Onani(tjejer)

Miltaa

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har ni juckat mot någonting mjukt någon gång, typ kudde eller något? Vad tyckte ni? Jga tycker ändå det är skönt!
Och har ni några andra tips på att onanera istället för dildo och fingrar och såna grejjer, gillar mer såna grejjer som kuddar och så?

MVH Milta
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Har du prövat duschmunstycket, varm stråle vatten mot klittan? Och har du prövat att onanera med en eltandborste? Ta bort själva den lilla borsten ytterst och kör sen... :p:p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Juckat på något har jag direkt inte gjort, men gnidigt mig mot en kudde gjorde jag innan jag skaffade mina massagestavar.
 

Poetussan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Juckat på något har jag direkt inte gjort, men gnidigt mig mot en kudde gjorde jag innan jag skaffade mina massagestavar.

Har en gammal massageapparat som jag kalla min fittknullare och med den är jag ibland ganska omild, men som sagt - jag vill vara själv när jag gör det, pratar snusk med mig själv. Det är så himla skön!:oops:
 

stonehead

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
va länge sen nån skrev här så nu gör jag det;) köpt 1 massage sk ten med 4 plattor man brukar få det hos naprat o dyl men ni anar inte hur skönt det är
när man fäster 2 plattor på vardera blygdläpparna och kör mild behandling på min finns det 24 program med olika hastigheter 1-20 kör 3an bara ligger o njuter tills det går känns som nån knådar blygdläpparna sakta och ömsint
bästa grejjen jag köpt i år än så länge :)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
va länge sen nån skrev här så nu gör jag det;) köpt 1 massage sk ten med 4 plattor man brukar få det hos naprat o dyl men ni anar inte hur skönt det är
när man fäster 2 plattor på vardera blygdläpparna och kör mild behandling på min finns det 24 program med olika hastigheter 1-20 kör 3an bara ligger o njuter tills det går känns som nån knådar blygdläpparna sakta och ömsint
bästa grejjen jag köpt i år än så länge :)


Intressant, kanske får bli en ny present till sambon:)
 

emman

Ny medlem
Kön
Kvinna
Har ni juckat mot någonting mjukt någon gång, typ kudde eller något? Vad tyckte ni? Jga tycker ändå det är skönt!
Och har ni några andra tips på att onanera istället för dildo och fingrar och såna grejjer, gillar mer såna grejjer som kuddar och så?

MVH Milta

Lägga dildon på kudden och trycka sig mot den tycker jag är skönare än att "använda" den...
 

LindaEP

Välbekant medlem
Oh, denna tråd väcker minnen. Jag fick min allra första orgasm som tolvåring genom att gnida mig mot min kudde. Hade tidigare låtsas att jag red på en häst genom att sitta på en stor kudde. Jag märkte då att det blev en skön känsla i kroppen när jag gjorde det. Till slut gick jag hela vägen.
 
Toppen