Har du testat gloryhole

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har aldrig kört gloryhole, men blir stenhård av såna porrfilm/bilder.

Att gå in på herrtoan och plötsligt få en annonym kuk att suga på är helt klart en av mina hetaste fantasier. I o för sig, på såna ställen där det borde finnas gloryholes, lär det även finnas människor med potentiellt dödliga sjukdomar... inbillar jag mig i alla fall.

Man skulle ta med sig en borrmaskin med hålborr till sin lokala offentliga toa, eller biograf eller nåt... Ryktet skulle snabbt sprida sig. Att gå ut mitt under X-men och få sin kuk sugen vore inte fel. :p
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har aldrig kört gloryhole, men blir stenhård av såna porrfilm/bilder.

Att gå in på herrtoan och plötsligt få en annonym kuk att suga på är helt klart en av mina hetaste fantasier. I o för sig, på såna ställen där det borde finnas gloryholes, lär det även finnas människor med potentiellt dödliga sjukdomar... inbillar jag mig i alla fall.

Man skulle ta med sig en borrmaskin med hålborr till sin lokala offentliga toa, eller biograf eller nåt... Ryktet skulle snabbt sprida sig. Att gå ut mitt under X-men och få sin kuk sugen vore inte fel. :p

Hade varit upphetsande att se någon killes hårda kuk komma ut i ett sådant hål...för att förhindra sjukdomar mm kanman ju ha kondom :)

tänk att runka av den mm....o inte veta vem det är :p
 
G

Guest

Gäst
Har en undran om detta ämne. Är det någon som har erfarenhet av detta? Dela med er.

--------------------------------------------------------------------------------------

Nä inget som gör mig nyfiken.. JAg vill se mannen bakom kuken med... :D;)
 

Muru

Ny medlem
Kön
Man
Det fanns en toalet utanför natialnalbiblioteket i Stoccholm. med hål i väggen.
Tog den inte i munnen men runka av. Han stööna så skönt.
Ett glad minne för livet
 
G

Guest

Gäst
jag kan tända på tanekn att jag inte vet vem det är jag gör det med...eller åt:oops:

---------------------------------------------------------

Nä.. KAn ju vara den äckligaste mannen därbakom.. vet man ju inte... Jag håller mig borta från sådant!

Och var skulle dessa finnas!? :D
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Aaah tack. Jag kom skönt till de bilderna!

Jenni:
Om kuken stinker för jävligt så kan man nog utgå from att individen där bakom e rätt ofräsch i övrigt också. Annars är det ju själva vitsen med gloryholes. Fokusera på kuken och lägg till din dröm-man mentalt. :p
 
Kön
Kvinna
Har ni funderat över att den ni sticker in kuken till kanske inte vill vara snäll? Rätt vad det är så kanske den blir perforerad av en penna, av skuren eller något annat otrevlig?
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Nej...låter inte som nåt för mig heller!

Vill ju gärna se den som suger av mig...å kunna ge nåt tillbax!
 

Kofi

Ny medlem
Kön
Man
Håller nog med de som är lite tveksamma, men en intressant tanke är det och i fantasin är det nog spännande ändå...
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
gloryhole är mysigt och riskfyllt vågat på samma gång. gloryholes finns mellan vissa bås på non-stopp-avdelningen på usvideo. har själv prövat att tillfredställas via gloryhole, underbart! det är väldigt oanständigt att reducera personen på andra sidan till en anonym villig mun men samtidigt är den oanständigheten en saftigt extra krydda som gör en ännu kåtare.:D och medans man njuter fantiserar man om att det är någon attraktiv som tillfredställer en.

har själv försökt tillfredställa andra via gloryhole men är nog inte så bra på det. det gick inte för dem, tyvärr.[|)]

naturligtvis är kondom obligatoriskt när gloryhole används. hade varit mycket roligare utan men nu är det som det är med otrevligheter som folk bär på.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Har ni funderat över att den ni sticker in kuken till kanske inte vill vara snäll? Rätt vad det är så kanske den blir perforerad av en penna, av skuren eller något annat otrevlig?

Hahahaha... det sant.
Men men. För min del är det endast en fantasi som jag inte tror jag vill förverkliga.
 

grv79

Ny medlem
Kön
Man
Tror också gloryhole liksom mycket annat är bäst i teorin.

Tänk allt otäckt som kan finnas på andra sidan. Kanske en militant feminist med liten giljotin [:0]
 
Toppen