Hur gör ni på toaletten..?

_uken

Medlem
Kön
Man
Lite nyfiken å höra hur ni pissar så lite kinky frågor?:)

Står eller sitter ni?
Pissoar eller toastol?
Skakar eller torkar av den?
Förhuden tillbaka dragen eller?

Själv står ja mest via toastolen å torkar av den:)
 
M

mike19

Gäst
står upp
pissoar
mkt enkelt skak
gör inget kissar bara som den är när ja tar fram den
 
M

mike19

Gäst
Står eller sitter ni? står upp
Pissoar eller toastol? Pissoar
Skakar eller torkar av den? skakar
Förhuden tillbaka dragen eller? helt tillbaka dragen ger bättre stråle
 
N

nyfiken20

Gäst
Står eller sitter ni? står
Pissoar eller toastol? pissoar
Skakar eller torkar av den? skakar snabbt
Förhuden tillbaka dragen eller? oftast helt tillbaka dragen förhud
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Står borta men sitter hemma - av hygieniska skäl!
Toastol - gillar inte att andra kollar undrande bara för att det tar lite tid ibland innan jag kan kissa.
Skakar av kuken
Förhuden minst 50% tillbakadragen för att få en koncentrerad stråle.
 

sanosej

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Står eller sitter ni? Olika - oftast står
Pissoar eller toastol? Jag är lite piss-blyg så om pissoaren är tom brukar jag gå dit men finns det folk på plats tar jag oftast toan ifall flödet inte skulle komma igång.
Skakar eller torkar av den? Torkar helst med papper. Om jag pissar vid pissoar går jag ibland med kuken ute fram till handfatet för att ta en handduk att torka av. Känner mig lite busig då...
Förhuden tillbaka dragen eller? Brukar dra tillbaka helt för bästa sprutet och så känns det lite extra naket, särskilt om man står vi en pissoar :)
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Står eller sitter ni?
Ute på allmänna toaletter föredrar jag att stå, hemma eller hemma på bekantas Toaletter föredrar jag att sitta ner, har lite problem med tunga lyft.
Pissoar eller toastol?
Föredrar Toalettstol eftersom jag är kort i växten, har ingen lust att lägga kuken på en kall rostfri ränna alternativt en kall porslinspissoar, båda förmodligen nersölade med piss.
Skakar eller torkar av den?
Jag kanske inte direkt skakar av den, det är väl kanske mer så att jag mjölkar ut det som finns kvar i urinröret och efter det så torkar jag av den med papper om sådant finns tillgängligt. Vid ett tillfälle besökte jag Toaletten när jag var på Hockey, det var under periodvilan så det var många som skulle pissa, då kommer en kille in genom dörren och i syfte att få det att gå undan lite ropar han högt och tydligt - Okey grabbar nu skyndar vi på, allt över tre drag klassas som onani.
Förhuden tillbaka dragen eller?
Jag drar tillbaka förhuden så mycket som möjligt för att få iväg en rak stråle direkt ur kuken utan att pisset grisar ner kukhuvud och förhud. . Hur man än sliter, hur man än drar, ändå sista droppen byxan tar.
 

Kåtaffe

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
jag står upp på allmän toa och oftast hemma, drar tillbaka förhuden helt. skakar av och drar förhuden fram och tillbaks över ollonet - mycket mer än tre gånger :p torkar och smårunkar lite om jag hinner..
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
Står eller sitter ni?
Har börjat sitta ner, åldern gör sig påmind.
Pissoar eller toastol?
Toa så ofta som möjligt. Vill torka med papper istället för kalsongen.
Skakar eller torkar av den?
Torkar som sagt så ofta jag kan.
Förhuden tillbaka dragen eller?
Morgonpisset brukar huden få vara (lite bråttom då) men annars drar jag gärna tillbaka helt, låter härligare i toastolen.
 

KateUK

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Kvinna
Beror ju helt på duh


:) jag verkligen älskar att kissa utomhus. Där folk garanterat kommer upptäcka mig innan strålen slår i marken. Att då med rumpan vänd mot åskådarna nonchalant skaka stjärten mot dem (gärna bjöd framåt in i buskarna så skinkorna glider isär ordentligt) :& hoppsan! Flämtar man tillgjort när man sen upptäckt hur man inte varit själv
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Står eller sitter ni? står alltid upp om jag bara skall pissa vid besöket
Pissoar eller toastol? Alltid pissoaren om sådan finns, skönt o bara ta fram o ej behöva sikta så noga
Skakar eller torkar av den? skakar inte så noga om nägom enstaka droppe hamnar i kallingen
Förhuden tillbaka dragen eller? Helt tillbaka dragen ger bättre stråle oftast . i bland om man pisssaar ute är det skönt o bara hänge ut den o pissa utan o hålla i den då är förhud som den är-
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Sitter på toastol eller står ute.
Torkar av och tvättar inne. Tvål och vatten. Gillar att ha kuken fräsch och kalsonger rena. Då är man alltid redo för sex eller onani.
Ute brukar jag försöka ha med någon pappersnäsduk eller våtservett.
Föredrar att ha förhud tillbaka.
När jag har stånd löser det sig själv.
Annars drar jag tillbaka.
 
C

com4you

Gäst
Står oftast o ruskar den. Svårt att kissa när någon tittar på . Men på webben går det bra att visa när man kissar.
mmm det gillar jag brukar visa det mesta på webben .
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Sitter oftast om det går.. Är det inte fräsht att sitta så skippar man ju det.

Toastol, herregud! :O Jag får sådan scenskräck det är hemstk.. sen så finnns där ju inte---

Torkar, lite papper är bra, fint när där fins tvål och vask i ett, men oftast bara en liten tork...

förhuden på.. ^^
 
Toppen