Konstig dag

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det blev en så himla knäpp dag. Jag vet inte vad det var som gjorde mig kåt från början. Kanske att jag varit på stan å provat å handlat nya sommarkläder.

Jag var rätt nöjd med min kropp där i provhytten, normalviktig med former och lagomt fasta bröst-inga sillisar. Klänningarna satt fint och mina bröst gjorde sig bra både med och utan bh.

Kanske var det den nya korta jeanskjolen å det lite genomskinliga linnet som började göra mig kåt. Jag minns iallafall att jag smekte mina bröst en ministund å tittade lite extra i spegeln hur min rumpa skulle se ut i kortkjol.

På bussen hem började jag tänka på att det var ett tag sen jag fick riktig kuk, jag hade inte varit sugen på sex. Men någonting hände och det började pirra till mellan benen.

När jag kom hem så provade jag den korta jeanskjolen å linnet igen framför spegeln. Hmm det såg ganska bra ut!
Jag blev tvungen att känna på mina bröst innanför bh:n innan jag ställde mig med rumpan mot å provade svanka. Ganska sexigt när man kan se lite av trosorna !

Jag tog av mig trosorna å tittade igen....mmm hon är ganska fin den där oskyldiga rosa springan!
Jag började bli kåt på riktigt. Fuktade mitt finger i munnen samtidigt som jag ställde upp ena benet på byrån framför spegeln.
Jag drog fingret över klittan några gånger, ner i springan för lite vätska och fortsatte att smeka den lätt svullna knoppen.
Mmmm nu började jag bli riktigt kåt å blöt.

Jag gick upp i sängen och tog av mig alla kläder. Tvär kände på mina svullna blygdläppar innan jag tog fram mobilen och började porrsurfa. Oj så kåt jag blev.

Jag låg där och smekte mina bröst samtidigt som jag såg å hörde härliga klipp på runkande, sprutande kukar och sköna knull som höll på göra mig galen av kåthet. Fittan var jätte svullen och det rann fittsaft mellan mina bresande ben.

Helt plötsligt knuffas sovrumsdörren upp.... och där står grannen med öppen gylf och en stenhård, stor, ådrig kuk i handen. Jag hinner inte säga någonting och han säger inget heller utan går bara fram till sängen, kastar sig ner och börjar nästan suga på min jättesvullna klitta. Jag blir tvungen att putta bort han lite försiktigt med mina händer å säga lugn!

Då blir det mkt bättre.... så jävla skönt... han slickar lugnt å stadigt och verkar absolut inte vara rädd för min fittsaft.
Jag smeker mina bröst samtidigt som han jobbar med fittan. Jag stönar å han stönar också.
Hans kuk står fortfarande ut ur gylfen men ligger mot tyget på hans ben. Jag ser att det glänser på ollonet och att det är en liten fläck på tyget.

Jag knuffar bort han och över på rygg. Drar ner hans byxor så hela paketet syns. Åh gud.... alltihop är stort men som tur är ganska hårfritt. Jag tar hans ollon i munnen. Känner en svag sperma smak och slickar bort allt glegg. Jag trycker ner kuken i halsen så gott jag kan och försöker blöta ner så mkt som möjligt med min saliv. Han stönar och försöker ta på mina bröst. Sen börjar jag ömsom runka den stenhårda kuken och suga försiktigt på hans bollar. Ibland trycker jag ner den i halsen och leker med tungan med ollonet. Jag känner hur det rinner nerför skinkorna ur min plaskblöta, svullna fitta. Jag vill knulla... känna hur han trycker in sin kuk i min fitta. Känna hur han knullar mig hårt, sakta, snabbt å lätt omvart annat.
Jag slutar suga, kryper upp och ska just grensla hans ådriga kuk då han tar i mig å vänder mig på rygg. Han skyndar sig upp och tar sig en smakbit på mina bröstvårtor innan han fäller mina ben framåt och stöter in den härliga kuken. Jag tror att det gick för mig i en jätteorgasm redan efter 3 4 juck. Fittan riktigt krampade och kuken blev alldeles vit av tjock saft. Han drog ut kuken och drog den över klittan .... och jag trodde jag skulle dö, vilket ollon. Så jävla skönt.... han körde in kuken och knullade mig i olika takt. Ibland tog han ut den och bara pullade min galna kåta fitta ett tag. Sen körde han in sin stenhårda kuk igen.

Det gick för mig flera gånger i skakande, krampande orgasmer och tillslut hade hans hårda kuk gjort sitt. Kuken pulserade och han sprutade flera tjocka kaskader av härlig varm sperma över min fitta, bröst och t om ansiktet blev kladdigt av sperma.

Vi vilade en stund och han berättade att han redan börjat tjuvkika när jag provade kläderna framför spegeln.
Snacket när han berättade gjorde oss bägge så himla kåta att vi blev tvungen
att knulla en till gång
 

bigtool4you

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm,shit va kåt jag blev av att läsa din härliga novell. Önskar det var jag som fick ha de skönt med dig. ;)
 
Toppen