Hur gammalt?

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Toy_boy skrev en tråd där han frågade om hur ungt man kunde tänka sig att ha sex med. Då undrar ju jag direkt - hur gammal man/kvinna kan du tänka dig att ha sex med? Och då pratar vi bara ålder just nu utan att ha träffat personen, för alla vet ju att det kan hända att man möter just Den Personen som gör att man hoppar över sina skrupler och principer.

Så.... Hur gammal är du själv, och hur gammal man/kvinna kan du tänka dig att ligga med?
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är 56, Har ingen åldersgräns uppåt men däremot nedåt...Jag tycker åldern är helt ointressant, beror ju helt på personen i övrigt det finns tonåringar som är som gamla gubbar och gummor sen finns det hur fräscha mäniskor som helst långt upp i åren, ja ta mig som exempel! *L*
Det viktigaste är personkemin någon man trivs med och som är vettig i skallen kan man också älska oavsett ålder, om nu kropparna tillåter det.
Tror det här med åldersfixeringen är ganska svenskt vi missar ofta människan och knullar hellre med någon almanacka eller så istället bara den inte är för gammal *L*
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är 32, har haft sex med personer över 60 år, så gränsen går väl vid 70 då, men ska då tillägga, att jag ej vill ha förhållande med nån över 60, har dock haft förhållande med en man som är 20 år äldre än mig.
 

Boobsgirl

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Kvinna
Är 32, har haft sex med personer över 60 år, så gränsen går väl vid 70 då, men ska då tillägga, att jag ej vill ha förhållande med nån över 60, har dock haft förhållande med en man som är 20 år äldre än mig.
Nej att ha förhållande med någon är ju en helt annan sak, då spelar åldern mycket större roll. Detta var ju enbart sett ur perspektivet sexpartner.

Kul att ni hänger på och svarar en del i alla fall :D
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Personligen tycker jag det är svårt att sätta gränser åt något håll, det hänger så mycket på personen i fråga.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är 53 och det är som Boobsgirl skriver väldigt beroende på den person man träffar. Det finns de som är tantiga redan i tidiga tonåren och det finns riktigt heta kvinnor i högre åldrar, kvinnor som aldrig blir tantiga. Som Trosgalen också skriver är det ju personkemin det hänger på.

Skulle jag sätta in en kontaktannons för enbart sex skulle jag säga 25-60 år gamnal. Skulle jag sätta in en annons för ett förhållande skulle jag nog säga 35-60. Men det beror som sagt helt på den man träffar. I ett förhållande blir det enklare om man har någorlunda lika referenspunkter och erfarenheter - man har trevligare samtal vid frukostbordet då.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft sex med en 4 år yngre tjej som lägst, och hittills ingen äldre än mig själv.
Men vad jag kan tänka mig som yngst vet jag inte, kanske 25, och äldst 50-55 ungefär.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var runt 25 år knullade jag med en kollega som just fyllt 60. Fram till dess hade jag bara haft tjejer som var mellan tre år yngre och tre år äldre än jag. Men knullet med den äldre kollegan (som från början var en ren fyllegrej) är att av de bästa som jag någonsin haft. Hon visste verkligen hur hon skulle använda fittan för att göra det skönt för min kuk. Tyvärr blev det inte någon mer gång med henne av anledningar som jag inte vill gå in på.
 
Last edited:
K

knakille

Gäst
Jag har ingen erfarenhet av äldre då jag bara haft yngre tjejer än mig själv samt någon i egen ålder, föredrar nog yngre spontant men skulle inte säga nej om det var en fräsh kvinna runt eller strax över min ålder :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hmm detta var inte lätt...
Har haft tjejer som var äldre än jag vid två tillfällen, men då handlade det ändå om en obetydlig skillnad. Så jag får nog säga jämnåriga. Uttryckt i åldrar blir det då 45-50 skulle jag tro, men som sagt i annan tråd fick jag ju justera den nedre gränsen en bit nedåt i somras. Så jag gör som Putte Kock, garderar med kryzz.
 

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så gott som 22 år. Min nuvarande flickvän är 25. Min övre gräns skulle antagligen gå nånstans kring mina föräldrars ålder, alltså kring 45. Tycker att det är lite mesigt att prata om ålderskillnader så länge det inte går för långt nedåt i åldrarna.
 

Springan

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
När jag bara tänker på en ålder och föreställer mig vem som helst i den åldern så är nog 55-60 max. Men när jag börjar tänka på alla hunkar inom både musik och filmbranschen som är över 70 så inser jag att jag nog kan "tänka" mig att ha sex med den som själv är kapabel att ta sig till sängen - avsett ålder :)
 
Toppen