Har du testat gloryhole

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
Tror också gloryhole liksom mycket annat är bäst i teorin.

Tänk allt otäckt som kan finnas på andra sidan. Kanske en militant feminist med liten giljotin [:0]

om en militant feminist har gjort sig omaket att ta sig ner till non-stoppen på USvideo och placerat sig i ett bås med gloryhole så har hon beviseligen tagit paus från sin militant-feminism, annars hade hon aldrig kommit så långt som till non-stoppen, hon hade sprungit på 10 saker på vägen som hon i sann ninja-feministisk anda måste ta upp kampen emot... hon hade blivit alldeles för upptagen...;)

nej... är hon i ett bås med gloryhole i den lokalen är jag helt hundra på att hon inte har med någon giljotin, utan hon är bara där för EN sak... att få njuta av den kuken (eller kukarna) som dyker upp förr eller senare... :oops:

klart att även feministiska damer kan vara grymma på att suga kuk och gilla det...
 

blundjohn

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag skulle väääldigt gärna prova på att vara den som stoppar kuken i ett hål... Är det någon som upplevt att stå på den sidan?
 

1986

Medlem
Kön
Man
Ni snackar om "otrevligheter" som folk bär på, vad skulle det vara? Desseutom är väl könsorganen blande det renaste vi har på vår kropp?

Är jag ute och cyklar nu eller?
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
Ni snackar om "otrevligheter" som folk bär på, vad skulle det vara? Desseutom är väl könsorganen blande det renaste vi har på vår kropp?

Är jag ute och cyklar nu eller?

"otrevligheter" kan vara sexuellt överförda sjukdomar av olika slag som de flesta helst vill slippa drabbas av och vill slippa sprida vidare till andra.

det spelar ingen roll om ett kön eller en mun är aldrig så rengjord, bär personen ifråga fel infektion vill du inte beblanda dig med det hela utan att ha en kondom emellan.
 

Spanarn

Ny medlem
Kön
Man
Ja, men tänk er nu en liten gathering.. där ni är ett par stycken (killar och tjejer naturligtvis) och ni bestämmer er för att testa detta... ni går ihop några och så kör ni, ni känner dom så det blir inga otrevligheter. Det var väl en lockande idé!...
 

Ryokei

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker det låter lockande. Fast man är nog ändå lite rädd för sjukdomar eller att dom ska skada en. Undrar hur många som skulle verkligen göra det asså gå in o runka/suga av en.
 

bbboy

Medlem
Kön
Man
Gloryholes verkar nice! Man kanske inte skulle gå till något allmänt ställe... Däremot skulle man kunna stämma träff med någon annan sugen och göra det hela genom hålet helt anonymt! :)
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Tjejen har provat och älskar det. Jag filmar ofta och se henne suga kukar i hålet är häftigt Hon står på knä och har munnen full med kuk och suger ut sperma ur kukarna och ibland får gubbarna komma in till henne och som fått känna på henne
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Gloryhole känns inte så lockande för mig, jag vill se den som suger av mig. Och gärna få ge tillbaka också.
 
S

snoozer

Gäst
Jag har testat ett par ggr. Sugit/runkat, blivit sugen och runkad.
Det är upphetsande och spännande. Men också nervöst.
Längtar till nästa tillfälle.
Onekligen en spännande tanke. Om modet finns i det fall chansen uppstår - en helt annan sak.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Glory holes är en av mina absoluta favoriter! Så underbart snuskigt och galet att hå in i ett bås och vänta på att kukarna radar upp sig.

Har testat Taboo i Malmö och Vuxenkul i Göteborg. Fler tips på vart man kan gå för att gå kuk i hål i södra Sverige?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Är något verkligen tändande med gloryhole. Besökte ett ”privat” för några veckor sedan. Kom överens med en kille på BC som ville suga anonymt. Bara ett lakan uppsatt i hallen en lägenhet med ett hål. Åkte dir, stack in kuken, blev avsugen skönt. Sen bara gå och stänga dörren efter mig.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig testat men tanken blir allt mer spännande, särskilt med tanke på att man inte har någon som helst aning vem som är på andra sidan utöver att det är en kåt, kukhungrig mun.
 
Toppen