Marikas pojkvän

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag har tidigare berättat om hur min sambo Pia och jag började ha sex tillsammans med vår kompis Marika (Novell ”Vår kompis Marika”). Vi träffades ofta och hade helt underbara trekanter tillsammans. Efter en tid träffade Marika en man som hon blev tydligen blev störtförälskad i. Det gjorde att hon försvann ut från vårt sexliv. Pia och jag fick klara oss på egen hand vilket inte gjorde så mycket eftersom vårt tvåsamma sexförhållande blivit mycket bättre sen Marika blev en del av vårt sexliv.
Vi funderade ibland på om vi skulle försöka hitta en ny trekantspartner, men det kändes inte riktigt rätt om det inte var Marika som rullade runt i våra lakan.

En dag när Pia pratade med Marika på telefon berättade Marika att hon saknade våra heta stunder trots att hon hade det hur bra som helst med Jonas och att de hade sex ofta. Hon sa vidare att hon därför hade berättat för Jonas om oss. Han hade blivit rätt förvånad förstås, men sagt att hon gärna fick fortsätta ha sex med oss. Dock såg han helst att han också fick vara med. Marika frågade därför helt enkelt oss om vi kunde tänka oss att utöka trekanten till en fyrkant.
Jag tände på idén och kunde inte komma på några argument varför inte Pia skulle få knulla med Jonas när jag så ofta fått njuta av Marikas hela härlighet. Dessutom blev jag kåt på tanken att få se Pia med en annan man. Pia var däremot lite mer tveksam till att ha sex med en kille som hon inte ens hade träffat men efter en del tjat från Marika och mig gick hon med på att träffas alla fyra.
- Jag kan dock inte lova att jag går hela vägen med honom, invände Pia.
Vi kom överens om att Marika och Jonas skulle komma över till oss på middag redan två dagar senare.
Efter det att vi bestämt oss för att ses hade Pia och jag en otroligt skön sexstund där jag hela tiden planterade fantasier i hennes huvud om hur Jonas såg ut och vad han gjorde med henne. Jag tror att hon efter det var betydligt mindre osäker och längtade efter att lördagskvällen skulle komma.

Lördagen kom och Pia och jag förberedde en god middag som vi skulle avnjuta innan vi fick njuta av varandra. När Marika och Jonas kom hälsade vi dem välkomna. Jag tog Jonas i hand och han fick en ganska lång kram och en puss på kinden av Pia. Jag tror att det hennes sätt att visa att hans utseende i alla fall fick godkänt. Marika och jag omfamnade varandra och gav varandra en blöt men kort kyss. Jag smekte henne som hastigast över rumpan och jag kände hur otroligt mycket jag saknat henne. När vi släppte varandra gled hennes hand diskret över mitt skrev.

Vi drack varsin drink medan vi väntade på att maten skulle bli färdig. Jonas visade sig vara en riktigt trevlig kille och samtalet flöt på bra under hela middagen. Det kändes nästan som om vi känt honom hur länge som helst. Vi pratade inte någonting om sex, det kändes som om vi gott kunde vänta med allt sådant till senare. Jag tänkte dock att jag inte hade något emot att dela min älskling med Jonas och jag tror nog att Pia blåst bort all tvekan om att ha sex med honom.

När vi ätit färdigt märkte jag att tjejerna tisslade lite med varandra medan vi började duka av.
- Nu får ni killar duka av och diska så ska vi förbereda resten av kvällen, sa Pia med ett underfundigt leende.
Tjejerna smög iväg in i badrummet under mycket fnissande medan Jonas och jag tog oss an disken. Jag hällde upp varsin grogg till Jonas och mig och nu började vi prata mer om det som skulle hända sen.
- Hur känner du inför att se Marika bli knullad av någon annan och att få ha sex med Pia när Marika ser på? frågade jag honom helt rättframt.
- Det är otroligt spännande även om jag är lite nervös, svarade han. Pia är en läcker tjej så jag det ska nog bli skönt att få komma henne nära.
- Hur känns det att dela på Pia med mig? fortsatte han.
- Bara bra, du behöver inte vara orolig att jag ska bli svartsjuk. Hon förtjänar att få ligga med en kille som du efter att jag fått njuta av Marika så många gånger.
Vi fortsatte att bra lite om vad vi gillade och Jonas såg fram emot att få se tjejerna ha sex varandra.

När tjejerna kom tillbaka in i köket blev vi helt stumma och bara stirrade på dem. De hade bytt om till otroligt sexiga underkläder. Marika hade en midjekorsett med låga kupor som skapade en fantastisk klyfta mellan brösten. Pia hade en röd spets-bh med helt öppna kupor som bara täckte brösten på undersidan så bröstvårtorna var helt blottade. Båda två hade matchande strumpebandshållare med snygga strumpor som gick ner i var sitt par svarta högklackade skor. Men det som drog till sig våra blickar var det som fanns mellan benen, eller snarare det som inte fanns där. De hade inga trosor på sig och allt könshår var helt borta. Ingen av dem hade rakat sig mellan benen förut och det var oerhört läckert.

- Nå vad tycker ni? frågade Marika.
- Helt underbart! Ni är fantastiskt sexiga, svarade jag.
Marika vände sig mot Pia och tryckte sin kropp mot hennes och bärjade smeka hennes bröst och mage där hon stod i stort sett helt naken.
- Tror du att du kommer få det skönt med den här skönheten? frågade Marika riktad mot Jonas.
- Självklart, den man som inte skulle gå igång på den här synen är antagligen redan halvdöd.

Nu kunde jag inte hålla mig längre utan gick fram till Pia och la min hand i hennes skrev. Det var första gången jag kände på en rakad mus och den kändes underbart. Det var som om var ännu mer naken än annars. Jag hade en otroligt stor lust att gå ner på knä och slicka henne, men trodde nog att Pia skulle tycka att jag gick lite för fort fram. Jag smekte henne i stället med handen över alla hennes könsdelar och jag märkte att hon var rejält våt mellan blygdläpparna. Jag misstänkte att tjejerna hjälpt varandra att raka sig och att de då också passat på smekt varandras intima delar. Plötsligt lösgjorde sig Pia från mig.
- Man får väl lov att bjuda gästerna på godheterna först, sa hon med ett litet leende.
Hon gick fram till Jonas och la sina armar runt hans hals och tittade honom djupt i ögonen innan reste sig på tå och började kyssa honom. Jag blev lite förvånad över att hon var så framfusig men jag misstänkte att situationen i kombination med lite alkohol gjorde att hon släppte loss. Jag tyckte inte det kändes konstigt att hon kysste en annan man utan blev tvärtom väldigt glad för hennes skull.

Jonas besvarade hungrigt hennes kyss men verkade lite tveksam om vad han skulle göra med sina händer. Marika märkte det, så hon tog resolut hans ena hand och placerade på Pias bröst och den andra handen fick nöjet att krama på hennes rumpa.
Marika kom fram till och puttade varsamt mer mig på en stol. Hon satte sig sedan i mitt knä med armen om min hals. Hon pussade mig på munnen men vände sig sedan om för att titta på när våra respektive partners grovhånglade med varandra. Jonas och Pia hade nu släppt sina hämningar och tungkysstes djupt samtidigt som deras händer kände på varandras kroppar överallt. Jonas hade fortfarande sina kläder på sig men Pia knäppte upp hans skjorta och smekte hans kuk utanpå byxorna.
Marika och jag tittade fascinerat på samtidigt som mina händer gick på upptäcktsfärd på hennes kropp. Jag klämde på hennes tuttar utanpå den läckra korsetten och smekte lätt utanpå hennes lena, nyrakade mus. Av och till vände hon huvudet mot mig och gav mig korta kyssar. Kyssarna blev allt längre och våra händer ivrigare. Efter en stund hade vi fått av varandra alla kläder utom hennes strumpor och strumphållare. Hon satt nu i mitt knä med benen särade på var sida om mig. Vi kysste varandra mjukt och ömt och jag rös av välbehag av att få närkontakt med Marika igen. Våra händer låg stilla runt våra kroppar, vi njöt bara av varandras läppar. Det enda som rörde sig var Marikas höfter som gungade stillsamt mot mitt hårda stånd.

När vi löste upp vårt grepp såg vi att Pia och Jonas också hade fått av sig kläderna. Jonas låg på rygg på golvet och Pia satt på hans ansikte och fick sitt kön slickat. Pia hade ögonen slutna och gnydde av välbehag. Jag visste att det var en av hennes favoritställningar och jag såg på henne att hon njöt i fulla drag. Marika reste sig från mig och ställde sig på knä bredvid dem. Hon tog tag i Jonas lem samtidigt som hon varsamt böjde Pia framåt. Marika styrde in hans kuk i Pias mun som utan tvekan började suga i långa tag. Marika fortsatte att stimulera Jonas kön samtidigt som Pia sög på honom. Med sin andra hand smekte hon både Pia och Jonas överallt där hon kom åt. Själv lade jag på sidan av Jonas med huvudet i höjd med Pias bröst och lyckades lirka fram ena bröst och började suga på hennes bröstvårta. Det blev för mycket för Pia som kom i en kraftig orgasm som varade ovanligt länge för att vara Pia. När orgasmen ebbat ut tog Marika initiativet till fortsättningen.
- Kom så lägger vi oss bekvämare i sängen i stället, sa hon.
Vi småsprang under flams och fniss i till sovrummet. Väl framme vid sängen sparkade tjejerna av sig sin skor men behöll strumpor med hållare på, de var ju i alla fall inte i vägen. Tjejerna la sig i mitten av sängen och började kyssas och hångla med varandra medan Jonas och jag la oss på var sida om dem. Vi höll oss ganska passiva medan vi tittade på den sexiga lesbiska scenen som utspelades framför våra dimmiga ögon. Dock runkade vi våra praktstånd och smekte tjejerna lite grann där vi kom åt. Med min ena hand försökte jag så mycket det gick att smeka insidan av Marika lår, eftersom det är något jag vet att hon gillar väldigt mycket. Tjejerna var dock så pass vilda att de inte höll sig särskilt stilla utan rumlade runt rätt mycket. När de slutat att kyssa varandra sög de varandras bröst och slickade varandras längtande fittor.

När de hade legat i 69:an en stund tyckte jag det var dags att sluta vara passiv. Marika låg överst så jag ställde mig på knä bakom hennes snyggt fylliga rumpa. Jag tog tag i hennes höfter och lyfte milt bort hennes bakdel från Pias ansikte och flyttade henne åt sidan. Marika var helt med på noterna och ställde sig på alla fyra och putade rumpan mot mig så att hennes salivglänsande blygdläppar inbjudande tittade fram mellan benen. Jag lät mitt skaft glida mellan skinkorna ner till musen och tillbaka igen några gånger innan jag måttade in ollonet i mot den heliga öppningen. Jag tryckte långsamt in i musen som var ordentligt våt så den bjöd inte på särskilt mycket motstånd.
Samtidigt som jag flyttade på Marika la sig Pia på sidan om oss på rygg med benen vitt särade. Hon vinkade till sig Jonas som inte tvekade på den inbjudan särskilt länge. Han placerade sig över henne på utsträckta armar och riktade in sitt kön mot hennes och gled in i henne samtidigt som ett lätt stön kom från bägges läppar. Nu var knulladet igång för fullt. Vi prövade olika ställningar hela tiden. Eftersom Pia och Jonas var helt nya för varandra och Marika och jag hade ett uppdämt kontaktbehov höll vi oss mest i de konstellationerna även om vi även bytte partners ibland. Framförallt höll vi oss så nära varandra hela tiden så att vi kunde känna och kyssa överallt på varandras kroppar.
Efter många ställningsbyten så hamnade vi i en position där Marika red mig och stod Pia på alla fyra över mig och blev tagen bakifrån av Jonas. Det gjorde att jag fritt kunde leka med Pias gungande bröst med både händer och mun. Marika gjorde då det som hon vet att jag nästan alltid kommer direkt av. Hon gled av mig och hängde ner sina ljuvliga tuttar på min kuk och började gnida dem mot mig. Det i kombination med att ha ett par bröst i ansiktet gjorde att jag sprutade kraftigt i flera strålar över Marikas barm. Pia kom i sin andra orgasm strax därefter vilket fick Jonas att tömma sig i Pias inre.

Vi sjönk utmattade ihop i en hög allihop. Vi smekte och pussade varandra stillsamt och Pia lekte med min sperma på Marikas bröst. Eftersom Marika ännu inte fått någon orgasm var hon ganska flitig med sina fingrar vid musen. Ingen av oss andra hade riktigt ork att hjälpa henne men hon verkade trots allt väldigt nöjd ändå. Hon visste ju att det med all säkerhet skulle komma en fortsättning senare.

- Det var det bästa jag varit med om, sa Jonas. Ni är ju helt fantastiska alla tre.
- Ja, jag hade aldrig trott att det skulle vara så härligt att få ha sex med en ny kille, fortsatte Marika.
När vi hade lugnat ner oss gick Marika och Jonas in i badrummet och duschade av sig. Pia och jag plockade fram lite dricka och tilltugg i vardagsrummet. Jag noterade att Jonas sperma hade runnit ur henne och glänste på hennes lår. När vi hade duschat alla fyra satte vi oss nakna tätt ihop i soffan och pratade om både sex och en hel del annat. Tjejerna lekte förstrött med våra slaka snoppar och vi killar hade allt som oftast en hand någonstans på tjejernas kroppar.

Marika var den som uppenbart var kåtast just nu, hon pillade ganska mycket på sig själv och stönade när vi andra tog henne på brösten eller mellan benen. Till slut förbarmade sig Pia över henne och satte sig på golvet med huvudet mellan hennes ben och började slicka henne intensivt. Jonas och jag tog hand om var sitt av hennes bröst som vi sög och smekte. Marika lutade huvudet bakåt mot ryggstödet och tog med höga stön emot behandlingen av hennes kropp. Vi gjorde det tydligen riktigt bra för stönen blev högre och allt tätare innan hon fullkomligt skrek ut sin orgasm under kraftiga skakningar.

Det hade blivit sent nu så vi bestämde oss för att våra gäster skulle sova över hos oss så att vi kunde fortsätta leka med varandra dagen därpå också. Vi gjorde oss i ordning för natten och la oss alla fyra i dubbelsängen vilket blev ganska trångt. Närkontakten med gjorde att både Jonas och jag fick stånd igen. Pia märkte det förstås och sa:
- Jag vill inte gärna ha sex innan jag somnar men Marika klarar säkert att ta hand om er båda två.
- Det är klart att jag gör, det är en uppgift jag gör med glädje, svarade Marika. Ni ska inte behöva gå och lägga er med de stånden. Kom och knulla av er!
Jag la mig då över henne och tryckte utan besvär in min mandom i henne. Efter en stund bytte jag plats med Jonas som fortsatte att knulla sin flickvän i missionärsställningen. På det sättet turades vi om att ta henne. Marika själv verkade inte så intresserad av att få orgasm utan vi kunde koncentrera oss på vår egen njutning. När vi båda hade sprutat i henne verkade hon dock ha kommit igång igen så hon la sig på rygg med särade ben för att onanera sig till en orgasm. Pia plockade då fram sin dildo och stoppade in i hennes mus. Nu dröjde det inte så länge innan hon fick dagens andra orgasm som dock var långt ifrån lika kraftig som den förra. Jag var helt utmattad och somnade snabbt och jag tror att de andra gjorde det också.

På morgonen blev jag väckt av konstiga ljud och rörelser i sängen. När jag lyckats gnugga sömnen ur ögonen möts jag av en härlig syn. Jonas låg på rygg med Marika ridandes på kuken och Pia satt vänd mot henne över hans ansikte. Tjejerna gungade sina underliv mot honom samtidigt som de kysste varandra djupt och smekte varandras bröst. Synen var så vacker att jag inte brydde mig om att blanda mig i leken utan låg bara och tittade på dem samtidigt som jag runkade mig själv. Innan Jonas kom avbröt Marika leken och tyckte att vi skulle fortsätta efter frukost.

Med vajande stånd gick vi ut i köket och åt frukost innan vi kastade oss på varandra igen. Marika och Jonas stannade hela den helgen och vi hade mer sex än man kan tänka sig. Vi träffar varandra ofta sen den dagen och Jonas och jag har blivit mycket goda vänner även utanför sängen.
 

Kåtsmurfen

Aktiv medlem
Kön
Man
Härlig novell.. Satt å vänta på att Jonas skulle va bi så de blev lite grabbsug me.. Hehe...kanske kommer en fortsättning på nästa träff..
 
Toppen