liv jag inte var nöjd med, så råkade jag hamna bland människor jag kunde tycka om.

shaguar, jm, Purj0 och 4 andra gillar detta.