Inte bra av morsan

Lund24

Medlem
Kön
Man
Det här är en pinsam grej som hände mig när jag var typ 13 år...

En del av er kommer säkert att säga att det är lögn men det skiter jag i. Hoppas bara att det uppskattas av någon i alla fall, Kan också tillägga att det här i efterhand känns jävligt fel men jag har aldrig känt skuldkänslor eller mått dåligt över det (annat än för att det var pinsamt).
Nåväl, här kommer storyn...

I min familj har vi aldrig skämts för att visa oss nakna... Och nu var jag i trettonårsålder, kåt ständigt och jämt... Jag hade precis duschat och stod naken i badrummet framför spegeln när min morsa kommer in, även hon helt näck... Jag brydde mig inte om det eftersom det har hänt tusen gånger förr... Hon hoppade in i duschen och jag stod kvar. När jag stod där såg jag i spegeln hur morsan duschade eftersom dörrarna till vår duschkabin var genomskinliga.

Plötsligt märker jag att jag får stånd. Inte så att jag tände på morsan eller så men när man var 13 hade man inte sett så många nakna tjejer om man säger så, blev lite för mycket helt enkelt...

Precis som jag står där så stänger morsan av duschen och kommer ut. Jag vågar inte vända mig av rädsla att hon ska se mitt stånd... Morsan torkar sig och jag står kvar... helt paralyserad av skam. Hon torkar sig länge och väl och jag bara önskar att hon ska dra därifrån! Då kommer hon fram till mig och tittar ner och säger "Oj då!"

Skammen ligger tung på mig vid det här laget! Det värsta jag har varit med om mitt liv!

Sen säger hon: "Ska jag hjälpa dig?" Det enda jag får ur mig är: "Va?!" Och här kommer delen som vissa inte kommer tro på... Hon tar tag i mitt stånd och börjar runka mig... Jag fattar inte att det händer.. efter en mycket kort stund så sprutar jag i vasken. Hon släpper taget, skrattar lite och går ut. Jag sprang det fortaste jag kunde till mitt rum och låste in mig. Sen snackade jag inte med henne på säkert två veckor... Hon förstod vad det var och tittade på mig lite medlidsamt ibland, men det var det enda.

Som jag sa så känns det här jäkligt fel men ingenting liknande har hänt sen dess och jag tror att morsan också insåg att det var fel sen....

Sådär... det var den pinsamheten det.. nu kan folk skriva vad de vill! :)
 
G

Guest

Gäst
vilken kvinna... är mer uppkåtande än pinsamt... för oss iallafall :)
 

buttman

Ny medlem
Kön
Man
Ehh... jag kan inte fatta det... Helt otroligt!
Nej, inget fel med det om man har en sexig morsa, bara att gå vidare med livet. Jag kan faktiskt bara fråga en sak,

Hur mår du nu, efter detta?
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Jodå, helt ok...

Har ju såklart tänkt på det mycket... Men eftersom vi bägge vet att det var fel så ser jag ingen anledning att gräma sig över det :)
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är bra Lund24!
Om man ska se rent krast på det, så skulle det kunna leda till fängelse om man gör sådana saker på sina barn.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Jo, det har du ju rätt i. Men hon insåg sitt misstag och jag är inte sur på henne... Det är mänskilgt att fela, men gudomligt att förlåta :)
 

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Det finns nog en hel del hemligheter som inte ännu inte har komit fram bland besökarna här som anses vara tabu. Och det är många som har och tänder på "förbjudna tankar". Märkligt många som har historier om sina systrar som dom alltid av någon anledning lyckas spruta på och förvänansvärt är kanske inte att det går för dem men att satsen alltid hamnar på just syrran...
 
G

Guest

Gäst
Jag har varit med om något som kanske inte var så passande, tur att han ångrade sig.
Min kompis pappa, då jag kanske var 6-7 kom in då jag var på min kompis rum, vet inte vart min kompis var, kom inte ihåg. Hans pappa var nydushad och hade morgonrock på sig, under hade han inget.
Han kom in och pratade med mig, vet inte om vad som sagt kom inte ihåg så mycket.
Sedan tog han fram kuken och började runka framför mig... sedan gick han ut.
Kom inte ihåg nå mycket av allt... skrattar åt allt nu bara... förstod heller inte vad han gjorde då.. är på senare tid jag förstod vad han gjorde.
 

Skogis90

Ny medlem
Kön
Man
Asså, om min mamma hade runkat av mig så ja, hade nog njutit. Sen kanske ja. Få se vad som händer:p Kanske ta ett knull med henne :D

Sfsaf
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hahaha, nej nåt knull med henne blir det aldrig tal om... var illa nog som det var. Och hade det hänt idag hade jag definitivt inte ens låtit det hända...
 
Toppen