Någon med ADHD?

NeonAlberg

Ny medlem
Kön
Man
Medicinerar med centralstimulantia. Funkar bra men man blir så jäääävla kåt, en gång fick jag 16 utlösningar och varenda en var lika härlig. Var fett sugen på en 17e men däckade av utmattning. Var inte meningen, hälsade på familjen och blev bara att jag onanerade i typ 8h med olåst dörr och lite pinsamt att man stönade så mkt (är van att bo själv)... just nu är det typ så att jag inte vågar gå ut innan jag kommit 2gr men har säkert 10 i mig för har de största kulorna du sett i omklädningsrum och porr etc (kolla album) för jag vet hur jag funkar som människa och förebygger för att vara en bra person. Jag har onanerat offentligt och haft sex offentligt och är tacksam att ingen ringde polisen för hade varit sämst. Orka prick i registret för att man e pervers. Ah någon som blir gränslöst kåt av Elvanse/Concerta? Gav till kompisen han runkade flera gånger trots att folk kom fram den kvällen. Hans mamma klev in mot rummet, han körde på. Runkade på busshållplatsen, två tjejer kom och sneglade. Runkade på stranden inför ett ungdomsgäng. Han blev så sjukt kåt att det var galet. Sen när jag tvingade honom att sluta nästa gång vart han så sjukt frustrerad och arg för att han hade behövt en till utlösning och blev så jävla sne... Vet inte om det var samma kväll men han bara la sig på sängen och tokrunkade i 1.5h och så fort han sprutat, råkade märka när skottet gick av umgicks vi efter typ 20 sek. Ville inte låta hnm prova igen. Fast han var okey med att ha runkat inför folk för han sa att ibland måste man komma. Någon mer än oss som blir sjukt kåt på concerta/elvanse?
 
Toppen