Hur ser en "vanlig" sexakt ut för er?

stilig

Medlem
Kön
Man
För oss ser det ut som följer:

Jag tar initiativet 90 % av gångerna. Oftast börjar jag med att kyssa hennes hals och ansikte ner mot brösten. Sedan brukar vi kyssas och smeka varandra. Efter det burkar jag gå ner på henne. Ibland stoppar jag in ett eller två fingrar i henne och ibland ett finger i stjärten. Jag smeker hennes bröst och nyper hennes bröstvårtor under tiden.

När hon har kommit brukar vi antingen lägga oss i missionären till båda kommer, eller så brukar hon suga eller runka mig tills jag kommer.

Såklart är det inte alltid såhär, det vore ju tråkigt. Men säkert 50 % av gångerna.


Hur ser er "vanliga" (eller vanligaste) sexakt ut?
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag ensam framför datorn är nog den vanligaste sexakten hemma hos mig. Men det beror nog på att jag är singel och skitdålig på att ragga.
Ok lite patetisk är man nog ändå :oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag ensam framför datorn är nog den vanligaste sexakten hemma hos mig. Men det beror nog på att jag är singel och skitdålig på att ragga.
Ok lite patetisk är man nog ändå :oops:

du får komma ut & träffa folk!!!
nån typ av aktivitet!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vi har typ tre olika varianter:

på kvällen... frugan backar till mig & fryser... jag smeker henne varm, hon blir sugen & trycker sig hårdare mot mig & jag blir hård
jag tar henne i sked
medan jag smeker hennes bröst, mage, lår & kön

kan bli mer avancerat om vi har energi :D

på morgonen, frugan kysser mig i nacken när jag sover, jag vet att hon är kåt när hon kysser mig i nacken, jag hör det på hennes andning
hon smeker min kropp medan jag låtsats sova, hon kysser hela mig
suger mig tills jag är tok-kåt
sen ger jag samma behandling tillbaka, kysser, smeker & leker & retas
tills hon ber om att bli knullad
då blir det missionär, bakifrån & lite av varje
är hon en "stygg flicka" eller en "ett luder" får hon smisk

trean är mitt på dagen & är för det mesta en pang på snabbis i badrummet

:p
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
För det mästa whippar man bara ut sin stenfeta kuk, kallar på hans uppmärksamhet, och sen är det bara att gå lägga sig i sängen så är han oftast där inom 30 sekunder, hård han med.

Själva sexakten är inga konstigheter, och behövs inte beskrivas i detalj. :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
För det mästa whippar man bara ut sin stenfeta kuk, kallar på hans uppmärksamhet, och sen är det bara att gå lägga sig i sängen så är han oftast där inom 30 sekunder, hård han med.

Själva sexakten är inga konstigheter, och behövs inte beskrivas i detalj. :p

Inte mycket krångel där eller förspel heller för den delen

haha, ha det gott Benster1111
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
För det mästa whippar man bara ut sin stenfeta kuk, kallar på hans uppmärksamhet, och sen är det bara att gå lägga sig i sängen så är han oftast där inom 30 sekunder, hård han med.

Själva sexakten är inga konstigheter, och behövs inte beskrivas i detalj. :p

Inte mycket krångel där eller förspel heller för den delen

haha, ha det gott Benster1111


Inget krangel nej. HAHA
Vad killsex beträffar finns det inget förspel... ALLT är sex, även det som strejta kallar förspel. ärligt talat så har jag alltid föredragit det så, även när jag hade sex med tjejer.

Vi kan tex ha oralt från början till slut, utan att sexet känns ofullbordat. Att bara ligga 69a och njuta av varandras organ, mysk dofter, och orgasm är himmelskt.


Ha det gott du med, mannen. :D
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
För det mästa whippar man bara ut sin stenfeta kuk, kallar på hans uppmärksamhet, och sen är det bara att gå lägga sig i sängen så är han oftast där inom 30 sekunder, hård han med.

Själva sexakten är inga konstigheter, och behövs inte beskrivas i detalj. :p

Inte mycket krångel där eller förspel heller för den delen

haha, ha det gott Benster1111


Inget krangel nej. HAHA
Vad killsex beträffar finns det inget förspel... ALLT är sex, även det som strejta kallar förspel. ärligt talat så har jag alltid föredragit det så, även när jag hade sex med tjejer.

Vi kan tex ha oralt från början till slut, utan att sexet känns ofullbordat. Att bara ligga 69a och njuta av varandras organ, mysk dofter, och orgasm är himmelskt.


Ha det gott du med, mannen. :D

:D:D:D
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
ja här är det då långa förspel , smek,slick,kel kyss och mys oftast, om inte tjejen tar över och bara sliter av kläderna på oss och grisknullar mej som satan,, eller om det blir bil sex så vill det vara inte så mycket förspel,, lite olika sorters sex hjälper på att hålla sexet bra även i långa relationer,, tror då jag,,
 
Toppen