Konsten att använda en buttplugg

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Behöver studera och lära mig. Hade en liten en för nybörjare men inte kommit in i det ordentligt, inte funnit den himlastormande känslan, men drömmen är att en dag bli lekt med av en bestämd madame, som använder både lösa leksaker, kanske strap-on, pratar snuskigt till och med mig och använder fula ord. Att ligga på rygg, få benen tryckta uppåt så jag nästan är dubbelvikt med analen exponerad och möta hennes full-i-fan-blick...

Denna text påbörjades i slakt tillstånd men avslutades med blodet bultade.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man vill ha en stor plugg som är lätt at föra in, vilken väljer man då? Ja klarar idag upp till 3.5 cm. Samt vilket glidmedel till den? Jag använder rfsu idag.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Om man vill ha en stor plugg som är lätt at föra in, vilken väljer man då? Ja klarar idag upp till 3.5 cm. Samt vilket glidmedel till den? Jag använder rfsu idag.

Skulle nog välja en i silikon eller kanske glas eller stål, slät...sen ett glidmedel som är tjockare. Värm upp med fingrarna först och sprid ur glidmedlet på insidan. Sen för du in pluggen sakta. Brukar trycka ut, som när jag ska skita...när jag för in, då slappnar jag av slutmuskeln.
 
Toppen