Incest eller inte

Diskussion i 'Kinky porr' startad av Charlotte_morsan, 15 augusti 2017.

1. Charlotte_morsan

Charlotte_morsan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    474
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Hälsingland
    Diskussionerna om vad som är incest kan ibland bli lite märkliga. Eller så är det jag som har en konstig uppfattning om sexualitet.

Min fråga är egentligen om onani tillsammans med släkting/vuxna barn skall räknas som incest eller inte. Om man inte har sex med varandra utan bara onanerar tillsammans, räknas det som incest då? En liten fundering.

2. BornNude

BornNude Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    137
    Kön:
    Man
    Jag tycker inte det är incest. Jag har onanerat ihop med släktingar och inte sett det som incest.

Temp, MoJo_solo_81 och submerged gillar detta.
  3. 21cmKUK

21cmKUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.112
    Kön:
    Man
    Från:
    Värmland
    Incest är när du knullar på allt t.o.m. kusin.... alltså runka ihop är lagligt. Det är inträngandet som menas

sgk, MoJo_solo_81, HasseKran och 2 andra gillar detta.
  4. Provapa1974

Provapa1974 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Från:
    Halmstad
    Kusin är lagligt att gifta sig med!!!

Cujo12, Doc H och hoki75 gillar detta.
  5. Beaufyfinder

Beaufyfinder Ny medlem

Mottagna gillanden:
    18
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Just begreppet incest defineras utifrån samlag mellan personer med nära blodsband ex. Mellan förälder och barn eller barnbarn.

Syftet med lagstiftningen är att motverka genetiska avvikelser samt skydda barn och andra i beroendeställning.

Så länge personen är myndig, samtycker och det endast handlar om onani är det enligt min mening mer en fråga om vad som är socialt accepterat.

En nyfikenhetsfråga: vad får dig att fundera kring detta?

/W

6. Fango

Fango Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    139
    Kön:
    Man
    Alltså, i den mån gemensam onani skulle innehålla någon sorts begär till den andra personens kropp så skulle ju det begäret per definition vara incestuöst. Men det är ju inte samma sak som att säga att det är incest att onanera ihop med en släkting.

Sen börjar jag fundera på vad det innefattar att onanera ihop. Bara att man onanerar i samma rum och båda är medvetna om det, men inte interagerar med varandra så mycket, eller att man aktivt åtminstone tittar på varandra och hetsar upp varandra med blickar och att visa upp sig för varandra, eller rent av att man tar på vandra?

Indulgence och submerged gillar detta.
  7. T_REX

T_REX Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    2.013
    Kön:
    Man
    Från:
    Nyköping
    Har runkat tillsammans med en Farbror och då var jag inte gammal, 14-15 år på sin höjd.
    Vi åkte iväg på hans motorcykel för att bada och jag hade badbyxor vilket han saknade så
    han satt en bit ifrån mig högra knät uppdraget och helt plötsligt så börjar han skratta, så
    jag vrider på huvudet och tittar åt hans håll och frågar vad han skrattar åt och när han lutar
    sig bakåt stödd på händerna och rätar ut benet så ser jag att han sitter där med stans ståkuk.
    Detta är alltså en man som jobbar hårt på ett hemman/jordbruk utan maskiner utom när han
    jobbar i skogen, han är alltså väldigt muskulös men smal och inget underhudsfett att tala om
    och till det lägger jag en skapligt stor och väääldigt styv kuk som han tar tag i med fingrarna
    vid kukroten och trycker ner huden så kuken ser ännu större styvare ut och låter den svaja
    fram och tillbaks medan han frågar om jag har stor kuk och jag svarar lite generat och
    undflyende att så inte är fallet, men han börjar att runka sin kuk långsamt framför mina, ja
    faktiskt stirrande ögon och frågar om han kan få se den så jag tar av mig mina badbyxor och
    står där naken med en kuk i de lägre tonåren som börjar styvna och han säger bara - åååh den
    är ju stor, du är ju inte så gammal, brukar du runka ofta och det kan jag ju inte förneka att jag
    gör. Så nu står jag där med helt styv kuk när han ber mig att lägga mig ner och runka jag också,
    så jag lägger mig ner på sidan stödd på armbågen, jag ligger och han sitter, men det är några meter
    emellan oss och vi tittar på varandra medan vi runkar våra kukar, återigen så säger han att jag har
    stor kuk för min ålder och så frågar han om han får runka åt mig, men det nekar jag till och det
    accepterar han utan tjat. Det dröjer inte länge förrän jag känner att det börjar bli sprutdags så jag
    tar mig lite närmare kanten på min handduk så att jag kan spruta i gräset, han frågar om jag ska
    komma och jag svara ja, han stirrar på mig och mitt runkande av min spottberedda kuk och runkar
    sin egen kuk när det går för mig, sprutar rätt så rejält vilket imponerar på honom. Min kuk fortsätter
    att stå i givakt medan han fortsätter att runka tills han sprutar och då tror jag faktiskt att verkligheten
    kom ifatt honom för han verkade generad när vi gick ut i vattnet och tvättade av våra kukar och doppade
    oss. Det var enda gången. Ibland och även nu så undrar jag så till den milda grad att min kuk har styvnat
    hur det hade varit om vi runkat åt varandra, hade nog varit lite mer spännande att ha fått runka honom
    tills han sprutade. Jag anser att det var incest, men det skiter jag fullständigt i, vi var kåta och vi hade en
    skön runkstund tillsammans. Nu ska jag runka min styva kuk tills den sprutar.

8. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Ställer mej bakom Fango och Beaufyfinder - att känna lust inför, bli kåt på en släktings kön och kanske till om med, efter positiv respons, runka i hop - tycker jag är OK och bör inte klassas som incest.
    Gränsen går vid utbyte av kroppsvätskor som kan orsaka genetisk uppblandning via blodet. Barn och andra släktingar med lägre försvarsförmåga måste skyddas!

BornNude gillar detta.
  9. Bigloads

Bigloads Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.303
    Kön:
    Man
    Från:
    Norr GBG
    Har runkat med min kusin många gånger och verkligen inte haft några betänkligheter om det.

Silfvertejp och submerged gillar detta.
  10. Fango

Fango Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    139
    Kön:
    Man
    Jag har gjort liknande grejer ett par gånger i tonåren och det var ju egentligen rätt odramatiskt. Bara ungar/tonåringar som utforskade sin sexualitet på helt ofarliga sätt, och rent allmänt, att onanera ihop, något jag ibland kan önska att jag hade möjlighet att göra idag som vuxen också, oavsett släktskap med någon inblandad.

Det var då naturligtvis med andra manliga kusiner. Ser det annorlunda ut om det är kusiner av olika kön? Eller om man är syskon?

11. Bigloads

Mottagna gillanden:
    1.303
    Kön:
    Man
    Från:
    Norr GBG

Jag skall inte bedöma det, men som många skrivit, så länge det bara är nyfikenhet och inget penetrerande så är det väl okej så länge båda (eller flera) är med på det ömsesidigt.

submerged och Indulgence gillar detta.
  12. Jag sugen

Jag sugen Gäst

Svårt att inte bli påkommen hemma.
    För de som har kids?

13. Bigloads

Mottagna gillanden:
    1.303
    Kön:
    Man
    Från:
    Norr GBG
    Hur menar du?

14. Jag sugen

Jag sugen Gäst

Går ju kanske inte gömma sig helt.
    Så många har nog blivit påkommna

15. Jag sugen

Jag sugen Gäst

Tanken är upphetsande

16. Bigloads

Mottagna gillanden:
    1.303
    Kön:
    Man
    Från:
    Norr GBG
  17. Jag sugen

Jag sugen Gäst

18. Kåtaffe

Kåtaffe Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.161
    Kön:
    Man
    busade och lekte naken med min ett år äldre syster när vi var 8 - 10år och delade rum - kröp ner i varandras sängar och myste nakna inget sex direkt men gnuggade mot varandra - jättefint och skönt ingen incest.. vi pratar om det ibland nu långt efter..

19. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Det viktiga är att ingen far illa och att ingen blir tvingad till någonting.

Silfvertejp, submerged och Cujo12 gillar detta.
  20. Det är nog rätt vanligt. kaninte låta bli att tycka att det är lite gulligt

SkorpionPappa och Cujo12 gillar detta.