Kiss, sexigt eller äckligt?

Diskussion i 'Kinky/BDSM' startad av henkebenke, 8 juni 2007.

1. henkebenke

henkebenke Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Hejsan jag tycker att kiss är otroligt sexigt! Men många filmer tycker jag är överdrivna och dom kissar ofta i munnen på dom och man kan se på deras min att dom inte tycker om det alls. Men sen finns det en del filmer som är mer sensuella där det inte är så extremt, det är det jag gillar!

Vad tycker då majoriteten?

Kiss, är det sexigt eller äckligt?

2. JOHN BLACK

JOHN BLACK Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    198
    Kön:
    Man
    Från:
    skåne
    äckligt :(

3. litekinkykille

litekinkykille Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    311
    Kön:
    Man
    Från:
    Strax utanför stan
  4. kåtidiot

kåtidiot Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    ganska äckligt

5. Steph

Steph Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Otroligt läckert!

Har nyligen träffat en tjej som också gillar kisslekar. Jag får ofta följa med henne på toa när hon ska kissa, eller vara med när hon gör det utomhus. Hon gillar dessutom att jag leker med fingararna på klitoris och mellan blygdläpparna samtidigt som hon kissar. Jag trodde själv inte att det skulle fungera att kissa samtidigt som man är kåt, men för henne gör det det.

Nyligen var vi på en utflykt utomhus och på vägen tillbaka till bilen behövde hon kissa. Jag hölla handen mot och kände hennes kiss rinna mellan mina fingrar. Underbart härligt!

Efter det var jag bara tvungen att slicka henne. Hon satte sig på en stubbe med kjolen uppdragen och lutade sig bakåt. Jag slickade hennes härliga kissdoftande fitta. Efter en stund kände jag något som rann mot mun och haka. Kunde det verkligen vara sant?
    Ja, hon kissade. Och det kom mycket mer nu än när jag tidigare suttit mitt emot henne och hållit handen under henne. Nu bara forsade kisset rakt i mitt ansikte, rann längs hakan. Jag fick också en hel del i munnen och svalde en del. Det var första gången förresten, som jag svalde någons kiss. Fast jag tyckte det var lite väl salt.

Men en härlig upplevelse var det.

Efter det var jag så vansinnigt kåt. Tog henne hårt och fort bakifrån, stående där i skogen. Sedan blev jag själv kissnödig och hon bad då att få hålla i min snopp när jag kissade. Det var också en läcker och intim upplevelse.

Nu kommer hon ofta in på muggen när jag ska kissa och vill hålla i snoppen.

Faktiskt tycker jag att kisslekar är inte bara läckert utan också väldigt intimt.

6. ju mer vi pratar om det destu mer nyfiken blir jag, så länge det inte blir i munnen utan såfall på varandra så är jag UP FOR IT my seexymaan

7. ernest

ernest Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Kön:
    Man
    Har ingen större erfarenhet men tycker att det är ganska upphetsande och skönt med kisslekar i olika former. Gör mig lite extra kåt. Är dock tveksam till att ta kisset i munnen.

8. Killen_med_kollen

Killen_med_kollen Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Varför? Förklara vad det är som gör att ni tänder på kiss och kissande personer

9. Liza33

Liza33 Gäst

Jag tycker att det är härligt och otroligt tändande om det görs på rätt sätt. Rätt sätt för mig är inte att dricka det, men annars är jag "up for it" :p[}:)]

Temp, Martinkiss, skåne77 och 1 annan gillar detta.
  10. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Personligen är ju inte kiss äckligt tycker jag men det har ju absolut inte med sex att göra. där blir det äckligt.

11. henkebenke

henkebenke Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Personligen älskar jag kiss sex men inte när dom kissar varandra i munnen och så. Det behöver ju inte vara så extremt! :p

12. *viska hemligt*
    När ska vi prova dåååå?

13. tattoo-kille

tattoo-kille Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    äckligt..

kiss och bajs.. usch och fy

14. Steph

Steph Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    "Varför? Förklara vad det är som gör att ni tänder på kiss och kissande personer"

Tjaa... Jag vet inte riktigt varför. Jag vet bara att jag nog alltid, eller så länge jag kan minnas har tyckt om att titta på kvinnor som kissar och också fantiserat om att få det på mig. Det är både det rent visuella och känslan av det varma kisset som sprutar på snoppen, rinner längs pungen eller strilar över mitt ansikte som tilltalar mig.

Nu när jag har provat lite mer så kan jag ju säga att en av de häftiga grejerna med det är att det är väldigt intimt. Det blir en lite speciell sort närhet. Har också upptäckt att det är häftigt och läckert att själv kissa på tjejen, vilket jag inte fantiserat om tidigare. Än så länge har vi bara provat med att jag kissar på hennes fitta, vanligtvis när hon står upp i duschen och själv håller i min snopp och pressar den mot sin fitta när jag kissar eller att hon gör det när hon sitter på toan och jag står på knä framför.

Men jag förstår att du undrar. Jag har själv funderat på vad det här kan komma ifrån, men har faktiskt ingen bra förklaring.

Blyg/kinky gillar detta.
  15. Cunnilingu

Cunnilingu Medlem

Mottagna gillanden:
    25
    Kön:
    Man
    Från:
    I Jönköpings län
    :( Inget för mig

16. henkebenke

henkebenke Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    kiss är gott!:D

com4you gillar detta.
  17. Bimike

Bimike Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Kön:
    Man
    Från:
    Berga
    Min första "kiss upplevelse" var med min tjej för 10 år sedan. Vi hade delat en flaska Chardonnay och druckit ganska mycket vatten. Hon behövde gå på toa och jag ville följa med henne, det var inte meningen att det skulle hända. Jag kyste henne medan hon kissade och den underbara doften av finaste chardonnay steg met mig. Jag började kyssa hennes bröst och vidare neråt. Hon försökte stoppa mig, men jag sa att jag ville smaka på henne. Hon lät mig men slutade kissa, jag slickade henne ren och sedan bad jeg henne kissa mera. Hon släppte resten rakt i munnen på mig. Fantastinskt. Det rann ur munnen på mig och ner på mina kläder. Sedan älskade vi i bad rummet. Jag kan verkligen rekommendera detta med chardonnay. Har provat andra gånger men då har det bara smakat kiss...
    ;)

Blyg/kinky gillar detta.
  18. ni.ol

ni.ol Medlem

Mottagna gillanden:
    23
    Kön:
    Kvinna
    Har bara prova några gånger med mitt ex. Hon ville at jag skulle pissa på henne i duchen fast det blev nog mer hon som pissa på mig. Men vi provade aldrig i munnen. Det var lite lagom kinky och förbjudet. :cool:

Litenk, skåne77, (deleted user) och 1 annan gillar detta.
  19. Gizza

Gizza Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.369
    Kön:
    Kvinna
    Jag och gubben har testat wet ett antal gånger och vi båda gillar det, brukar hålla till i badkaret och på badrumsgolvet.

Blyg/kinky, Temp, skåne77 och 2 andra gillar detta.
  20. BigO

BigO Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Från:
    mellansverige
    sexigt i små mångder