Heterokillar som runkat annan kille?

svenne450

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Känns rättt skönt att runka en annan killes kuk. Jag har gjort det på diverse klubbar i stan, Haga video och sanfrancisco var väl bäst men Manhattan är ganska ok. Blue vision har varit mer smygande men jag tror att de håller på att rycka upp sig.
Självklart tittade vi på porr samtidigt, oftast hetroporr.
Ta chansen att prova på en klubb du är helt anonym och ta chansen att bli avunkad av en kille, de flesta vet hur man gör och det är jäkligt skönt.
 
K

knakille

Gäst
Känns rättt skönt att runka en annan killes kuk. Jag har gjort det på diverse klubbar i stan, Haga video och sanfrancisco var väl bäst men Manhattan är ganska ok. Blue vision har varit mer smygande men jag tror att de håller på att rycka upp sig.
Självklart tittade vi på porr samtidigt, oftast hetroporr.
Ta chansen att prova på en klubb du är helt anonym och ta chansen att bli avunkad av en kille, de flesta vet hur man gör och det är jäkligt skönt.
Spännande, skulle med vilja testa!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är ''Hetero''(?), kan uppstå ett visst ifrågasättande om detta när jag skriver att jag har runkat åt andra killar och även själv blivit runkad av andra killar, har även sugit och blivit avsugen med killar. Det är en speciell känsla att runka en annan killes styva kuk tills den sprutar.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hetro, homo, bi, a-sexuel, trans etc. Detta är fack som samhället vill stoppa in oss i för att "förstå" vem vi är ur sexuell synpunkt.
Som jag ser det så är min kropp bara ett skal för min själ. Jag råkar ha en kropp som gör mig till "man" enligt samhället. Men för mig är en kropp större delen hud (det största organet vi har). Att smeka en vagina eller en kuk borde inte vara någon skillnad. Men tyvärr är det på grund av normer som vårt samhälle har tryckt på oss att vi skall vara det ena eller det andra. Min dröm är att alla dessa ord tas bort ur ordlistan och vi säger att vi är människor som gillar andra människor. Jag vill leva i ett samhälle där jag kan ha sex med en underbar kvinna, för att sedan i veckan träffa några trevliga kompisar i bastun, dricka några öl och suga kuk.

Bara en tanke mina underbara stående kukar och blöta fittor :p
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hetro, homo, bi, a-sexuel, trans etc. Detta är fack som samhället vill stoppa in oss i för att "förstå" vem vi är ur sexuell synpunkt.
Som jag ser det så är min kropp bara ett skal för min själ. Jag råkar ha en kropp som gör mig till "man" enligt samhället. Men för mig är en kropp större delen hud (det största organet vi har). Att smeka en vagina eller en kuk borde inte vara någon skillnad. Men tyvärr är det på grund av normer som vårt samhälle har tryckt på oss att vi skall vara det ena eller det andra. Min dröm är att alla dessa ord tas bort ur ordlistan och vi säger att vi är människor som gillar andra människor. Jag vill leva i ett samhälle där jag kan ha sex med en underbar kvinna, för att sedan i veckan träffa några trevliga kompisar i bastun, dricka några öl och suga kuk.

Bara en tanke mina underbara stående kukar och blöta fittor :p

Intressant tankeexperiment att ta bort hela könsproblematiken, delade omklädningsrum och toaletter osv osv....
 

Skaris18

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Känns rättt skönt att runka en annan killes kuk. Jag har gjort det på diverse klubbar i stan, Haga video och sanfrancisco var väl bäst men Manhattan är ganska ok. Blue vision har varit mer smygande men jag tror att de håller på att rycka upp sig.
Självklart tittade vi på porr samtidigt, oftast hetroporr.
Ta chansen att prova på en klubb du är helt anonym och ta chansen att bli avunkad av en kille, de flesta vet hur man gör och det är jäkligt skönt.
Harcockså blivit avrunkad och runkat av andra män. Riktigt skönt.
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Känns rättt skönt att runka en annan killes kuk. Jag har gjort det på diverse klubbar i stan, Haga video och sanfrancisco var väl bäst men Manhattan är ganska ok. Blue vision har varit mer smygande men jag tror att de håller på att rycka upp sig.
Självklart tittade vi på porr samtidigt, oftast hetroporr.
Ta chansen att prova på en klubb du är helt anonym och ta chansen att bli avunkad av en kille, de flesta vet hur man gör och det är jäkligt skönt.
Ligger dessa klubbar i Stockholm? Är det någon som har ett tips på ställen i Göteborg?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Bortser från att lägga mig i något fack vad gällande hetro eller bi. Men jag har nu ganska nyligen provat att runka av en annan kille. Har reflekterat en hel del om just kukar efter det och måste säga att det är en väldigt intressant kroppsdel. Liksom både hårda och mjuka på samma gång. Är ju en helt annan känsla att hålla i någon annans kuk också, just det här att den blir extra hård just innan det sprutar. Väldigt spännande faktiskt!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
JM, grattis till en ny värld, och jag säger detta med yttersta respekt. För många män är det ett svårt steg att ta. Vi är så fokuserade hur en man skall vara, Jag anser att en man skall stå upp för svaga, stå upp när någon inte våga säga sanningen (bara min bild). Men visst är det lite intressant att dra fingrarna över ett ollon som inte är ditt eget ;)
 
Toppen