Hon tycker svarta jättekukar är upphetsande..

Diskussion i 'Allmänt om onani' startad av nyfiken2, 27 februari 2007.

1. nyfiken2

nyfiken2 Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Kön:
    Man
    Från:
    Halland
    Min tjej (och jag) tycker att det är mycket upphetasande att se en snygg tjej bli knullad av en svart bamsing.
    Något mer par som har denna gemensamma fantasi..??[​IMG]

Flundis123, 21cmKUK, Indulgence och 1 annan gillar detta.
  2. Gizza

Gizza Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.372
    Kön:
    Kvinna
    Det kan vara upphetsande med svarta kukar, men inga som är lika stora som min underarm precis.

Nishiki och Kawaman gillar detta.
  3. KjellG

KjellG Medlem

Mottagna gillanden:
    43
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm (Södermalm)
    Men då ska dom leverera stora satser med sperma om stor storlek ska vara intressant.

Tjockleken är ju inte att förrakta. Ska den sugas får man ju öppna munnen mer än för en smal kuk. För tjejerna, förmodar jag, att det kan kännas skönare att få fittan vidgad av än tjock kuk än en smal kuk.

4. nyfiken2

nyfiken2 Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Kön:
    Man
    Från:
    Halland
    så här....[​IMG]

Indulgence och Kawaman gillar detta.
  5. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Själv tänder jag inte alls på stora kukar. Kanske för att jag inte vill öppna munnen så mycket:D

Dessutom är det inte skönt att få fittan vidgad tycker jag. Jag njuter för fullt när min knullkåta fitta kramar om en hård skön kuk, men då får den absolut inte vara för tjock...

Nishiki gillar detta.
  6. nyfiken2

nyfiken2 Medlem

Mottagna gillanden:
    44
    Kön:
    Man
    Från:
    Halland
    mmm[​IMG]

Kawaman gillar detta.
  7. Kåta_mate

Kåta_mate Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    Västra Götaland
    Det är väl ingen stor skillnad på en svart kuk och en vit? Alla kukar är lika...kanske... En del säger ju att svarta kukar är sörre också hmm :eek:

8. Benster112

Benster112 Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Man
    Svarta kukar är ärligt talat inte så upphetsande. Sen för de vara hur stora de vill.
    Handlar väl mest om smak o tycke.

9. FridaA

FridaA Medlem

Mottagna gillanden:
    19
    Kön:
    Kvinna
    Har iof aldrig förstått varför man vill ha något som är så stort att det förmodligen gör j-igt ont att få in i sig?
    Näe, jag är av de tycket att större är aldrig bättre! :sleep:

10. Torbjörn Thorsen

Torbjörn Thorsen Ny medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Kön:
    Man
    Från:
    Västmanland
    E stolt över min kuk,hade kuken varit liten ex 15cm..nja .5-6cm kortare det är mycket! Nä ju större desto bättre.gäller ju fittor med,jag föredrar stora rakade fittorl desto mera fitta till en stor kuk

11. LindaEP

LindaEP Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    3.496
    Kön:
    Kvinna
    Större är inte alltid bättre. Det kan bli för stort för att vara njutbart. Hänger mer på hur killen hanterar kuken än storleken. Vissa riktigt stora har bara gjort ont att få in. Och vill man ha oral- eller analsex är en "normalstor" bäst.
    Dessutom kan en groteskt stor kuk vara avtändande att titta på. Skönhet ligger i proportionerna.

HasseKran, Nishiki, storrunkan och 1 annan gillar detta.
  12. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.636
    Kön:
    Man
    Lite som jag tänker runt bröst, det handlar om proportionerna mot resten av kroppen. :)

Nishiki, storrunkan och LindaEP gillar detta.
  13. Nishiki

Nishiki Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    549
    Kön:
    Man
    Från:
    Västmanland
    Sen är det ju inte bara kuk fitta å bröst som räknas. För mig är det helheten själva personligheten som räknas. Å då spelar det ingen roll om man är smal eller rund

HasseKran och Doc H gillar detta.
  14. Flundis123

Flundis123 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    297
    Kön:
    Man
    Från:
    Karlstad
    Vad man gillar att se på (som TS beskriver) och vad man gillar att uppleva är ju ofta olika. Tycker mycket om interracial-scener med vita tjejer och svarta killar som då förstås är välutrustade. Ett normalstort kön på killen är ju inte alls så upphetsande att se på?

Inom interracial-scenen gillar jag t.ex. Omar Williams och Kid Jamaica.

Last edited: 4 maj 2018
  15. Ilovesmoke

Ilovesmoke Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    138
    Kön:
    Man
    Från:
    Skaraborg
    Min tjej blev knullad av en svartman 1 gång när vi var på fest och tjejen går tidigt hemåt och jag efter en stund.. Öppnar dörren och hör tjejen stönar åt killen att lugna sig och kör saktare. Tjejen säger att jag kan komma hem snart.. Han lyssnat och säger att då får han en överraskning då. Tjejen stönar och säger att skyndar sig och det gör han Han knullar fortare så det smäller högt
    Jag går mitt dörren och öppnsr dörren och får setjejen ligga med särad ben och mannen över.. Jag såg hur kuken fylla henne. Hon fick se mig och hon tittar på mig och jag går in till dom och frågar omdet är skönt.. Ja han sa att hon är trång vet och han hittade tjejen ute utan trosor på sig och hon fråga om han kunde hjälpa henne hem . Okej sa mannen och tog henne mellan benen och fråga om hon fått kuk ikväll och nej sa hon och dom gick hemåt och låste upp dörren och tjejen ta kar för hjälpen.. Mannen frågar om hon vill tjöta lite strunt innan han går. Jag ja det gick bra. Jag tjejen gick och bytte om till linne bara och satte sig i soffan och mannen fråge henne om hon ville visa sig utan linne och tjejen tänkte att det vore kul så hon drog av sig och mannen tittar och hon går mot toan och när hon kommit ut skimmer mannen ut ur dörren med kalsongerna bara. Tjejen tittar på han och han frågar om jag vill se kuken och hon tveka men han drog av dom och en tjurkuk hoppar fram och hon säger att det var den grövsta hon sett .. Mannen ber henne sitta på knäna och ber tjejen runka han hård.. Mannen säger att Hon ska gapa nu och det gör hon och stönar att gud va gott det smakar .. Tjejen