Leksakstips?

Diskussion i 'Sexleksaker för henne' startad av icka, 24 augusti 2016.

1. icka

icka Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Hej!

Gick igenom och rensade ur min leksakslåda häromdagen och det blev inte så mycket kvar. Med andra ord måste jag köpa lite nya sköööna grejer. Ge mig tips på vad jag ska köpa! Jag är öppen för alla förslag (även kinky) så hjälp mig, please!

2. Smakfullt

Smakfullt Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    17.315
    Kön:
    Man
    Lelo Magic Wand har jag skrivit om tidigare. Skön för oss båda. Väldigt kraftig (och inte så tyst), så man får passa sig så man inte blir utsliten. Den har en massa olika vibrationsmönster. Med en inställning vibrerar den kraftigare om man trycker hårdare vilket gör att man kan variera intensiteten utan att fippla med en massa knappar.

Sedan har vi en Lelo Soraya - trevlig rabbitvariant. Dyr men känns bra och lyxig. Både den och Magic Wand är i silikon, så man ska vara lite försiktig med silkonbaserade glidmedel. Vi använder det men tvättar genast efteråt.

För ett antal år sedan gjorde jag en Clone-A-Willy. Den är poppis och känns kusligt bekant när jag håller den i handen.

Sedan har vi en We-Vibe. Totalt överreklamerad och väldigt meckig att använda.

En riktigt stor dildo på sugkopp uppskattar min bättre hälft också och jag gillar att se hur den försvinner upp i henne.

Vi har ett par geishakulor som låter som en döende gris, så de används inte.

Vanlig rabbit - bra grejer, men Lelo Soraya har tagit över.

Vi har en Lelo Gigi för G-punktsmassage. Heller ingen höjdare.

Det är ganska dyrt att experimentera sig fram och dyra prylar är inte nödvändigtvis sköna prylar, men de vi rekommenderar ovan passar oss bra och de andra ligger mest och skräpar.

(Att tillverka en Clone-A-Willy var f ö en märklig övning i sig - ensam hemma med en porrfilm, blanda smet, fylla rör, runka upp ett stånd innan smeten stelnar och köra kuken i ett rör medan smeten stelnade och behålla ståndet tillräckligt länge... Jaja, vad gör man inte för att överraska )

Doc H och Rollo1 gillar detta.
  3. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Womanizern. Ser lite weird ut men frugan höll på svimma första gången hon använde den. Man placerar den där lilla 'koppen' över klitoris och sen är det vibrationer. Men tydligen ska det kännas mycket bättre än en vanlig vibrator. Bästa leksaken hon haft och har enligt henne.

4. icka

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Tack för tipsen! Är lite sugen på magic wand. Tilltalas av att du skriver att den har starka vibrationer. Har iofs aldrig riktigt uppskattat vibrationer utan mest att ha saker i mig så att fittan får något skönt att knipa runt. Kanske är det bättre med vibrationer om de kommer i ett mönster. Har däremot gillat pärlorna som roterar i min gamla rabbit...

Womanizer låter ju spännande med tanke på hur din fru reagerade på den!

Kanske kan hitta några mysiga klipp där man får se någon använda leksakerna..?

Smakfullt gillar detta.
  5. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Min fru vill inte ha vibrationer direkt på och är rätt känslig, men just Womanizern funkar skit bra i och med att man som lägger "koppen" runt. Ska se om det finns några klipp någonstans :)

icka och Doc H gillar detta.
  6. Boobsgirl

Boobsgirl Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.257
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Linköping
    Jag älskar min Lelo Magic Wand, har mellanstorleken. (Tycker också om att ha något i mig samtidigt så jag brukar använda den andra staven eller min dildo i fittan när jag onanerar själv.) Jag tycker däremot inte om mönster, utan vill ha starka vibrationer rakt på klittan - och med Lelon kan jag komma på en halv minut typ. Skulle gärna testa Womanizern men nånting säger mig att jag skulle bli besviken på den...

Doc H, VillrunkMeddig och Smakfullt gillar detta.
  7. Alexandra Nilsson

Alexandra Nilsson Ny medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Kön:
    Kvinna
    Womanizern verkar ha fått riktigt bra betyg men den är lite dyr! Läste nu recensioner på den andra liknande varianten Satisfyer, som nästan verkar ha fått bättre betyg och bara kostar hälften mot Womanizer. Nån som testat?

https://www.oliverocheva.se/produkt/satisfyer-pro-2/

Bifogade filer:

8. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Tror du nog säkert den håller bra kvalité också. Womanizern koncept är ju så pass bra :)

9. Alexandra Nilsson

Alexandra Nilsson Ny medlem

Mottagna gillanden:
    8
    Kön:
    Kvinna
    Den är väl rätt ny så svårt att veta om den håller i längden. Man kan ju alltid hoppas :)

10. icka

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Jag läser gärna din recension om du skaffar en :)

11. Smakfullt

Smakfullt Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    17.315
    Kön:
    Man
    Samma här.

12. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Ja det är väl det där med kvalité, men vi har upptäckt att de flesta leksaker måste bytas av ett eller annat skäl inom typ 2 år. Beroende på frekvent användning då. Oftast får man ju bättre kvalité för högre pris, men de slits ändå och kan gå sönder lika snabbt.

13. LindaEP

LindaEP Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    3.227
    Kön:
    Kvinna
    Jag som vill ha vibrationer direkt på knoppen älskar min Magic Wand. Men som sagt. Det är ju inget man stoppar in. Har provat en Rabbit men tycker den är lite meckig. Lelo har flera små saker med vibrationer. Diskreta saker man kan ha med sig i handväskan utan att bli avslöjad.

HasseKran gillar detta.
  14. jm

jm Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.634
    Kön:
    Man
    Testa womanizern eller Satisfyern. De bygger på samma teknologi och den senare har fått massa olika storlekar som är mer portabla. Men fru har en som är stor som ett läppstift. Bär alltid med sig det i handväskan.

HasseKran gillar detta.