Låter du när de går för dig?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag låter ifht orgasmens intensitet - efter ett långrunk när kuken är helt stasad, då kan jag förhöja känslan med säkert 10-15% genom att vara högljudd.... :)
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag har sex så låter jag definitivt när man är på väg att komma och ännu mer när sperman flödar. Om tjejen också låter så låter man själv nog ännu mer och njutningen blir intensivare. Vid runk så kan det nog bli något litet stön vid utlösningen.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
Flåsar och småstönar nog en del under tiden jag har sex och stönar mer när jag sprutar
 

LindaEP

Välbekant medlem
Enligt min omgivning låter jag ganska mycket när jag knullar. Vet inte så noga själv för jag koncentrerar mig på känslan. När jag onanerar är jag nog lite tystare, tror jag, även om jag ger ljud ifrån mig när jag får orgasm. I alla fall försöker jag vara tyst när jag ligger och myser lite stilla på någon strand eller bredvid min sovande sambo. Fast jag lyckas inte alltid...
 

bengt nilsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt min omgivning låter jag ganska mycket när jag knullar. Vet inte så noga själv för jag koncentrerar mig på känslan. När jag onanerar är jag nog lite tystare, tror jag, även om jag ger ljud ifrån mig när jag får orgasm. I alla fall försöker jag vara tyst när jag ligger och myser lite stilla på någon strand eller bredvid min sovande sambo. Fast jag lyckas inte alltid...

tror han är glad att du väcker honom när du är på G....
det skulle jag ha varit
 

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag har väl aldrig reflekterat över om jag låter, eller hur jag låter innan jag sett film på mig själv 'in action' - Jag låter! :rolleyes:
 

Newbie222

Ny medlem
Kön
Man
Stönar ofta tyst med regelbundna "åh:n" i stället för utandningar. Måste jag vara tyst blåser jag ut luften, vilket också hörs. Kan vara tyst när det går. Har spelat in onani-sessioner, dels i mitt pojkrum, dels i min lägenhet. Tvingas jag vara tyst öppnas mina käkar maximalt, ögonen smalnar av, blicken blir intensiv och kramperna ger att jag gungar fram och tillbaka med huvudet. För varje sädsprut kastas huvudet framåt. När jag är ostörd stönar jag inför sprut och bh
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ja det gör jag
Just när jag sprutar kan jag inte låta bli, speciellt när jag knullar, inte lika mycket vid onani men det händer..
 
S

Snoozer

Gäst
Ger ljud ifrån mig vid onaniorgasmer men vid ett knull...i det ögonblicket jag skickar in sperman i fittan kan jag lova att jag HÖRS. Det blir så mycket skönare om man öppnar alla spjäll och helt ger sig hän och låter det höras att det här är DEN YTTERSTA NJUTNINGEN.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Beror lite på hur kåt jag är och hur länge jag knullat/runkat

Jag upplever också att låter jag mer så är det också skönare liksom Sen är det ju beroende på hur mycket man kan låta utan att störa eller att någon skall höra vad man gör;)

Men har jag runkat länge, edgat länge, och jag är ensam då håller jag inte inne på stönandet :D, iallafall om man lyssnar på vissa av mina sprutfilmer:p
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig beror det också på hur länge jag knullat eller runkat och hur lång tid det varit sen jag sprutade senast. Stönar dock högre och låter mer när jag knullar en fitta bakifrån än om fittan rider mig eller hon ligger på rygg.
 
Toppen