Oooops jag såg visst...

Diskussion i 'Allmänt om onani' startad av erka10, 18 april 2010.

1. erka10

erka10 Medlem

Mottagna gillanden:
    5
    Kön:
    Man
    Jag tänder stenhårt på att få se glimtar av förbjudet kött. En skymt av en kompis tjejs bröst i hennes djupa uringning eller en tjejkompis bikini som tappas under ombytet på stranden.

Är det fler som samlar sådana intryck och sedan går hem och runkar till dem? Dela gärna med er och berätta vad ni fått se, fast ni inte borde.

Hardasnoppen gillar detta.
  2. Fango

Fango Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    139
    Kön:
    Man
    Jag har faktiskt riktigt svårt att hålla ögonen i styr när det gäller sådant. Minns särskilt en sommar när jag läste en sommarkurs på universitetet och vi hade återkommande smågruppdiskussioner. Vår grupp satte sig då ofta ute på gräset, och det var en dag som en av tjejerna i gruppen hade en egentligen ganska modest klänning på sig, men när hon satte sig i skräddarsitt på gräset såg man rätt in i skrevet på henne. Hon hade så vitt jag kunde se vita spetstrosor.

Sen umgås jag till vardags rätt mycket med tjejer, och även där måste jag ibland påminna mig själv om att det inte är riktigt fint att titta för mycket. Senaste i går satt jag på sängen hemma hos en tjejkompis när en av hennes kompisar som också var där böjde sig ned för att plocka upp något från golvet, och därmed gav mig fri insyn i hennes urringning.

Sånt här är dock inget jag brukar runka till så värst ofta faktiskt. Vet inte om det är av någon känsla av att det vore att utnyttja dessa ovetande kvinnor eller om jag bara glömmer bort varje enskild bild och mer bara sammanfogar dem till en känsla av "fan vad heta tjejer kan vara, nu blir jag kåt!".

Hur som helst blev det lite trångt i byxorna av att skriva det här.

3. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Ja såna situationer är ju bara bäst och måste fångas till varje pris.

Minns på mitt gamla jobb satt jag med ett helt gäng tjejer vid ett par soffor och fikade, en av tjejerna som satt mitt emot mig var några år äldre men inte mycket och hade bara som vanligt en "städ"rock på sig som dom flesta tjejer hade där då (Fabrik, inga vanliga byxor på tjejer utan nästan alla hade såna där halvkorta "städ"rockar .

Hon satt med ordentligt särade ben och jag minns jag såg hennes trosor hur tydligt som helst, man ville ju bara titta hela tiden men det vågade man ju inte när man satt med ett helt koppel av tjejer,
    Tyvär var det en av dom andra tjejerna som började skratta efter några minuter där jag mest suttit tyst o sa
    -xxx du visar ju dina trosor så som du sitter med benen o xxx tog ihop benen o alla skrattade.

Alla lär ju förstått varför inte jag var så pratsam den rasten som mest försökte kolla in mellan xxx´s ben då jag satt precis mitt emot henne.:oops:

Bara ett av alla fina sådans minnen jag har.:p

4. icka

icka Moderator Staff Member

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Jag är väl mer den som i efterhand har insett att jag visat mer än vad jag trott att jag gjort. Linnen har tex en förmåga att vara lagom urringade när man gör sig i ordning inför en fest, men när man har haft dem på sig ett tag liksom töjer sig tyget mer och mer och urringningen blir större och större. Ganska ofta när jag går in på toan upptäcker jag att jag visar i princip så mycket man kan göra, utan att ta av sig tröjan. BH-n kan synas ibland osv vilket verkligen inte var meningen! Då inser man varför herrarna i sällskapet har haft svårt med ögonkontakten...

Det händer också att kjolen kasar upp sig lite om man sitter i en soffa eller liknande och att stay-ups eller stockings och strumpeband syns utan att man vet om det... Får ibland pikar av sambon att jag kanske bör dra ner kjolen lite...

5. Göran67

Göran67 Gäst

Härligt när det visas lite hud, speciellt om det inte är meningen. Andra tafatta försök att visa "av misstag" genomskådas ganska lätt. Även om de oxå uppskattas. ;)

6. knakille

knakille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    526
    Kön:
    Man
    Från:
    Blekinge
    Jag tänder med på att råka få se en kompis tjejs intimare delar av misstag, eller att sambon kanske råkar se en av mina kompisar råka visa nåt.

Tänder även av att se andra råka se intima delar som min sambo råkat visa utan hon vet om det och de diskret försöker titta på bröst eller kanske efter en trosa under kjolen...eller om där inte finns nån trosa under vilke fallet kan vara ibland.

:p

EKA6 gillar detta.
  7. Indulgence

Indulgence Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm

Mmmmm Icka, fantiserar om dina stay-ups, stockings eller strumpeband. Rinner till i kuken kan jag säga..... / I

8. icka

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Vad tycker ni om när flickor böjer sig fram och byxorna åker ner lite så att stringtrosorna syns? Är det sexigt eller ser det trashigt ut?

Hardasnoppen, MatiasA, skrotis och 5 andra gillar detta.
  9. Glimmer

Glimmer Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    231
    Kön:
    Man
    Från:
    Norrbotten
    Det är sexigt! Vissa tjejer har ju enkomt lågt skurna byxor, så att stringtrosorna ska synas.

10. Issa

Issa Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Kön:
    Kvinna
    Fast det måste jag säga är något jag stört mig på genom åren. Det är tjejer som sitter typ på en stol då så klart vid en bar eller något, så syns halva stringen under jeansen. För jeansen hasar ner men stringen har en tendens att åka upp då man sitter. Samma sak då herrar inte har skärp på byxorna så ska de sätta sig nånstans eller stiga upp så hasar brallorna ner så delar av röven syns...

Jag är grymt noga med att om jag har string under jeans så ser jag till att ha ett linne eller något som täcker om stringen skulle synas, eller att jag har skärp så att inte byxorna åker ner. men det är jag...

Däremot kan jag känna igen mig hos icka där, då det kommer till urringningar. Jag har rätt små bröst vilket gör att om jag har väldigt urringat kan jag, ju senare kvällen blir, ha svårt att hålla koll på att linnet sitter som det ska. Om den har lite lös eller något sånt. Blev ordentligt utpekad för det en kväll, var en som lyckades med en systemkamera ta kort på min urringning, rakt ner mellan brösten :p

Eller att man råka ta en lite kort klänning och sen stay-ups under det, då man sitter är det lätt att sånt syns :)

11. Bången

Bången Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Jag såg min frus kusins mus. Bikinitrosorna släppte sig lösa under en sekund på stranden när hon kröp på filten. Hela härligheten fick man se..:p

12. Indulgence

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    String är inte speciellt sexigt - det lämnar för lite till fantasin....

När du lutar dej framåt Icka så man ser din string sticka upp över jeanslinningen som hasar ner så är det lite mer - jasså.....

Ett par modetrosor med lite tanke ocj finess bakom är 1000 ggr sexigare...

Däremot får du gärna låta mej se dina stay-ups eller strumpeband.... ;)

Du lär känna igen mej på den bultande kuken innanför jeansen... / I

13. Indulgence

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    För min egen del har det hänt ibland att tjejer/kvinnor som ligger och solar har lite oflyt med bikinin.... ena blygdläppen hamnar lite utanför och luftar sej.... okey så långt, men när den är helt hårlös och piercad med en eller flera ringar.... då är det något annat.

Har hänt såväl i Sthlm skärgård som i Thailand på små öar långt ut i havet. det är långt till charter-trash och nyrika ryssar..... Bara klassiga väl formade skönheter från alla möjliga länder. ;)

Det rinner till i mij kuk och det har hänt at jag släpat mej tillbaka till bungalowen för att runka av kuken.... trycket måste komma ut någonstans....

/ I

14. icka

Mottagna gillanden:
    1.095
    Kön:
    Kvinna
    Jag håller helt med om att string inte är så speciellt upphetsande. Frågade eftersom jag precis som Issa ofta stör mig på tjejer som sitter och visar sina string... Själv använder jag string ibland men oftare hipsters eller liknande.

Kul att läsa om allt ni råkat se av misstag!

15. runkfantom

runkfantom Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.172
    Kön:
    Man
    Jag tycker det vanligtvis är jättesexigt. Fast visst kan det överdrivas och se vulgärt ut. T ex som Maria Skäringer i rollen som Tabita.

Ännu läckrare tycker jag det är om man ser det översta av springan i rumpan. Är svanken dessutom tatuerad är det stor risk för att något reser sig i mina byxor.

16. runkfantom

runkfantom Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    1.172
    Kön:
    Man
    För att visa vad jag menar:[​IMG]

MatiasA gillar detta.
  17. Indulgence

Mottagna gillanden:
    980
    Kön:
    Man
    Från:
    NV Sthlm
    Kul diskussion detta :):)

För min del krävs det en del fantasi för att jag skall bli uppkåtad - det får inte vara för uppenbart;) Hellre märkes underkläder; hipsters, strumpeband, stay-ups eller ngt annat med lite smak och eftertanke.... Yesss!!

Vi hade hantverkare på jobbet för några veckor sedan. Det var tal om montörer vilket betyder att dom hade blåjeans och sweatshirt med firmanamn på - och inte blåställ. Verktygsbälten med alla tillbehör lågt hängande på höfterna.

Tvp killar och en tjej - samtliga i lite drygt 30 års åldern. Trevliga och ordentliga och gjorde inget väsen av sej - förrän tjejen gick ner på knä för att jobba i låg ställning.

Byx linningen åker ner och fram tittar ett par stringtrosor och antydan till klyftan mellan skinkorna.

Det tyckte jag inte såg kul ut och definitivt osexigt!! I sej var tjejen inte alls oattraktiv

Men det är ju bara vad jag tycker!

/ I

18. splitcane

splitcane Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Kön:
    Man
    Har inte sett så jättemycket.
    Men någon gång har man väl sett brösten när en tjej med djup urringning böjt sig ner eller trosorna när tjejer har tunna och tajta byxor som inte döljer mycket.

19. sambokille

sambokille Välbekant medlem

Mottagna gillanden:
    613
    Kön:
    Man
    Från:
    Göteborg
    Kan bara hålla med knakille ang...
    Tänder även av att se andra råka se intima delar som min sambo råkat visa utan hon vet om det och de diskret försöker titta på bröst eller kanske efter en trosa under kjolen...eller om där inte finns nån trosa under vilke fallet kan vara ibland.
    Det är nåt otroligt upphettsande tycker jag oxå.

ang string så är det också den klart sexigaste trosan i mitt tycket utan konkurens, sen får det anses lite ute eller vad som, String är sexigt men sexigast är nog om en tjej råkar sitta lite för brett isär med benen i kort kjol så man kan få en glimt mellan benen, gärna troslöst:p

20. Roofu

Roofu Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Kön:
    Man
    Från:
    Trollhättan
    Detta fick jag uppleva för några dagar sen. Stod i affären och väntade på att få ta mjölk. Då böjer sig denna söta dam framåt och blottar springan. Samt inga trosor hade hon heller. :p

Hardasnoppen gillar detta.