Onanera på konstiga ställen.

Diskussion i 'Kvinnlig onani' startad av Anatu, 17 september 2007.

1. Anatu

Anatu Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Norrland
    Läste ett inlägg på manlig onani om att onanera på annorlunda ställen. Typ kompisars toaletter, tåg, skyltfönster etc.
    Är detta ett manlig fenomen eller gör ni det mina medsystrar oxå? Själv skulle jag aldrig kunna gå in på toaletten på McDonalds för att onanera.

2. Anette

Anette Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Kvinna
    McDonalds ligger inte för mig heller. Äter aldrig där så att onanera där känns lite långt bort :)
    Däremot har jag gjort det på en tågtoalett några gånger.
    Solariet (flera gånger)
    Konstigaste stället var nog på jobbet, efter arbetstid när alla gått hem.

HasseKran gillar detta.
  3. Anatu

Anatu Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Norrland
    Äntligen nån som svarat :D

4. duschrunkarN

duschrunkarN Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Är det du på bilden Anatu ? :D

5. sprellan

sprellan Ny medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Kvinna
    Det ovanligaste stället jag har gjort det på är nog på köksbordet:eek: Haha känns rätt pinnigt o säga det men.. men.. :)

HasseKran och Njutare gillar detta.
  6. pussycat00

pussycat00 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    578
    Kön:
    Kvinna
    Sitter i ett rum med fyra andra på jobbet, men en fm gick de alla iväg en stund. Jag var bara tvungen att sitta o gnida mig till orgasm där vid skrivbordet! Skämdes eft o tänkte att jag skulle ha dött om ngn sett mig...:oops:

HasseKran gillar detta.
  7. Trosgalen

Trosgalen Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    129
    Kön:
    Man
    Från:
    Västerås
    .........................
    Risken hade varit överhängande att JAG hade dött om jag sett dig då, fast det hade varit av "Kåtslag" och kan man tänka sig en skönare död!;)
    Kramizz /TG

8. Gorman

Gorman Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Från:
    Örebro
    .häftigt!!!.......visst.....det skulle vara härligt att ha smygtittat.....;)

Njutare gillar detta.
  9. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    615
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Själv tycker jag inte det lät så pinsammt,mest upphettsande tanke ,tänk att få komma på en tjej sittandes på köksbordet o smeka sig,mmm
    är ju inte helt ovanligt att ha sex där så onani är sex med nån man verkligen älskar;)

10. aza_sv

aza_sv Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Kön:
    Man
    Genom min uppövade knipmetod har jag på det sättet onanerat = fått orgasm i flygplan, bilkö, sammanträdesrum (under pågående sammanträde, flygplats, biosalong, parkbänk, div stränder, :oops:

HasseKran gillar detta.
  11. MissSecret

MissSecret Gäst

Jag har onanerat på många olika ställen genom åren...blir jag riktigt kåt så måste jag göra det för att kunna fokusera. Så det har blivit många offentliga toaletter och på jobbet, i skolan med mera.

HasseKran gillar detta.
  12. nisssen-123

nisssen-123 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    Jag har runkat på toaletten på MAX en gång :) Jag och några kompisar åkte till Sthlm och i bilen försökte jag sova men började tänka på en tjej som jag känner som har STORA bröst! Slutade med en 15 sekunders runk på toan, behövdes inte längre tid innan sperman bara sprutade :oops:

13. encephalon

encephalon Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    På tal om att onanera på konstiga ställen - Jag har funderat på hur det ser ut när ni tjejer onanerar på en toalett? I veckan åkte jag tåg och jag vet att jag läst om att flera har onanerat på en tågtoalett. Blev lite varm av att fantisera om vad som kanske hade hänt precis innan jag var på toaletten...

Nu till frågan - Hur gör ni när ni smeker er på toaletten? Kasar ni ner till halvliggande ställning med särade ben eller sitter ni lite framåtböjda eller står ni upp eller vad?

Kram från en tågresenär

14. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    615
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg

Måste varit en jävligt stor bil med toa i;)

15. hälsingetös

hälsingetös Medlem

Mottagna gillanden:
    79
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    ute på landet
    Kan bara svara för mig - men jag sitter bredbent. Kliver ur ett av byxbenen så jag kan få fria ben och sen särar jag bara på benen. Sitter sen som vanligt - som att man skulle kissa typ.

Och självklart sitter man PÅ locket! ;)

HasseKran gillar detta.
  16. encephalon

encephalon Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Kön:
    Man
    Synd att det inte är fler tjejer som har lust att berätta hur det ser ut när ni onanerar på en toalett...jag forsätter vänta med spänning...

17. lime234

lime234 Ny medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Kvinna
    har aldrig gjort det på en toalett men har fått till det på bio, strand, buss och på fester.. :oops:

Barreboner och HasseKran gillar detta.
  18. mania

mania Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    Kön:
    Kvinna
    Toaletter är helt avtändande för mig, men har däremot onanerat när jag solat. Väldigt upphetsande när musslan blir het av solen. Har legat på ställen där ingen sett mig, tror jag. Men ganska upphetsande tanke att inte riktigt haft koll på om någon skulle ha smygit i buskarna.
    Längtar till sommarn:p

HasseKran gillar detta.
  19. SuperLasse

SuperLasse Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    9
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
  20. Fantasidosen

Fantasidosen Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kön:
    Man
    själv har jag gjort det hemma hos ett par som skulle gå ut och roa sig på krogen... va barnvakt åt deras 2 små barn, när jag lagt dem satte jag på tv:n och zappade och fastnade på en porr kanal, kunde liksom inte låta bli att ta på mig själv , knäppa upp byxan och sedan utföra det som kallas för en orgasm... spännande, obehagligt men ändå en jädrans skön känsla... :D

har även runkat på bussen ett par ggr... när man känner av vibrationerna mellan varven när bass chauffören släpper av folk. bussen blir mer glest med folk dessto mer åker handen fram och tillbaks ... rodnar sedan när man hoppas av bussen:oops: