Onanera med deoflaska

Sexiga-Karin

Ny medlem
Kön
Man
Jaag onanerar ganska mycket ibland me duschen lr så pullar ja mig själv. En gång fick jag en ide jag tog en deodorant som var slut o jag fyllde den med olja. Sen så strök ja den över min saftiga fitta o vet ni vad det kändes som att bli slickad så hiimla sköönt jag garanterar att man får löpande orgasmer.
Snälla har ni fler ideer som ni kan dela me er så vill ja gärna höra
dem för jag e 16 år o jag älskar att onanera men ibland så vet man inte vad man ska göra så snälla har ni ideer ?
P.S Jag använder inte dildo (massagestavar)eller p-filmer så har ni andra tips så dela me er va inte snååla
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
MUMS! Verkar som ni tjejer har fler möjligheter att hitta på nya leksaker än vi killar... Hoppas du kommer på fler Karin!
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Mysigt "Sexiga Karin". Blir allt lite avundsjuk på er tjejer som har så mycket att variera er med. Du har verkligen hittat en skön stil. Är du rakad och gillar du att sola naken?

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Eftersom den här tråden tydligen inte handlar om något så tänkte jag bara passa på att berömma trådskaparen för ett väldigt fint namn :p
 

lisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Sexiga-Karin

Jaag onanerar ganska mycket ibland me duschen lr så pullar ja mig själv. En gång fick jag en ide jag tog en deodorant som var slut o jag fyllde den med olja. Sen så strök ja den över min saftiga fitta o vet ni vad det kändes som att bli slickad så hiimla sköönt jag garanterar att man får löpande orgasmer.
Snälla har ni fler ideer som ni kan dela me er så vill ja gärna höra
dem för jag e 16 år o jag älskar att onanera men ibland så vet man inte vad man ska göra så snälla har ni ideer ?
P.S Jag använder inte dildo (massagestavar)eller p-filmer så har ni andra tips så dela me er va inte snååla
Å, det där med deon lät fint... En roll-on då va? Shit, jag som inte har sån deo. Men jag kan fantisera ihop känslan.... och skulle ge mycket för en sån just nu!

En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Jag ska pröva så fort jag bara kan - typ ikväll!!!!!!! Låter underbart skönt om det är som att bli slickad....:)
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Fastnade för tipset och låter just nu en deodorant fylld med olja massera min fitta som nu är plaskvåt! Vill bara dela med mig av känslan medans den finns kvar... är precis som att bli slickad....... mmmmmmmmmmmm........
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
min tjej och jag brukar använda cola flaskor.. de där små som finns nu som är i glas... hon tyckert att det är skit skönt spec när hon får in den tills texten börjar ta i.. hon brukar komma på 1-2 minuter med den... jag slickar givetvis hennes klitoris sammtidigt..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Wow! Väldigt kreativt med deon, aldrig hört det förr. Undrar om det skulle funka för en kille?
Du kan ju testa med morot/banan/gurka om du vill ha något inkört. Schampooflaskor och liknande har
jag en kompis som brukar använda. Skaftet på hårborsten likaså...och stearinljus..fästa tvättklämmor
här och där och på låren..

*klurar*

Ta loss en cykelsadel och trä på en fryspåse. Sedan tar du barnolja på det..och så är det bara att gnida
dig mot den.. :)

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Tjena tjejen, tack så jättemycket för det underbara tipset med deon...det var så otroligt skönt. För er som inte testat, så rekomenderar jag verkligen er att göra det, grym känsla...
 
Kön
Man
jag älskar att "tvinga" mej att inte röra fitta på några dagar...underbart
fittan formligen dryper och klittan står rakt ut...sen räcker det med att jag rör sakta sakta på klittan såååå kommer en varm sköööön orgasm....sitter me svullen fitta just nu och läser alla era goa mess...
kram/Märta
 
Toppen