Hur ser ni porrfilm?

Diskussion i 'Lite hårdare porr' startad av Maree - See you in another life!, 3 mars 2006.

1. Maree - See you in another life!

Maree - See you in another life! Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Kön:
    Kvinna
    Vet att min sambo oftast bara ser en scene sprutar i slutet av den och stänger av. Själv kan jag onanera mig igenom en hel film, få flera orgasmer eller helt enkelt hålla in orgasmen och inte låta det gå över gränsen till slutet.

Ser ni scenevis eller hela filmen?

2. dp-lover

dp-lover Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Själv brukar jag kolla igenom lite vad filmen har att erbjuda. Sen gottar jag mig åt utvalda scener. Har jag flera filmer så växlar jag meilan favoritscener på dessa. Jag brukar spara mig.

Det händer egentligen aldrig att jag ser en rulle från början till slut. Vissa scener är ju helt enkelt tråkiga. Då finns inget annat att göra än att hoppa vidare.

Fast jag har märkt att ibland ska man vara lite försiktig med att spola framåt. Det är bra emellanåt att hålla igen, vissa scener kan ha en "laddning" som man går miste om om man kastar sig över fjärren och hoppar vidare så snart det inte händer något pang så där.

3. Maree - See you in another life!

Maree - See you in another life! Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    36
    Kön:
    Kvinna
    De scener som är tråkiga så får man ju "ta igen" sig lite för att sedan fortsätta när nästa bra scen kommer :)

4. Jag ser hela filmen om jag kommer åt, runkar tills jag nästan "är där", låter det svalna och upprepar det många gånger innan jag kommer i slutet av filmen eller spolar tillbaka till något jag gillade särskilt.

5. Gizza

Gizza Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.370
    Kön:
    Kvinna
    Ser oftast första scenen, tröttnar och kanske kollar resten av filmen sen, har aldrig onanerat mig igenom en hel porrfilm.

6. cumcum

cumcum Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Från:
    Östra Svealand...
    Jag gör precis som G-mannen...

Det är så skönt att hålla sig på gränsen igenom en hel film och komma på slutet eller välja ut favoritscenen... Det brukar bli riktigt rejäla sprut efter att ha retat sig själv genom en hel film... :D

7. Glimmer

Glimmer Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    231
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrbotten
    Tidigare kunde jag se en hel porrfilm, och runka till och från, och avslutade sen med att spruta i slutet.

Nu blir det oftast att jag ser en scen, ibland två, och sen sprutar jag. Jag försöker att tajma mitt sprut med mannen/männen i filmen.

Oftast blir det nya filmer, som man köpt eller spelat in. Fast man har ju vissa favoritscener som man ibland ser om.

8. Kontact

Kontact Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Det är olika, ibland kan jag sätta mig i soffan och kolla igenom en hel film men då måste jag vara riktigt sugen. Men oftast blir det att jag startar en film och sen växlar jag mellan att kolla på den och att surfa runt tex. här på onanera.se, det är gött att ha igång ljudet i bakgrunden samtidigt som man läser trevliga inlägg. Onanerar gör jag så gott som hela tiden under filmens gång, bara mer lr mindre fort med nån paus då och då.

9. Guest

Guest Gäst

Har aldrig sett en hel film.. Kollar kanske två till tre scener. Det räcker... :oops:

10. Stämmer innär jag tittar själv, om jag tittar med min fru så blir det sällan hela filmen eller rättare sagt aldrig hela filmen hmm några scener kanske kan inte hålla fingrarna eller tungan i styr.;)

11. kungenicam

kungenicam Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    jag ser oftas hela filmen..men ibland går det bara inte att hålla sig..:D

12. heimat

heimat Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Götet
    brukar spana igenom hela filmen snabbt (går bra på datorn iaf) sen hitta en bra sen att runka och spruta till. Väljer oftast sprutscenerna i filmen gärna då i ansiktet på tjejen.

13. Sexxxy_

Sexxxy_ Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Kön:
    Kvinna
    Jag gör som Maree och kollar på hela filmen samtidigt som jag onanerar mej till sköna orgasmer. Brukar alltid dra ut på det till första orgasmen, det är så farligt skönt när man gör det :p och sen bara flyter dom andra orgasmerna på efter den första. Blir sugen på lite porrfilm nu ju...hihi

14. gladebagaren

gladebagaren Ny medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    En porrfilm är ngt som ska ses i i lugn o ro för att ladda upp kanonen o få en rejäl ogasm. Men det är ju klart att att man spolar när det blir en massa onödig handling*L*. O sprutscenen i slutet kan man se som en liten efterfest*L*

15. litekinkykille

litekinkykille Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    311
    Kön:
    Man
    Från:
    Strax utanför stan
    De gånger jag har sett filmer i damsällskap så brukar det oftast sluta i villt knull ganska fort. Tittar jag själv är det sällan jag orkar se igenom hela filmen, undantag finns iofs.

HasseKran gillar detta.
  16. Glimmer

Glimmer Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    231
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrbotten
    Jag gillar verkligen porr, och då ska det vara hårdporr. Analsex, dubbelmackor, ansiktssprut m.m. Gillar airtight: kuk i munnen, fittan och anus samtidigt. Tycker att Private gör den bästa porren. Stort plus för att deras tjejer oftast är jävligt snygga!

17. Tittar jag själv så ser jag gärna en porr film med " Handling" inte bara pang på, då sitter jag där och onanerar mig till sköna orgasmer. Tittar jag med min man så kommer vi oftast inte så långt.............;)

18. wolfie

wolfie Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Jag kollar oftast hela filmen, det beror lite på sinnet just då, och runka. Första satsen drar jag ut på tills det känns som om jag ska spricka innan jag släpper iväg. Sedan kan jag runka upp den å ta en till...mmm:oops:

19. Toppentjej

Toppentjej Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Kvinna
    Det beror lite på humör, tid och om jag är ensam eller ej. Är killen där så brukar vi aldrig lyckas se mer än ett par scener innan filmen mer eller mindre glöms bort för annat. Tittar jag själv kan jag se en hel film ibland, speciellt om jag inte sett den innan, men annars väljer jag ut vissa favoritscener att kika på och gå till ;)

20. erotique

erotique Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    57
    Kön:
    Man
    Jag gör precis som ni. Ser hela filmen och väljer sedan ut favoritavsnitt som jag använder för att hetsa upp mig lite extra. Sedan sprutar jag oftast samtidigt som det går för någon i filmen.

Fast har man filmen på datorn kan det i och för sig bli lite annorlunda.