I feelmyself

Diskussion i 'Filmklipp' startad av Lisa 26, 28 april 2009.

1. Lisa 26

Lisa 26 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.247
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Växjö
    Flera av er har uppmanat mig att lägga in länkar till de filmsnuttar som jag hittar och som många verkar uppskatta. Eftersom jag själv är mycket för det mjuka, sensuella och verkliga (tror inte det är fejk) så är det den typen av filmer jag gärna länkar till. När jag onanera på egen hand vilket blir ganska ofta så fantiserar jag gärna om att jag är en av dessa som blir filmad/filmar mig själv och sedan lägger ut det. Blotta tanken får saften att rinna till mellan mina ben........

Jag tänker mig att vi alla hjälps åt att lägga in länkar här som kommer från siten www.ifeelmyself.com under detta ämne.

Kramar Lisa

Nishiki, riddarwest, storrunkan och 5 andra gillar detta.
  2. Lisa 26

Lisa 26 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.247
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Växjö
    storrunkan gillar detta.
  3. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Den som väntar på något gott:p

Ge inte upp. Jag hjälper dig gärna:love:

storrunkan gillar detta.
  4. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
  5. stånd

stånd Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    Skåne (0=
    Såååååååå upphetsande:p:p:p

6. Gorman

Gorman Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Från:
    Örebro
    .ååååhh jisses.......jag älskar såna här onanifilmer.....att se henne stegrande njuta avoch i kampen mot slutmålet........underbart...:oops:

7. Lisa 26

Lisa 26 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.247
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Växjö
    storrunkan gillar detta.
  8. Lisa 26

Lisa 26 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.247
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Växjö
    storrunkan gillar detta.
  9. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    615
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Lisa! Gå in o kolla under support och klickbara länkar, Snäckan beskriver där hur man busenkelt lägger in klickbara istället
    Lättare o roligare för alla.

10. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
    Ett citat hämtat från sidan, det lär räcka ett tag för både Lisa och mig.

"There are currently 1205 videos on ifeelmyself. We update at least 7 times per week and all our content is 100% exclusive, produced by us just for this site."

Min favvo, har 3 fulla DVD som någon la upp på TPB för nåt år sedan (120 tjejer), plus en stort antal från alla Lisas länkar.
    Klockrent!

11. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Mycket snack och lite verkstad från dig, som verkar ha så mycket att bidra med[}:)];):cool:

12. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
    Förstår att du säjer så Snäckan,
    DVDna finns tyvärr inte kvar och jag har ingenstans att lägga upp dom själv, ska gärna gå in och kolla om det finns kortare snuttar på TPB, men sånt antar jag att du kan redan, och jag vet ju inte om man åker ut med huvet före om man länkar till TPB här på sidan. :p

13. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Utgå ifrån att jag inte kan någonting, när det gäller att söka, ladda upp och ladda ner filmer:)

Jag vet inte ens vad TPB är:oops:

Men om det finns så mycket att hämta på I feelmyself som du påstår, så kanske du också kan bidra med några klipp;):p

14. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
    Hej Snäckan,
    TPB står för The Pirate Bay, och om jag ska utgå från att du inget kan och vet hur ska jag då få dig att ladda hem en Torrent, det handlar alltså om fildelning vilket än så länge är olagligt. :p

Roa dig med denna så länge, den var ny för mig.

Näst intill smärtsamt njutbart

Under tiden tar jag reda på vad som finns av I Feel Myself TPB

Och även hur man gör klickbara länkar.[​IMG]

15. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Det är inte olagligt att länka till sådant som inte är skyddat av Upphovsrätten.

Om jag har förstått rätt så är I feel my self ett ställe där människor laddar upp eget material för att just dela med sig.

16. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
  17. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
    Hej Snäckan,
    vem fixade längen? Har försökt och även läst dina instruktioner om hur man gör klickbara länkar, det går inte att se om man klickar "Granska tråd" och jag fattar inte heller om alla dessa "Brackets" ska vara med eller ej.
    Men tack för hjälpen så länge.

18. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Jag fixade länken. Hoppas att du inte misstycker.

Men ovanstående länk är jag väldigt osäker på. Måste man ladda ner filen på sin egen dator för att kunna titta:sleep: Varför länkar du via Pirate Bay? Jag fattar inte varför. Jag vägrar göra något innan jag vet vad jag gör, så du får gärna förklara för en komplett idiot hur det fungerar:)

Jag skall göra ett nytt försök att förklara hur man gör klickbara länkar under support.

När du klickar på "Granska tråd" så skall den röda texten synas i direktlänken, om allt fungerar som det skall...

Vad är Brackets för något:sleep:

/Snäckan

19. GreatDane

GreatDane Ny medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Kön:
    Man
    Från:
    Mitt i Sverige/Linköping
    Ja ja ja, Snäckan, det med TPB är hur olagligt som helst, och jag tror det är fel forum att starta en Torrentskola. Men jag laddar ner massor därifrån och bränner för att kunna titta med hjälp av DVD-spelaren och TV'n, man har större frihet om man inte har en laptop i knät. :cool:
    Du får ta bort mitt inlägg med länken till TPB, jag kommer inte att misstycka till det heller.
    Brackets är såna här:[ ][/size=3] , tror de kallas så av programmerare, och jag fattar inte om de ska vara kvar eller ej när man lägger in länken.
    Ska gå in och kolla på supporten igen innan jag lägger upp nästa länk till nåt som kan tänkas att inspirera till en skön stund med sig själv.

20. Snäckan

Snäckan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    65
    Kön:
    Kvinna
    Jag är inte alls säker på att det är "hur olagligt som helst" med TPD.

Att starta en "torrentskola" under Off Topic kanske vore en väldigt bra idé? Som bekant är det inte olagligt att skriva eller diskutera om olagliga frågor;)

Vadå misstycka? Har du medvetet lagt in en olaglig länk, så får du faktiskt förklara hur du tänkte när du skapade länken!!!

OK! Du kan väl berätta om du har förstått min förklaring. Annars får jag nog be någon annan att förklara:oops: