Inte bra av morsan

Y

ymmot -LÅST-

Gäst
Om det där är sant så har du en jäkligt grym morsa. en sån skulle man ha hehe


skönt me onani
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Jävlar vad pinsamt det hade varit om min morsa gjorde det på mig men jag måste erkänna att din upplevelse är rätt upphetsande :)

Peace out!
 
G

Guest

Gäst
håller med ofta så fantiserar jag att jag är medlem i en annan familj och att vi gör saker.. eller om kompisars familjer och att de har trevligt med varandra
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har en son på 13 år, men skulle inte ens drömma om att göra något sådant. Även jag är uppväxt med att nakenhet inte är någon underligt och så är det även hemma hos mig nu, även om min son gärna skyler sig, vilket han börjat med på senare tid.

Som mamma känner jag ibland att jag inte vet hur jag ska handskas med kommande "problem" med min son, men jag kan ju alltid ta upp de här på forumet...:)
 
L

lekacam -LÅST-

Gäst
härligt å ha en sån morsa ^^ kanske skulle va uppkåtande då för d blir ju så när man e kåt men sen skulle man ju dött å aldrig pratat me henne mer
 

KilleGBG

Ny medlem
Kön
Man
hur kan ni tycka det e OK? no offense men det var jäkligt konstigt gjort av din morsa :-S. Jag ahde reagerat ungefär som du fast jag ahde nog aldrig emr pratat med henne :S,.....
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Tanken att bli avrunkad av någon kompis morsa (alt lärare, skolsköterska, etc) är jävligt het.
 
Toppen