Gloryhole?

balrog

Ny medlem
Kön
Man
Har sett ett par riktigt upphetsande gloryhole filmer nyligen.
Någon som vet om det finns några gloryholes i Stockholm?
 

strumpbyxor

Medlem
Kön
Man
De flesta porrbios i stan har mellan videobåsen, typ Blue Vision, Basement, Manhattan osv. Om det finns på nåt mer ställe vet jag inte.

Länka gärna till dina gloryholefilmer vet jag :p
 
M

mehorny2

Gäst
Ja det är ganska upphetsande att runka en kuk eller bli avrunkad/sugen genom ett glory hole. Har testat några ggr på blue vision
 

balrog

Ny medlem
Kön
Man
Ok, men hur funkar det då? Man bara kör in snoppen i hålet eller måste man komma överens om nåt först?
Finns det nåt gloryhole där tjejer är? Eller är det bara killar?
 

strumpbyxor

Medlem
Kön
Man
Om det är nån på andra sidan och denne håller in ett par fingrar igenom hålet som han sen drar tillbaka så brukar det betyda att han vill att du ska stoppa in kuken i hålet. Gör du det kan du räkna med att bli avsugen. Huruvida den andre vill suga hela vägen och ta satsen i munnen eller bara få smaka på kuken varierar.

Personligen har jag aldrig upplevt att det sitter en kvinna och vill suga, men så är jag inte tillräckligt frekvent besökare för att kunna uttala mig heller.

Själv tycker jag det är oerhört upphetsande att få suga i ett glory hole och ställer gärna upp på din "debut" om du vill.
 

Runko

Medlem
Kön
Man
De flesta porrbios i stan har mellan videobåsen, typ Blue Vision, Basement, Manhattan osv. Om det finns på nåt mer ställe vet jag inte.

Länka gärna till dina gloryholefilmer vet jag :p

Jo Det finns på biosidan i båsen på U.S Video
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
De flesta porrbios i stan har mellan videobåsen, typ Blue Vision, Basement, Manhattan osv. Om det finns på nåt mer ställe vet jag inte.

Länka gärna till dina gloryholefilmer vet jag :p

Jo Det finns på biosidan i båsen på U.S Video

Alltså i nonstop delen inte i bås delen uppe i butiken. Däremot finns det dubbelbås i butiksdelen....
 

palle

Medlem
Kön
Man
Riktigt bra film! En kåt milf som bara vill suga så mycket kuk som möjligt är alltid trevligt

Undrar hur många sådana det finns på riktigt? och framför allt: Var finns dom ? :)
 

palle

Medlem
Kön
Man
Jag önskar det vore jag som filmat min tjej i den situationen. Det vore så underbart att se henne suga kuk!
 

palle

Medlem
Kön
Man
Nu ska du inte komma här och förstöra min fantasi ;)

Hon är säkert sugen. Jag måste bara få henne att inse det själv :)
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag och tjejen har provat då tjejen tjatat så vi gick in och till ett bås och tjejen väntar på en kuk . Snart ska kon det ut en stor kuk och hon runkar den och börjar suga kuken. Det är så sexigt att se på när hon suger av andra män jag filmat lite och tar kort på henne ned kuk i munnen
 
Toppen