Lärare?

obsidian

Ny medlem
Kön
Man
Hej jag måste bara fråga om en grej... När jag var femton-sexton och gick i högstadiet så blev jag _väldigt_ upphetsad av flera av mina kvinnliga lärare. Ingen var direkt nån fotomodell men flera av dem hade så himla fina bröst och hade riktigt upphetsande utstrålning. Jag fantiserade ofta om en trekant med två av mina lärare och ibland var man tvungen att smita ifrån lektionen o dra en tarzan på toaletten.. Är detta normalt?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
fullt normalt
ger en xtra kick att de har lite makt oxå??!

de inte nog med att de kan se kåta ut
de kan utnyttja dig oxå... xtra krydda.





Smisk! känslan som sitter i
 

obsidian

Ny medlem
Kön
Man
Jo det är sant.. Men asså är det någon annan som är lika kåt på sina lärare? Känner mig nästan desperat att få ett ligg med nån eller flera utav dom :p Knulla deras bröst osv...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När jag pluggade på komvux hade jag en kvinnlig lärare i engelska som jag gärna hade satt på.
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Min klassföreståndare på gymnasiet var en riktig bomb. Långt rött hår och bröst stora som vattenmeloner :) Hehe blir lite kåt i brallan bara av att tänka på henne

Peace out!
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
hehehe... för nåt år sen på ett uteställe träffade jag en lärare som jag hade i sjuan... hon drog faktiskt med mig hem... Ingen pangbrud direkt, jag gjorde det mest för sakens skull... Nån mer som satt på en av sina lärare?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag pluggade på gymnasiet hade vi två fina kvinliga lärare i språk. Då tyckte man de var rena sexbomber, och dom flesta av oss grabbar var kåta på dom. Detta var vårt diskutions ämne va vi skulle göra om i fall att man hade en chans??:):p

Kåt runkare
 
Kön
Man
Lund24:

Hehe e tjej men vill ändå svara....
Aldrig vart fullt ut med någon av mina lärare men fantiserade ofta om att suga av en av mina gymnasielärare inne på hans kontor. Då vi hade studieresa utanför sverige söp både elever och lärare till. Jag och lärarn hamnade ensamma i ett rum, påbörjade en del men en annan elev kom in så vi fick gömma oss fort som sjutton. Vi lekte lite till men var tvunga å avbryta.
Däremot hade jag en längre sexaffär med min chef för några månader och det var samma spänning i det som med läraren. En snabbis här, en där. Några kåta ord viskade i örat vid obligatoriska morgonsamlingen. Ord som avslöjade vad som skulle hända vid arbetsdagens slut. Lite blickar...ja ni fattar.


To heaven and back again
 

ceadbrojo

Ny medlem
Kön
Man
Det har alltid funnits en eller annan som man har klätt av i huvudet..När jag började gymnasiet förra året blev jag sjukt besviken på att ingen av det kvinnliga lärarna var något att har. Det var som någon innan skrev, det behöver inte vara fotomodeller men det kan vara något med dom som är jävligt påtändande. Men i högstadiet deremot fanns det två st. En kort, rödhårig ung tjej med riktigt stora bröst. Den andra var en fräkning brunhårig söt tjej med kurvor som en gudinna. Tror dom flesta av hennes killar i klassen hade en förälskelse på henne. Hon var en riktig amazon.
 
G

Guest

Gäst
Har haft massor av lärar otaligt som jag velat knulla.. men jag gillar MILFs och äldre =D
Men min högstadielärare, kvinna 45 lång och strikt, fint långt hår fy fan vad jag har fantiserat om henne
 

ktakillen

Ny medlem
Kön
Man
våran lärare är asexig, hon är runt 30år, har inte jttestorabröst, utan normala. det bästa är när hon har en vit skjorta med en sexig svart BH under, mmmm. hon har också en asfin röv, ibland har hon tighta jeans..

brukar fantisera om henne när jag runkar.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det är lov att längta:D:p
Originally posted by ktakillen

våran lärare är asexig, hon är runt 30år, har inte jttestorabröst, utan normala. det bästa är när hon har en vit skjorta med en sexig svart BH under, mmmm. hon har också en asfin röv, ibland har hon tighta jeans..

brukar fantisera om henne när jag runkar.

Kåt runkare
 
Toppen