Har ni testat potensmedel? Erfarenheter?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
... jag vill rekommendera alla som behöver och vill prova potensmedel att göra det genom vården. Mina erfarenheter där är enbart positiva.
Har inte varit några bekymmer med att prova olika alternativ för mig.
När du fått utskrivet och hämtat ut.
Prova i lugn och ro och njut själv och känn hur det verkar. Sen är det välbekant när du har sex med partner eller på egen hand.

Last edited:
Har käkat antidepressiva i minst 15 år, och de tar litegrann på ståndet. Sildenafil hjälper mot det. Får ibland lite ont i huvudet av dem och blir lite täppt i näsan. En huvudvärkspilla och nässpray så blir allt normalt. Jag upplever att det tar lite längre tid att komma när jag tar Sildenafil, och kanske inte riktigt lika intensivt. Men i stort sett funkar de jäkligt bra. Även testat Tadalafil, de gav inte lika hårt stånd.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
hade antidepressiva tidigare som gjorde det svårt att få orgasm. Ståndet funkade men man var som bedövad inifrån

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
.. har just googlat lite på Bupropion.
Ett antidepressivt läkemedel. I en del forum nämns det att män och och kvinnor blivit rejält mycket kåtare av det. Finns det någon med erfarenhet av det här på Onanera.
Namnet på läkemedlet kan variera.
Bupropion är substansen.
Voxra är nog ett vanligt fabrikat.

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
.. har just googlat lite på Bupropion.
Ett antidepressivt läkemedel. I en del forum nämns det att män och och kvinnor blivit rejält mycket kåtare av det. Finns det någon med erfarenhet av det här på Onanera.
Namnet på läkemedlet kan variera.
Bupropion är substansen.
Voxra är nog ett vanligt fabrikat.
Jag har inte märkt något av det och har tagit det i ett halvår snart..

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tar Sildenafil 100 mg. Har märkt att verkan är bäst om jag tar pillret 2 timmar före samlag. Vi knullar alltid på morgonen i vår familj och är överens om det på kvällen så inga problem att planera när pillret ska tas. Gubbkuken blir hård som sten och sprutar härligt i gumfittan. Fittan behöver lite fittvalla men så är det när man passerat 70

Toppen