Liten undran bara ang grupprunk

Hur många har du runkat med? Räkna inte dig själv.

  • 1 till

    Votes: 26 32,9%
  • 2 till

    Votes: 14 17,7%
  • 3 till

    Votes: 15 19,0%
  • 4 till

    Votes: 9 11,4%
  • 5 eller fler

    Votes: 15 19,0%

  • Total voters
    79

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Fyra kompisar med porrtidningar och kukar i högsta hugg. Inget runkade åt varandra vid det tillfället.
Vore skönt att få till ett grupprunk nu i vuxen ålder, gärna med några med kukar på typ 20-22 cm.
Eller är det risk att man känner sig borta tillsammans med sådana stolpar??
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
OK. Var på nakenbad och måste sträcka på mig, så jag började gå runt litet. Mellan ett parträd stod en kille och runkade och ville jag skulle joina men hade inte hade inte alls det i tankarna. Litet längre bort stod två killar och kysstes och runkade av varandra. Jag tänkte bara kolla en stund och sedan gå, så jag satte mig en bit ifrån dem, men helt synligt för dem (tycker det är fåningt att inte visa om man kollar in om någon runkar och försöka gömma sig bakom någon buske eller träd). De såg mig och log uppskattande. Efter en stund kom en tredje kille dit och han gick rakt fram till dem. Då kunde jag inte hålla mig heller utan gick fram till dem. En tog tag ett tag om min midja och drog mig in i ringen. Sedan kom det ännu två till. Och det var nog så att jag inte "visste" vems kuk jag hade i hade i handen och vem som hade min eller vem som smekte min bak. Eller tog tag i mina vårtor. Blev ett ganska ordenligt sprut den gången
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flest 5-6 stycken, oftast bara med en till. Älskade när han stod över mig och sprutade sin rikliga sats över min kuk och mage.... ;)
 
Toppen