Hår? [vart har könshåret tagit vägen] mod förtydligade lite

Diskussion i 'Allmänt om onani' startad av myseli, 1 oktober 2009.

1. myseli

myseli Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    I huvudstadsområdet.
    Vart tog allt könshår vägen?
    Jag gillar inte att onanera till bilder på tjejer utan könshår.

Det är mycket sexigare med en välansad landningsbana.

2. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    tur smaken e som baken:D

3. Dexter

Dexter Medlem

Mottagna gillanden:
    22
    Kön:
    Man
    Från:
    hemma
    Mitt brukar hamna i golvbrunnen i duschen... och vad gäller tjejer, raka er :)

4. bamseman

bamseman Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Det ska va rackat... Eller väldigt ansat:D

5. ex

ex Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Jag gillar ett ansat sköte :p:)

6. myseli

myseli Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    I huvudstadsområdet.
    Vart kom denna hårfobi ifrån?
    Den dök upp rätt snabbt...

Snipprakade tjejer har ju funnits som specialitet i porren ett tag, men nu är det snarare hår som är undantaget.

7. Bluesman

Bluesman Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Från:
    Sveriges enda STAD!
    När aktörerna i porrfilmerna började raka sig för att vi skulle se detaljerna bättre!
    Jag tror inte ett dugg på att det har att göra med reell hygien att göra, utan man ser att de flesta har rakat sig alltså rakar man sig för att det ser bättre ut och att det känns skönare att smeka ett rakat sköte.

Jag håller dock med om att det är mer upphetsabde att se på ett rakat kön än orakat, men man är också lite porrskadad som de flesta är, tycker även om ansat kön, den gyllene medelvägen!

Jag återkommer med länk när jag ser någon bra.

8. pussycat00

pussycat00 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Jag har sagt det förut, men jag säger det väl igen då! JAG ÄLSKAR HÅR!!! Tycker det är jävl manligt! Hår på bröstet - kan man tänka sig ngt vackrare?! Vill ha hår runt kuken oxå. Det luktar inte så gott då de är rakade - håret är ju där av en anledning. Tycker att rakade kukar ser nakna o fula ut. Dessutom tycker jag att det är lite pedo-varning för vilka har ej hår där naturligt sett? Jo, barn! Män - behåll ert hår o var stolta över det! Tycker jag men det verkar vara en ovanl åsikt i det här porrifierade samhället... Jag är själv hårig på musen o skulle aldrig kunna tänka mig att raka mig där. Friserar lite lätt bara ibland! :)

Kåtman70 gillar detta.
  9. San-miguel

San-miguel Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Älskar en härligt hårig fitta:) en skön triangell, gärna mörk ovanför fittan:) de e fint:)

10. kuken 2

kuken 2 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    älskar en rejält hårig fitta :p

11. evil knievel

evil knievel Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Håller helt och hållet med vulgus! :D

12. sambokille

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Nu ska jag vara sådär tråkig och säga att jag tycker var en får göra med sitt hår som dom vill på könet:D

Dock är min åsikt att rakat är helt klart sexigast och en tjej med buskar under armarna då skulle det vara godnatt direkt för mig:eek:

13. pussycat00

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Hihi! Trodde inte det gällde hår under armarna... Tror faktiskt att det är ytterst, ytterst ovanligt att kvinnor inte rakar sig där. Men jag tycker att det är läskigt då män rakar sig under armarna! :)

14. sambokille

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    :D Och jag tycker det är läskigt när kvinnor inte rakar sig där nere OCH under armarna...;)

15. worm_

worm_ Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    kan hålla med:) är sexit med hår, men behöver inte vara överdrivet!!!!!!!!

16. pussycat00

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Tror att hela idén med att det ska vara rakat kommer fr porren (såvida man inte är muslim för de har i alla tider ansett att det ska vara rakat på kvinnor!). Håriga könsorgan gör sig inte så bra på foton/film- de täcker väl för mkt i a f på kvinnor. Det ska ju näml fotas/filmas så nära på könsorgan o helst följa med kuken ända in! Sedan har det blivit att man anser att hår representerar ngt smutsigt o ohygieniskt, fastän det i själva verket är tvärtom!

Fr hälsoperspektiv är det inte alls bra att raka underlivet. För män har det inte riktigt lika stor betydelse. De får bara inflammerade hårsäckar, klåda pga stubben o dålig lukt. Kvinnor däremot får obalans i bakteriefloran. Detta leder bl a till att svampinfektioner är väldigt vanliga...

Jag brukar bara ansa lite grand, men även då blir håren "hårda". Om de får vara s blir det ett mjukt avslut på varje strå, vilket det inte blir då man klipper. Att klippa får dock inga medicinska biverkningar!

17. pussycat00

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Måste bara berätta en smårolig grej! En manl kompis var o tränade o stod som bäst i duschen eft. Då kommer en invandrarman in. Han var MYCKET hårig, även på ryggen. När han vänder sig om har han rakat sig runt kuken. Det såg lite komiskt ut - som en lurvig björn som har rakat en liten trekant där nere. Hade kanske sett bättre ut om han bara hade ansat lite... :)

18. drgood

drgood Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    För mig så måste tjejen ha hår på fittan för att jag ska tända. Om jag tex runkar till en film eller bilder så är det lönlöst om hon är helrakad. En tät fin 80-tals buske gäller för mig :)

19. pussycat00

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Mäh! Nu blev jag chockad o jätteglad! :-D

20. splitcane

splitcane Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Kön:
    Man

Kan meddela att jag har hår därnere, bara lite lätt ansat med sax.;)
    Och jag är kille.