Fritids

Newbie222

Ny medlem
Kön
Man
Var ofta kåt efter skoldagen (onanerade endast i ett vindsutrymme på skolan, vilket var förknippat med rädsla att bli avslöjad, i tron att det fanns kameror på toaletterna). Det fanns ett slags borg byggd i trä, med två våningsplan med små rum, och den låg i sin tur i ett rum försett med dörr. Jag hade som vana att ta med mig papper från toaletten (var rädd för kameror även där samt för eventuella titthål eller, att någon skulle låsa upp toaletten utifrån, att någon skulle höra min andning eller orgasm...) och lägga mig i ett av dessa smårum. Där, i träborgen hade jag gott om tid, kunde stöna när det gick för mig, och i lugn och ro avbryta och dra upp byxorna om någon öppnade dörren till rummet.
Efter att ha erkänt för en tjej i klassen att jag brukade runka till utlösning, ville hon se hur det gick till. Jag minns att min upphetsning blev starkare än mitt förnuft, så vi gick tillsammans in i borgen. Där gjorde jag som vanligt. Hon satt på knä och tittade nyfiket, jag masturberade på ett så utdraget sätt min kåthet tillät. När hon viskande sa ord jag trodde var okända för henne, ökade upphetsningen. När hon frågade om jag skulle få orgasm snart förlorade jag kontrollen, svarade "snart" med ett stön, och strax därefter sprutade säden på och utanför det papper jag lagt på magen. Det var en otroligt intensiv orgasm med fem, sex rejäla spermasprut, men trots det svarade jag knappt på frågan om det var skönt. Hade då redan börjat tänka på de eventuella följderna om hon berättade om vad hon just bevittnat. Var därefter övertygad om att alla visste hurdan jag var i både skola och på fritids.
 
Toppen