Onanera i duschen

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med Sten 85 om att det är skönast att bli avrunkad av någon annan i duschen, tex frugan. Tvåla in varandra och smekas och hånglas och samtidigt få en avrunkning är kanon. det är ju lätt att tvätta bort kladdet också.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med Sten 85 om att det är skönast att bli avrunkad av någon annan i duschen, tex frugan. Tvåla in varandra och smekas och hånglas och samtidigt få en avrunkning är kanon. det är ju lätt att tvätta bort kladdet också.

Håller också med. När man är själv så finns det bättre platser. Man kan börja med lite "förberedelser" där men inte mer, blir liksom inte bra
 

slusken

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag ska strax duscha, känner mig kåt, ska raka mig runt könet och runka. Jag brukar nästan alltid onanera när jag duschar hemma. Är det flera som brukar göra det när ni duschar?
Det e inge skönt å runka i duschen det är direkt avtändande! Händer att jag gör det men kuken bara slaknar då! Soffan eller sängen e mycket bättre
 

landerson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag ska strax duscha, känner mig kåt, ska raka mig runt könet och runka. Jag brukar nästan alltid onanera när jag duschar hemma. Är det flera som brukar göra det när ni duschar?

Ja, jag runkar i duschen och gör det när jag inte är ensam hemma. Annars blir det sängen eller soffan. Idag "lyxrunkade" jag i duschen och smekte in hela organet med olivolja och "knullade" sedan mina kupformade händer. Sköt iväg en stor sats (vilket jag normalt inte brukar). Fantiserade om att jag knullade en tjej på jobbet doggy medan hon slickade min sambo till orgasm.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar gärna i duschen för då kan jag använda duschstrålarna till att reta kukens undersida,
det tycker jag är hur skönt som helst. Duschar alltid lite extra på undersidan av kuken även om
jag inte ska köra en fullständig service som avslutas med sprut, utan bara för att djävlas lite med
mig själv. Men visst vore det skönt med sällskap av en tjej/kvinna eller kanske till och med en
kille/man som man känner lite för att kunna runka med eller åt, men då ska det vara något
alldeles extra.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland är det enda stället att få en privat stund då man inte riskerar att bli störd. Sen är det ju perfekt om man vill leka analt, rent och fräscht. :)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att runka i duschen och precis som T-Rex skrev så använder jag alltid strålarna för att reta mot undersidan av mitt stånd lika väl som mot pungen.
Nu på senare tid har jag dessutom insett njutningen av att sitta grensle och låta de hårda vattenstrålarna spruta upp mellan skinkorna.
Sitter man så en lång stund och sedan börjar leka med strålarna över pungen och undersidan av kuken så känns det gudomligt skönt.

Duschstrålarna här på jobbet är extremt bra.
Hemma har vi sämre vattenstryck så jag måste nog byta ut munstycket till ett snålspolande sådant med massagestrålar *antecknar i shoppinglistan*
 
S

special friend

Gäst
Härligt att runka i duschen. Gillar att rikta vattenstrålarna från handduschen rakt framifrån på kuken när den står och förhuden är tillbakadragen. Riktigt hett vatten ska det vara. Skönt också att använda tvål som glid och runka med konstant tillbakadragen förhud. Och så blir det enkelt att tvätta av kuken efter sprut. Men i ärlighetens namn har jag ändå börjat runka i sängen allt oftare.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att runka i duschen. Gillar att rikta vattenstrålarna från handduschen rakt framifrån på kuken när den står och förhuden är tillbakadragen. Riktigt hett vatten ska det vara. Skönt också att använda tvål som glid och runka med konstant tillbakadragen förhud. Och så blir det enkelt att tvätta av kuken efter sprut. Men i ärlighetens namn har jag ändå börjat runka i sängen allt oftare.
Jag onanerar oftast i duschen och använder duschstrålarna som hjälpmedel, varmt och med tillbakadragen förhud och sedan duscha undersidan av kuken medans jag rör duschmunstycket lite fram och tillbaks och i cirklar. Börjar med att duscha analen massera lite med fingrarna, sticker in ett finger ibland, sen smyger jag långsamt strålarna framåt mot pungen och kukskaftet och då har jag praktstånd och sträcker ner den andra handen och drar tillbaks förhuden till max och börjar njuta fullt ut.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar ofta i duschen.
Har varit med om skönaste och största sprutet någonsin i duschen. Det fullkomligt exploderade sperma.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har skaffat ett massagemunstycke nu och kan säga att den är nog en av de bättre "leksakerna" även för mig. Sätta den på högsta pulserande inställningen och rikta under ollonet får mig att gå från mjuk till sprut på 1 minut.
 
Toppen