Onani när någon ser

Diskussion i 'Pinsamheter vid onani' startad av _Johan, 29 juli 2016.

1. _Johan

_Johan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    306
    Kön:
    Man
    Att vara naken i solen när nån ser. Personen väljer att stanna titta..man blir hård..låtsas dom man inte ser sin åskådare.. Någon som upplevt detta..sex eller onani?

2. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    987
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Jodå, det spelet spelar jag tex på Kärsöns klippbad vid Drottningholm. Det är ett nakenbad med extraplus - etablerat cruisingområde för kuk fixerade.

På andra platser bör man vara försiktig, hur uppkåtande tanken än är, eftersom risken att du blir anmäld är rätt stor.

3. _Johan

_Johan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    306
    Kön:
    Man
    Sant..nakenbad är lämpligt för sån lek..

nyfiken20 gillar detta.
  4. camkåt

camkåt Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    260
    Kön:
    Man
    Från:
    Sverige
    Jag skulle gärna runka för någon, helst tjej men man går bra det med. Skulle kunna i Vallentuna-trakten idag måndag ca 0830... :oops:

5. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    987
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Om vi hittar en tid och plats...... är det OK att runka själv också?? Och kanske hjälpa till litegrann...... ;)

Manray gillar detta.
  6. värmlandsrunken

värmlandsrunken Medlem

Mottagna gillanden:
    34
    Kön:
    Man
    Från:
    Värmland
    Sånt är jäkligt uppkåtande....en skön runkstund i solen på ett bad eller nån avsides strand. Blev upptäckt i sommras i ett friluftsområde när jag o en kille till lekte lite med kukarna....fick åskådare i form av tjej i 40årsåldern som som kollade 5-10 min medan han sög mig....gissa om jag sprutade :)

Grisham5, Flundis123, camkåt och 2 andra gillar detta.
  7. Kåtis007

Kåtis007 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    389
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Långt upp i Norr
    Att onanera utomhus är helt underbart, gärna nära en stig i skogen där någon kan dyka upp. Jag och min man var nakna och onanerat när en kvinna promenerade förbi, men hon såg oss inte för vi var en bit in i skogen skyddade bakom buskar... men om hon hade tittat lite åt sidan när hon passerade hade hon sett, det var sjukt upphetsande

EKA6, storrunkan, hallonbröst och 5 andra gillar detta.
  8. _Johan

_Johan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    306
    Kön:
    Man
    Har provat detta på nakenbad. Gick undan lite diskret bland sanddyner. Hade en skön stund ...En kvinna stanna till och tittade ..Fick ett leende, tummen upp och en hejdåvink...

Flundis123, Cujo12, Indulgence och 2 andra gillar detta.
  9. Flundis123

Flundis123 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    291
    Kön:
    Man
    Från:
    Karlstad
    Blir kåt av att läsa era historier. Önskar att man själv var lite modigare när behovet tränger på. ;)

10. KateUK

KateUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    526
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Brighton (bott i Göteborg i snart fyra år)
    Låter som jag :& förutom att jag oftast drar ner byxorna och trosorna åt sidan och börjar också onanera.... Det är härligt när det kommer ytterligare nån där man står och gnider på varsitt håll :)

submerged, Johannes69, storrunkan och 6 andra gillar detta.
  11. KateUK

KateUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    526
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Helt ärligt är onanera rätt trist när ingen ser. Står ofta vid fönstret eller med rumpan åt fönstret på alla fyra i sovrummet, så grannarna ser ordentligt....

Lady_bug66, submerged, Johannes69 och 5 andra gillar detta.
  12. _Johan

_Johan Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    306
    Kön:
    Man
    Låter härligt ..skulle vara spännande att se när man är ute på joggingrunda

13. KateUK

KateUK Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    526
    Kön:
    Kvinna
    Från:

Då ser du mig oaktsam på huk några steg från stigen mot buskarna, byxorna helt neddragna till fötterna.

14. Kåtis007

Kåtis007 Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    389
    Kön:
    Kvinna
    Från:
    Långt upp i Norr
    När jag var i tonåren låg jag och solade på vår gräsmatta. Det fanns inte någon som såg och jag kände mig riktigt kåt. Jag stoppade ner handen i trosorna och började smeka mig. Till slut kom jag i en härlig orgasm, jag skakade i hela kroppen. När jag tittade upp stod min styvpappa och tittade i fönstret, kanske han njöt som jag...

15. submerged

submerged Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    211
    Kön:
    Man
    I yngre år blev jag ju påkommen av morsan ,först var det pinsamt sen blev det bara härligt när hon kollade in mig när jag onnade.

Senare år är det häftigt ligga på en avskild del av en strand och ha det skönt och "kanske"bli påkommen. Endast naturistbad...

Kåtaffe gillar detta.
  16. Kåtaffe

Kåtaffe Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.167
    Kön:
    Man
    mmm det är just det pinsamt och härligt på samma gång att bli sedd.. när jag var i tonåren och ensam hemma låg jag naken i en soffa vid ett fönster, grannar mittemot kunde lätt se in, jag vet inte om någon såg just när jag runkade men jag hoppades och blev extra kåt..

submerged och Cujo12 gillar detta.
  17. Falconb

Falconb Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    992
    Kön:
    Man
    Från:
    Stockholm
    Mellbystrand utanför Laholm (Västkusten) är välkänd för både onani och sex-vänlig strand. Tyvärr har vissa människor förstört detta genom att uppföra sig på ett svinigt sätt!