Något kul att berätta?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Joo..
kul och kul vet jag inte men igår frågade jag min man (som är mot otrohet)
Om han skulle anse att jag var otrogen om jag hade sex med en annan tjej. Efter en stunds tänkande svarade han "Nej".

Pratade med en väninna i dag som berättade att hennes make tyckte samma lika, och då undrar man ju varför vissa män tycker så?

Kanske någon här inne kan förklara det eller har liknande / andra synpunkter?

Tjohoo :love:
 
G

Guest

Gäst
Man känner liksom inte samma hot om att kvinnan ska tas ifrån dej plus att tjejsex är jäkligt hett...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag tror att de flesta män som har en kvinnlig sambo, skulle kunna acceptera att hon har sex med en annan kvinna. Det blir ingen "kukmätning" och vad jag vet så tänder typ alla män på tjejsex.
 

nitrus

Ny medlem
Kön
Man
jag tror det är så att dom inte känner sig avundsjuka då...
Men jag hade antagligen sett det som otrohet om min flickvänn hade gjort det.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jo, det är ju fortfarande otrohet, men inte på samma sätt som om hon hade haft sex med en kille.
 

nippler

Medlem
Kön
Man
Vi har disktuterat precis samma sak. Och jag har hittills sagt att jag det skulle vara ok om min fru ville ha sex med en annan tjej - så länge jag visste om det. Hon har alltid varit lite sådär halvt nyfiken men aldrig vågat något mer. Dessvärre tror jag att jag när det kommer till kritan skulle vara ganska sotis eller så skulle jag kräva att få vara på något sätt delaktig och det tror jag skulle förstöra "tjejsexet" för dom... Intressant fråga...
 

dilbert donaldsson

Ny medlem
Kön
Man
Man känner liksom inte samma hot om att kvinnan ska tas ifrån dej plus att tjejsex är jäkligt hett...

Men om din partner visar sig vara bi och får ihop det med en lesbisk tjej, då är det inte ju otänkbart att hon kunde lämna dig. Varför skulle det då inte otrohet? Jag tror detta speglar mäns syn på kvinnlig homosexualitet som nåt som sexigt för män att se på. Jag skulle helt klart tycka det var otrohet på samma sätt som om jag hade ihop det med en kille.
 
Toppen