Hur många gånger?

G

Guest

Gäst
Hur många gånger har ni haft sex under samma dygn?

Mitt rekord ligger på 3 gånger...
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
När min fru och jag var unga kunde vi älska en hel helg med avbrott för dricka (äta brydde vi oss inte om). Hur många gånger det blev vet jag inte. Vi fick orgasm växelvis, mest min fru. När jag väl hade kommit en par gånger var förrådet tomt och då kunde jag hålla på hur länge som helst. Det var tider det!
 
G

gauss[tröttnat]

Gäst
Vet inte vad rekordet är. Hade sex 5 gånger på en kväll (eller, från kl 6 på kvällen till 2 på natten) för ett tag sen. Det är med andra ord möjligt även för den som var tonåring för över ett decennium sedan :)
 
G

Guest

Gäst
Sex gånger på ett dygn då jag träffade tjejen jag sedan var ihop med i 12 år !
3 av gångerna var vid lägerelden då vi vare ett gäng som var ute och campade.
Vi blev avbrutna ett par gånger men det brydde vi oss inte om...
Det var även några ensamma grabbar som låg och spanade på oss när hon red mig vid lägerelden....
När vi sedan kom hem igen blev det en gång i duschen, en gång i bastun och sedan en gång i sängen innan man "kroknade".:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
:sleep: Hur räknar man "gånger"?? Antal orgasmer eller avbrutna och påbörjade eller??

Nyförälskad för måååånga år sen tillbringade min pojkvän och jag hela helgerna i sängen eftersom han gjorde lumpen då.....dessutom hade vi T6 i veckorna, långt innan begreppet ens var uppfunnet!!:D här snackar vi tidigt 80-tal alltså.....
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
mmmh. *tänker* måste vara ungefär 5-6 ggr på ett dygn när man lekt mest kanin. Men förr hade jag(o)vanan att notera i kalender med kryss .. Skulle nog lätt kunna ha det igen om inte sexet resulterat i så många störningar..
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
3 ggr. pa ett dygn, om man räknar min utlösning. Räknar man min frus orgasmer sa blir det 5 ggr.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Fyra gånger är väl "rekord".
Tre gånger med tjejen jag dejtar nu. En på natten när vi kom hem efter en fest, sen ett gött bakfylleknull när vi vaknade och sen en gång till på kvällen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I början var det typ tre till fem gånger per dygn

Efter tjugofem år så får man vara glad om det blir två tre gånger i veckan
❤️
 
K

knakille

Gäst
7 gånger både då man var yngre men även med nuvarande sambo.
Kommer ihåg då det hände första gången när man var 18 hon lite yngra och hon sa wow 7 gånger det måste vara rekord...:)
Utöver det så var det en hel del oralt och petting utöver de 7 samlagen.
Samma tjej sa även under en akt, tänk om mamma skulle sett mig nu :D

Med nuvarande sambo är med 7 rekordet men för någon helg sedan på hotell slutade det med 4 gånger under en dag + petting och oralt :p
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
5ggr flertalet ggr ,, gick inte nå mer efter den 5e nångång hur än kåt jag var el hur vi knullade,,
 
Toppen