Grannfrun

N

Nishiki

Gäst
Mötet med grannfrun i tvättstugan


Var på väg ner till källaren för att hämta lite saker ur källarförrådet, för att komma ner till källaren, är man tvungen att gå yttervägen och ner för en trappa. Väl nere så så är det en dörr till vänster, den står på glänt, puttar upp den tänder lyset. Tvättstugan ligger alldeles till vänster när man går in i källargången, dörren till tvättstugan står öppen, ser att grannfrun är där inne, säger hej å går förbi. Fortsätter ner mot förrådet, tar det jag ska ha, Låser å går tillbaka. Går förbi tvättstugan, ska precis gå ut och upp för trappan, så hör jag grannfrun ropa efter mig, vänder om och går in i tvättstugan. Hon står vid mangeln, den hade visst fastnat, antagligen hade hon stoppat in för tjockt i mangel å fastnat när hon skulle backa tillbaka den. Hon är mörkhårig ca 175 lång lite mullig, stora bröst, hon brukar håret uppsatt i svans och t-tröja, kjol eller kortbyxor till, det är varmt ute, det är mitt i sommaren, så det är skönt att gå ner i källaren, är svalt där nere. Just den här dagen hade hon ett tunt vitt linne och en kjol på sig efter som jag tycker hon är läcker så kunde jag inte låta bli att granska henne uppifrån och ner, och lade märke till att hon inte hade någon bh under tröjan, man kunde skymta brösten genom tröjan, hon stora mörka vårtgårdar, och hennes bröstvårtor är långa å står rakt ut. Var ju svalt i källaren så det var nog inte så konstigt. Var väldigt svårt att hålla någon form av ögonkontakt, men gjorde väl mitt bästa att se henne i ögonen. Hon har bruna fina ögon, bara det är ju jobbigt att titta in i. Hon märkte väl att jag vart lite distraherad, hon log mot mig, la sin hand på min som jag hade på mangeln, tog tag i den å la den mot sitt högra bröst, tryckte sig närmare mig och tog tag i min vänstra hand och la den på sin häck. Så mig mig djupt in ögon å kysser mig förföriskt. För in handen under hennes kjol och märker att hon inte har trosor på sig. Min kuk börjar röra på sig, hon märker att jag börjar bli hård, tar sin hand, smeker kuken utanpå mina kortbyxor en tag, tills jag är stenhård, det riktigt bultar i kuken nu. Vi släpper taget om varandra, hon sätter sig ner på huk, drar ner mina byxor och kalsonger. När kuken tittar fram står den i givakt, stenhård och bultande. Den är ansad med rakad pung. Hon börjar smeka min rakade pung, hennes händer är fina med långa mörkröda naglar, hon masserar pungen med mjuka försiktiga rörelser, lutar sig fram och börjar slicka den medans hon tar tag i kuken och böjer upp den lite för att komma åt lite lättare. Det rinner härlig försats längs ollonet och ner efter skaftet över hennes hand, hon börjar smeka kuken härligt skönt, mjuka sköna drag. Hon fortsätter slicka min pung en stund innan hon fortsätter att slicka i sig försatsen som rinner längs kuken, slickar runt ollonet trycker till kuken lite och det kommer mer försats, hon är inte sen att fånga upp den och låter ollonet glida in mellan hennes läppar, hon slickar och suger på ollonet en stund mm det är så skönt säger jag till henne. Hon tittar upp å säger, mm jag märker det, säger hon med ett härligt leende. Hon reser sig upp och ger mig en kyss, tittar mig djupt in ögon och säger, detta var bara en försmak av vad som väntar säger hon. Kom hem till mig ikväll kl 22:00, min man jobbar natt, då är vi helt själva. Hon stryker mig på kinden ler och lämnar mig där med byxorna nere och kuken fortfarande i givakt. Jag går hela dagen och är småkåt, kan inte få henne ur huvudet. Kvällen närmar sig och klockan är snart 22:00, det pirrar i hela kroppen, när jag går iväg upp till henne. Det är bara ca 50 meter mellan våra hus, går upp för gången och upp för en liten stentrappa knackar på. Det tar en liten stund innan hon öppnar dörren, hej! Välkommen säger hon glatt. Hon hade precis duschat, och hade bara en morgonrock och en handduk virrat runt huvudet. Jag stiger in, och stänger dörren bakom mig. Huset är ljust fint, hon ber mig stiga in i vardagsrummet. I rummet står en schäslong soffa, slår mig ner i den. Hon ropar från köket och frågar om jag vill ha en öl, visst säger jag, hon tar en till sig själv med. Hon sätter sig i soffan hon också, en liten bit ifrån mig. Vi sitter å pratar en stund och har det riktigt mysigt. Hon flyttar sig allt närmare mig. Hon lägger ena benet över mina, morgonrocken åker undan å blottar hennes mulliga lår, lägger min hand på hennes lår, smeker det lite försiktigt, hon böjer sig fram kysser mig ömt, ställer sig upp och låter morgonrocken falla till golvet, tar av handduken hon har runt huvudet, hon har har långt mörkt självlockigt hår. Hon sätter sig grensle över mig så jag kommer åt att smeka hennes bröst, vi kysser varandra en lång stund. Hon reser sig, sätter sig halvliggandes i soffan, jag reser mig, tar av mig mina kläder, drar lite i min svullna kuk. Jag ställer mig på knä framför henne, särar på hennes ben som blottar en ny rakad mullig fitta med en liten tofs. Hennes blygdläppar är stora och svullna, det glänser riktigt av härlig kåt saft. Smeker henne på insidan av låren, tills jag når henne blöta svullna fitta. Jag börjar smeka klitoris med små lätta cirklande rörelser, till slut säger hon, mm slicka mig nu, mmm jag vill känna din mun å tunga tillfredsställa mig. Jag är inte sen att göra som hon säger, älskar att slicka en blöt fitta, hon tar tag om mitt huvud och börjar små jucka med små rörelser, riktigt känner att hon njuter av min behandling. Mm jag pullar henne medans jag slickar hennes klitta. Jag sneglar lite på henne medans jag slickar, och ser att hon smeker sina bröst och nyper försiktigt i sina bröstvårtor. Märker hur hon börjar röra sig i allt snabbare takt, för att helt plötsligt ta tag i mitt huvud, går upp i brygga och trycker mitt huvud hårt mot sitt sköte och får en härligt skön orgasm. Hon släpper taget om mig, ställer sig på alla fyra i soffan,knulla mig, utbrister hon upphetsande, mm ta mig hårt. Ställer mig bakom, tar tag om hennes breda höfter, låter kuken nosa lite först, innan jag kör in kuken hårt och bestäm. Kör kuken in å ut med långa bestämda drag, ökar takten till små hårda drag, hon stönar högt. Stannar upp lite, och drar ut kuken och låter den nosa lite på fittan innan jag kör in den igen, mm det är så härligt blött. Greppar tag om hennes höfter å rör mig sakta in och ut. Hon drar sig ur, ställer sig upp, och tar mig i handen, och säger! Kom! Vi går upp till sängen, det är mysigare där. Väl där uppe, knuffar hon mig i sängen, lägger sig bredvid mig, kysser mig samtidigt som hon runkar min stenhårda kuk, mjukt å fint. Efter ett tag ställer hon sig över mig i en 69a, mmm vi slickar å suger varandra länge och väl, både hon å jag stönar av lust. Hon byter ställning och sätter sig grensle över mig, tar tag i kuken låter den sakta glida in i hennes varma fuktiga sköte, och börjar rida mig, och smeker sina bröst och nyper sig självt i vårtorna å stönar. Plötsligt! Hörde jag ytterdörren öppnas, jag hör tunga steg i trappan, och i sovrummet kommer hennes man!! Jag blir alldeles kallsvettig och tänker?? Nu är det kört, men hon fortsätter att rida mig, som inget hänt. Hennes man tittar på och ler, fortsätt du, jag kommer strax ska bara klä av mig, det visade sig tydligen att hon visste att han skulle komma hem tidigare, och hon hade talat om sin planer för honom, Hennes man ställer sig framför henne, med ett rejält stånd. Hon börjar suga honom medans hon fortfarande rider mig.

Vi byter så han får knulla sin fru medans hon suger min kuk. Mm så skönt att bli sugen av henne, och att se hennes man, knulla henne ordentligt. Hennes man är bi sexuell, precis som jag, så hon reser sig och ber sin man förföra mig. Han kysser mig, går ner och börjar slicka min rakade pung upp efter skaftet och låter tungan virvla runt mitt ollon innan han låter sina läppar sluta sig runt min kuk. Det slutar med att vi ligger och suger varandra medans hon ligger å smeker sig själv och tittar på. Efter stund säger hon åt oss att närma sig henne, hon grenslar sin man, och låter han kuk glida in i henne, säger åt mig ställa mig bakom och köra in kuken i hennes trånga rumpa. Vi knullar henne länge å väl. Hon kommer i en riktig skön orgasm, efter en stund drar vi oss ur båda två, så hon kan suga av oss båda samtidigt, känner att jag är på väg att komma, även hennes man är nära, och vi kommer båda nästan samtidigt, Mm så härligt skönt, jag stönar högt när jag kommer, hon suger i sig all härlig sperma som väller ur våra kukar. Vi sjunker ner utmattade bredvid varandra, och njuter av stillheten efteråt.
 
Toppen