Låter du när de går för dig?

kim_se

Medlem
Kön
Man
Verkar vara så olika och är förmodligen det.. Jag tycker att håller jag inne på skrik, stön och tunga suckar så blir orgasmen skönare.. :p

kram på er
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag koncentrerar mig på orgasmen...

När jag började onanera så ville jag inte att mina föräldrar skulle höra :oops: det sitter i även nu. Men tycker det inte gör något med kroppsljud, typ som att handen "klappar" emot kroppen när jag drar fram och tillbaka...:p
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
Jag koncentrerar mig på orgasmen...

När jag började onanera så ville jag inte att mina föräldrar skulle höra :oops: det sitter i även nu. Men tycker det inte gör något med kroppsljud, typ som att handen "klappar" emot kroppen när jag drar fram och tillbaka...:p

den e ju naturlig.. lilla "klappen" :D håller man lite på andan så förstärks det bara.. :) hade en tjej som ville att jag skulle låta en massa.. skrika och ha mig men jag slutade rätt så snabbt med det då det tog udden av orgasmen.. hon fick ju nöja sig med "tunga sucken" efter orgasmen..
iofs så när det väl gått för en så kan de vara gott att låta lite sekunderna efter.. en liten urladdning.. :D
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag låter helt klart, stönar och suckar och flämtar...blir kåt av det. Fast jag får lika skön orgasm om jag inte låter - då blir det skönare av spänningen som blir när man bara inte får låta för att någon kan höra... ;):)
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Runkar ofta tyst, sitter kvar sen för rädslan av att föräldrar ska höra, så är alltid tyst när jag sprutar.
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
då man sitter på en 2:a som man endast delar med min katter så är det väl ingen fara på taket här.. låter som jag vill.. men jag kommer ihåg när man bodde hemma hos mamma.. då var man tyst.. pinsamma var ju de gånger hon slet upp dörren mitt i natten och skrek att man skulle sova för man hade skolan dagen efter.. så låg man där och onanerade och läste porrtidningar.. pinsamt värre...
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag låter verkligen när jag kommer!:p:D Jag njuter till fullo när jag knullar och det känns då väldigt naturligt att bara släppa ut njutningen med en massa sköna, kåta stön och flämtningar. Har oxå testat att försöka hålla tyst, men det var inte speciellt lyckat samtidigt som jag tyckte att det tonade ner det sköna en aning...
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag är nog ganska tyst när jag runkar. Tror jag. Jag har inte tänkt så mycket på det. Det är ju nått annat när man har sex. Då låter jag nog mer. Det blir ju lättare med samspelet då. Plus att det är sexigt att höra den andra njuta och så. Men oftast är jag nog tyst vid onani. Gör det ju ofta när hustrun inte vill sexa (jag vet inte om jag gillar det ordet men det är lite kul) och då vill man ju inte heller störa henne med att ligga och stöna när hon vill sova.
 
G

Guest

Gäst
Ja jag låter alltid under sexet. Inget jag tänker på utan det kommer sig naturligt.. stönar...flämtar...och skriker... Skulle inte kunna vara helt tyst under akten.. Har försökt då man måste vara tyst men jag kan inte! :D;)

VArit tyst under en orgasm har jag nog aldrig varit när jag tänker efter... :D:p
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag låter en hel del. Är bara tyst om jag absolut måste, men det är inte riktigt samma sak. Älskar att höra tjejer som låter, ju mer desto bättre.

Tycker att det skall höras att det är skönt!
 

KåtStina

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det kan variera hur mkt jag låter men jag stönar gärna. På nå konstigt sätt blir det skönare då. Onanerar jag å det finns folk i närheten (tex rummet bredvid) så är jag tyst... tror jag... :oops:

Jag tycker att det generellt verkar som grabbar är mer tysta än tjejer... Det tycker jag ni grabbar ska ändra på!!!!! För likväl som ni vill höra tjejer stöna å ha det skönt så vill vi höra er också!! :):p
Så fram för mer stön från alla!!!! :D
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
hehe..

jag måste säga att kontrollera andningen gör att det iaf för mig tar längre tid innan jag når orgasmen.. känner jag en kväll att "idag går det för fort" så försöker jag andas normalt.. precis som att man är beroende av att diafragman och magen måste vara någerlunda spända för att det skall kunna bygga upp orgasmen ordentligt.. så genom att slappna av i de områdena så kan jag hålla på mig längre..

vad tycker ni? kan ni känna som jag? kvinna som man?
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Det beror mycket på situationen, men knappast på om det är någon annan som hör eller ej! Tycker att det är skönt att folk hör att man har en skön stund!

Tror oxå att det är vanligare att tjejer låter än vi grabbar. Tänder helt sjukt mycket när tjejen stönar HÖGT!!
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Att ha sex är härligt :p... så självklart blir det även bekräftelse med ljud :oops:.
 
Toppen